![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leider van de Verenigde Naties heeft minder naamsbekendheid. Als het zo doorgaat is zijn merknaam meer waard dan dit van Coca Cola. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 september 2022 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mr Waters heeft al lang pensioengerechtigde leeftijd bereikt en hij is binnen. Zijn erfgenamen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel maar die oude knarren willen steeds zichzelf terug bewijzen. Dat wordt voor hem een smet. Hij zal niet meer zingen waar hij wil maar waar men hem nog wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groep als The Clash heeft nooit anders gedaan. Het subgenre 'nazi-punk' is één en al bemoeienis met politiek. In andere muziekgenres (reggae, hiphop, ...) werden/worden met grote regelmaat 'politieke issues' aangekaart. Het staat eenieder vrij zo'n 'engagement' al dan niet ernstig te nemen. Ik kan het mij niet goed herinneren, vandaar de vraag: was u ook zo categoriek toen pakweg Urbanus Van Anus ophef maakte met z'n uitspraken over 'communautaire kwesties'? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms is het ook wel de fout van de politici. Op de foto komen met een door tieners aanbeden gitaar-djengelaar is in hun ogen een goeie publiciteit. Herinner je nog hoe U2 zich wist binnen te wurmen in de hoogste politieke cenakels van Amerika, UK en EU?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldig. Er wordt eerst een militaire agressie begaan, waarbij grote stukken grondgebied worden bezet.
En eens dat gebeurd is komen pleiten dat de wapens zouden zwijgen. Hij verpakt het wel schoon, de Roger.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was hij die de song "We don't need no education" schreef, toch?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roger Waters vindt waarschijnlijk ook dat als een vrouw verkracht wordt, ze best niet te veel weerstand kan bieden. Want dan doet het enkel maar meer pijn.
Als we de vrouw dan zelfverdedigingslessen aanbieden, dan vindt Roger waarschijnlijk dat we die vrouw meer in gevaar brengen vermits de kans groter is dat ze met de verkrachter begint te vechten in plaats van lijdzaam alles te ondergaan. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 september 2022 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De fantastische mogelijkheden die cancel-culture u biedt, dient U met 2 handen aan te nemen.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja?
Het is nochtans het 'argument' dat telkens wordt ingeroepen tegen de Westerse wapenleveringen. Oekraïne mag zich niet verzetten, want dan vallen er doden. Terwijl de echte reden dat er doden vallen, het feit is dat Rusland niet kan vatten dat haar buurlanden soevereine staten zijn die zelf beslissingen mogen maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans de logica van zij die zeggen dat het schandalig is dat we Oekraine wapens leveren en zo he. Oekraine hadden we moeten "gerust" laten met een stroman van het Kremlin (zoals in Wit Rusland), we hadden moeten de andere kant opkijken toen het volk ginder de Praagse Revolutie probeerde (Maidan) in de hoop dat de stromannen van Vladimir de zaak neerslaan, en we hadden vooral niet provocerend mogen zijn door Oekraine als iets anders te beschouwen dan een stuk Rusland. En nu we zo stout geweest zijn om dat niet allemaal te doen, zouden we eigenlijk weer de andere kant moeten opgekeken hebben toen de Russische tanks over de grens reden, en een schietgebedje doen dat ze aan de Poolse grens WEL zullen stoppen.
Oekrainers mogen leven als ze hun plaats kennen, als Unter-Russen en we hebben ons daar niet mee te moeien, ook al betekent dat dat ze omgevormd worden tot een uitvalsbasis tegenover ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht er in andere lidstaten Oekraïne referendums hebben plaats gehad, het resultaat zou in 24 van de 27 gevallen een tegen stem zijn geweest. De EU heeft even min respect voor de democratie als Volodimir Z. die de Minsk akkoorden eerst wel wou respecteren, maar ze daarna de oorlog verklaarde aan de autonome gebieden met de inlijving van Azov milities. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 september 2022 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Af en toe komt hij nog es in het nieuws met de één of andere "controversiële" mening. Een beetje zoals Morrissey. |
|
![]() |
![]() |