Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Weddenschap forum, een gokje: binnen hoeveel maanden zal vladimir putin dood zijn??
1 maand (vanaf heden 02 okt 2022) 2 15,38%
3 maanden 2 15,38%
6 maanden 3 23,08%
12 maanden 2 15,38%
60 maanden 4 30,77%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2022, 12:29   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202..._BT=2158280038

Achter de schermen wordt de opvolging van Poetin al druk besproken, en zijn favoriet is niet per se goed af
Zou dat naar voorbeeld van merkel zijn?

Eerst alles overhoop zetten en het dan snel op een lopen zetten?

Oud 4 oktober 2022, 14:06   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als de Poetin nog wat veel van zijn eigen volk laat verongelukken dan heeft hij zelf ook meer kans om eens van de trap te donderen, of iets verkeerds te eten.

een goede oude bestorming van het kremlin door boze burgers zie ik niet meteen zitten, al kan dat altijd natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 14:09   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou dat naar voorbeeld van merkel zijn?

Eerst alles overhoop zetten en het dan snel op een lopen zetten?

ik denk niet dat hij naar veel plekken kan gaan lopen. Mutti die via het netwerk van alte kameraden bij de Stasi etc, wel het een en ander kon laten bewegen is geen chef meer

Den Berlusconi, is oud geworden en mag nog wat als trekpop in het parlement zitten, verder moet hij zijn muil houden. (dus die kan ook niet veel meer)

Ah den Orban, wel ja die moet ook koest zijn. Die pipo's in Servie hebben al helemaal niks te vertellen .
Oud 4 oktober 2022, 14:22   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik denk niet dat hij naar veel plekken kan gaan lopen. Mutti die via het netwerk van alte kameraden bij de Stasi etc, wel het een en ander kon laten bewegen is geen chef meer

Den Berlusconi, is oud geworden en mag nog wat als trekpop in het parlement zitten, verder moet hij zijn muil houden. (dus die kan ook niet veel meer)

Ah den Orban, wel ja die moet ook koest zijn. Die pipo's in Servie hebben al helemaal niks te vertellen .
In Burkina Faso misschien ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 14:57   #25
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Op het moment dat de machtige mannen rond Poetin vinden dat het genoeg is geweest hangt hij, ik gok op 12 maanden.

Verwacht niets van het gewone volk, de geschiedenis leert ons dat Russen heel volgzaam zijn.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 16:24   #26
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Poetin is 69 en er zijn wat aanwijzingen voor gezondheidsproblemen. Zeggen dat hij binnen 5 jaar dood is heeft een behoorlijke kans op correct zijn. Nog net iets meer dan wanneer je gokt dat Joe Biden of Donald Trump binnen 5 jaar dood is, daar hebben we nog ietsjes meer publiek zicht op.

(Bovendien wordt Trump waarschijnlijk 180 op een dieet van cheeseburgers, heeft hij dan geen idee dat dat niet is hoe het voor de meeste mensen gaat en noemt hij iedereen die jonger sterft losers. Maar dat geheel terzijde.)
Oud 4 oktober 2022, 23:20   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In Burkina Faso misschien ?
awel dat was ik nu ook aan het denken...

daar kan hij dan al de grote witte toverdokter verder zijn gangen gaan.
Oud 4 oktober 2022, 23:22   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Op het moment dat de machtige mannen rond Poetin vinden dat het genoeg is geweest hangt hij, ik gok op 12 maanden.

Verwacht niets van het gewone volk, de geschiedenis leert ons dat Russen heel volgzaam zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=CCqsIbsPC9M verwacht u maar aan zoiets,

en vervolgens iets dergelijks https://www.youtube.com/watch?v=4xcg72Qv_QE

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 4 oktober 2022 om 23:24.
Oud 4 oktober 2022, 23:59   #29
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als de Poetin nog wat veel van zijn eigen volk laat verongelukken dan heeft hij zelf ook meer kans om eens van de trap te donderen, of iets verkeerds te eten.

een goede oude bestorming van het kremlin door boze burgers zie ik niet meteen zitten, al kan dat altijd natuurlijk.
Poetin heeft nog altijd voorproefers om gif voor te kauwen.

Ik zie hem nog lang te leven.
Oud 5 oktober 2022, 06:48   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Poetin heeft nog altijd voorproefers om gif voor te kauwen.

Ik zie hem nog lang te leven.
Er is gif genoeg dat in eerste instantie gewoon niet opgemerkt wordt en waar je ook niet direct dood van gaat laat staan stuiptrekkingen van krijgt.

Iemand met wat fantasie en kennis op het vlak van toxicologische stoffen draait wel iets ineen waarvan ge een een paar dagen later of zelf maanden later uw laatste adem van uitblaast.
Oud 5 oktober 2022, 09:23   #31
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is gif genoeg dat in eerste instantie gewoon niet opgemerkt wordt en waar je ook niet direct dood van gaat laat staan stuiptrekkingen van krijgt.

Iemand met wat fantasie en kennis op het vlak van toxicologische stoffen draait wel iets ineen waarvan ge een een paar dagen later of zelf maanden later uw laatste adem van uitblaast.
Een soort vaccin?
Oud 5 oktober 2022, 09:27   #32
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De logeerkamer van Tomm.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2022, 09:41   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De logeerkamer van Tomm.
Dat gaat daar gezellig worden.
Oud 5 oktober 2022, 09:43   #34
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gaat daar gezellig worden.
Zouden zijn vrienden uit Odessa niet stilaan ongeduldig worden? Zo lang moeten wachten op de bevrijders en ze zijn nog niet in aantocht.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2022, 09:48   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zouden zijn vrienden uit Odessa niet stilaan ongeduldig worden? Zo lang moeten wachten op de bevrijders en ze zijn nog niet in aantocht.
en de winter komt er aan, ... binnen dit en 3 weken beweegt niks daar nog.
Oud 5 oktober 2022, 23:59   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zijn vrouw oppakken, zijn dochters oppakken en dan wat vragen gaan stellen, een optie???

Kremlin plat met een drone???

Een schietschijf maken van Poetin zelf???

Men kan zo 'verhalen' genoeg verzinnen.

The war of the drones?

Will the Drone War Come Home? Ukraine and the Weaponization of Commercial Drones

Naast al dat kan men zich ook de vraag stellen of het probleem wel op een 'simpele' manier opgelost kan worden of het van kwaad naar erger zal gaan?

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2022 om 00:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 01:10   #37
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Deze oorlog moet niet gestopt worden, die moet blijven duren. Er moeten zoveel mogelijk Russen aan, en we hebben gans Oekraine om daaraan op te offeren.

Ik denk dat men een verkeerd beeld heeft van Vladimir en de Russen. Vladimir is een vrij goeie incarnatie van de Russen. Russen hebben altijd kwiebussen gehad zoals de Vladimir, en ze houden ervan om brutaal te zijn, om te denken dat ze glorierijk zijn en dergelijke. Kortom, ik denk dat het enige wat de Russen stoort, is dat Vladimir er niet hard genoeg in gaat.

Maar ja, aan de andere kant hebben Russen ook niet graag ambras. Ze hebben niet graag dat ze geen spullen kunnen kopen die ze zouden willen en zo. Maar ze willen vooral niet ZELF naar het front gestuurd worden. Daarvoor hebben Russen interne kolonies met hun eigen soort makakken. Zolang die opgestuurd worden en Vladimir kan pronken met veel kapotgemaakt spul, is uw gemiddelde Rus content.

Als er een revolutie komt tegen de Vladimir, is dat niet omdat de Russen geen oorlog willen of zo. Het komt omdat Vladimir hen teleurgesteld heeft, en de makakken niet op een juiste manier naar een overwinning heeft kunnen sturen.

Daarom dat we niet moeten hopen op een "opvolger van de Vladimir" na een "revolutie". Want dat zal er ene moeten zijn die de Russen NIET teleurstelt, en er WEL hard invliegt en met successen van rokende vijandelijke steden afkomt.

Denken dat de Russen vrede willen is even naief zijn als denken dat moslims een vrije democratische westerse overheid zouden willen. Er is maar 2 dingen mogelijk met Russen: totaal onderwerpen of extermineren. Zoals met moslims trouwens.

ja gelijk heb je Patrickve

vladimir poetin zal zeker binnen 60 maanden dood zijn, want hij heeft al gezondheids problemen. Maar het moet versneld worden, bidden zou kunnen helpen he, maar een kogel is natuurlijk effektiever hahah

leuk mijn topic naar koetjes en kalfjes verplaatst ja klopt wel.

vooral hard bidden voor poetins dood he in alle kerken, moskeeen, mandirs, synagoges en oekrainse bordelen hahah haha

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 01:12   #38
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Poetin is 69 en er zijn wat aanwijzingen voor gezondheidsproblemen. Zeggen dat hij binnen 5 jaar dood is heeft een behoorlijke kans op correct zijn. Nog net iets meer dan wanneer je gokt dat Joe Biden of Donald Trump binnen 5 jaar dood is, daar hebben we nog ietsjes meer publiek zicht op.

(Bovendien wordt Trump waarschijnlijk 180 op een dieet van cheeseburgers, heeft hij dan geen idee dat dat niet is hoe het voor de meeste mensen gaat en noemt hij iedereen die jonger sterft losers. Maar dat geheel terzijde.)

ok 5 jaar is 60 maanden mooi, is hij 69 jaar? hij leek jonger.
dus kies optie 60 maanden als je hem een natuurlijke dood gunt.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 08:08   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zijn vrouw oppakken, zijn dochters oppakken en dan wat vragen gaan stellen, een optie???

Kremlin plat met een drone???

Een schietschijf maken van Poetin zelf???

Men kan zo 'verhalen' genoeg verzinnen.

The war of the drones?

Will the Drone War Come Home? Ukraine and the Weaponization of Commercial Drones

Naast al dat kan men zich ook de vraag stellen of het probleem wel op een 'simpele' manier opgelost kan worden of het van kwaad naar erger zal gaan?
Denkt ge dat poetin ook maar een fuck om zijn vrouw of dochters geeft ?

Ik denk dat ge u mispakt, Poetin moet ge inderdaad in zijn Kremlin of Datsha wakken. Veel te goed beveiligd anders.
Oud 6 oktober 2022, 14:46   #40
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht

De Russen zijn daar niet anders in dan hier hoor. Wanneer zijn de Belgen de laatste keer in opstand gekomen tegen het bestuur? Van wanneer dateert de laatste bestorming van het parlement of de wetstraat 16?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 6 oktober 2022 om 14:47.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be