![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar Vlaanderen komen wonen, hun kinderen naar het Nederlandstalig onderwijs sturen. Zich vestigen waar mensen zoals u, vol stereotypes en haat tegenover de Franstaligen, wonen. Met een absolute Franstalige meerderheid in uw buurt zal u veel minder uw interessant doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wellevendheid niet direct een Vlomse eigenschap jegens medeburgers is moest ge duidelijk efkens extra in de verf zetten hier, hè. ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een gewone EV koop je daarmee. En dan niet al te groot, noch met veel opties.
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die wenste me nog proficiat toen ik in Rotterdam terecht kwam, want zelf past die voor de platheid daar (ook een Nederlandliefhebster, trouwens, maar eentje die Vlaanderen toch verkiest). Zelf snap ik dit zeer goed, want als er één ding toch beter is in België dan is het ons onderwijs. Laatst gewijzigd door Weyland : 15 oktober 2022 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In mijn schooljaren waren er ook velen die het niet opportuun vonden we Duits als verplicht vak hadden .Zo zie je maar. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 oktober 2022 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er geen Vlaamse Nederlands-leraars met BLOK signatuur ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 oktober 2022 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen hè, ho maar: 't werd 2022 en de Vlondereir werd monogaam qua landstalen. EN onbekwaam qua ABN ook al, zoals ik net las in een uitspraak van Kjoe ergens hier.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 oktober 2022 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het gaat over Walen die geen Nederlands willen leren (te lui ?? te dom ?? te arrogant ?? de drie samen ??- Wie zal het zeggen ??)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 oktober 2022 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het uurtje Duits vond ik er te veel aan. Te weinig tijd om echt de taal te leren. Wat niet belet dat wiskunde, fysica en scheikunde mijn lievelingsvakken waren, maar dat doet hier waarschijnlijk weinig ter zake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walen in het Engels ??? Dan zou Louis de Funès zaliger gigantisch veel royalties opstrijken.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een groot gedeelte van deze die te lui en/of te dom zijn om Nederlands/Frans te leren, is dan wel voldoende gemotiveerd en in staat om basis Engels te leren. Laatst gewijzigd door Bob : 15 oktober 2022 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |