![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu een voorbeeld van door deuren en vensters gooien En dat zegt niet ik, dat zegt het Rekenhof
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de communautaire transferts aangeklaagd worden, dan komt u met beschuldigingen van 'bevolkingsgroepen tegen mekaar opzetten'. Als ik een Marokkaan aanspreek in de bus omdat hij met zijn poten op de zetels zit, dan ben ik een racist. Als ene Jan zegt dat je met 100.000 euro bijna een huis kan kopen, dan is dat een zware inbreuk op de rechten van de mens ... Een spandoek met "stop de islamisering" en een b. rechter geeft je x (6?) maanden bak ... Begrijpt u dat het allemaal onze kloten aan het uithangen is?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou mijn kloten niet zo kwistig laten uithangen als ik u was.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Als men de pensioenen zo dramatisch kan optrekken, lijkt het allemaal heel goed te lopen.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors?
Jullie lopen toch over van energie? Elke maand opnieuw.
![]() |
#27 |
|
![]() De consequentie van economisch nutteloos zijn.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minimumpensioen van 1750 euro
Ik denk soms aan die mensen met een héél klein pensioentje. Er kan al aardig wat verandering in geweest zijn want datgene wat de volgende site blokletterde is al 2 jaar of meer geleden. Hoeveel bedraagt het minimum- en het maximumpensioen? Ik denk dat die mensen (die zelfs gewerkt hebben en die maar een klein pensioentje krijgen' niet kunnen lachen met wat op volgende site geschreven staat. Zal het lachen de mensen vergaan?¿ ![]() p.s. Even inloggen op MyPension kan ook leerzaam zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2022 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg eens "eerlijk", hoeveel betaal jij maandelijks als voorschot voor jouw "energie"?
Humoristisch overdrijven hoort thuis in k&k, dacht ik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, misschien moet je de motiveringsplicht afschaffen voor het beroepshof, dan kunnen ze zoals correctioneel iedereen schuldig "achten" zonder bewijzen en zonder dat ze zelfs maar bevoegd zijn om een vonnis te vellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de vld-lovers: er is een nieuwe lading toegekomen!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Thermostaat staat meestal op 20-21 . Laatst gewijzigd door fransV : 26 september 2022 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ze maar komen want we hebben hier overal openstaande betrekkingen. Ondertussen kunt ge u aanbieden bij wat ik "De Openstaande onderkant "noem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft er iemand een zicht op het bedrag kindergeld dat naar Allochtonen gaat?
Ik ken de gezinnen in onze gemeente en ik ben zeker dat de allochtone gemeenschap in het totaal meer kindergeld trekt dan de Vlaamse. Laatst gewijzigd door TREBRON : 26 september 2022 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle die communistische zever van communisten en tsjeven, ze zijn weer aan het uitdelen. Geld dat ze niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg dat politiekers de mensen zo een zwets wijsmaken. Nog veel erger het leger debielen dat gelooft dat zo een grappen nog te betalen zijn. |
|
![]() |
![]() |