![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag niet van het poco en woko gebeuren.
Als er een sterke wind waait? Welke bomen waaien eerst om? De grote en dikke vallen eerst. De kleine en taaie blijven meestal staan. Begin weer niet over een domme Tao Te Ching les hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Amerikanen vinden van het Europese zootje? Dat is toch ook niet objectief. Nu we toch in de cliché sfeer zitten.
Italianen zijn leugenaars, dieven, smerig een aantal positieve eigenschappen maar nooit te vertrouwen. Fransen uit de provincie waren nors, traag en ondankbaar. Parijs; inhalig en sluw. Maakt niet uit wie ze oplichten. Engelsen waren gereserveerd, saai, vindingrijk en raar. NL is gewoon "fantastisch". Duitsers proper, hardwerkend, gedisciplineerd, goed opgeleid. Daar identificeerden Amerikanen zich nog het meeste mee. Proest.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De show is al lang voorbij en het bleek het paard van troje te zijn. Citaat:
Dat slechte imago hebben ze 100% aan zichzelf te wijten door wangedrag, overlast, weigeren om zich te integreren/taal te leren etc...en met asielzoekers zijn de verkrachtingen, criminaliteit verergerd tot zelfs het beroven en vermoorden van de oorspronkelijke bewoners als dank om die arme fortuinzoekers te hebben opgevangen. Herinner je nog de nieuwjaarsnacht in Duitsland met al die verkrachtingen?? De aanvallen op medewerksters in asielcentra? Natuurlijk moet het beleid anders maar waarom leuter je dan over een "bijna navelstaarderij en een nors, stug volk dat zeer erg op zijn eigen eilandje leeft" als de Noren wél een ander migratiebeleid voeren?! ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die doen niet mee, hé. Eigen koers. Net zoals de Britten. Op hun eilandje. Maar wil je wel een unie van Europese volkeren? Je kan zoals Zwitserland hé. 100.000€ minstens op de bankrekening of je komt er niet in. Show us the money. Ik bedoel maar. Wij moeten opkuisen wat de Amerikanen allemaal hebben platgegooid. Die zijn ook niet stom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is het net omgekeerd. Wij autochtonen dienen ons aan te passen aan de asielparasieten
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 november 2022 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische trots zit er diep ingebakken. Den Ijzer en de gulden sporenslag. Djezus Christ. Dan ja natuurlijk zijn er veel positieve eigenschappen op te noemen aan die Scandinavische landen. Dunbevolkte, rijke koninkrijkjes die vroeger veel geplunderd hebben. Veelal groene jongens, inventief en nog wel een paar dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van rassenrellen te vermijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ongeacht de RICHTLIJNEN van dat illegale eu-gedrocht, die géén wetten kunnen verplichten aan de 27 lidstaten, beslist elk nationaal PARLEMENT nog zelf over hun migratiebeleid, dat heet soevereiniteit van elke lidstaat. Daarom is er verschil in migratiebeleid. (Hongarije? Polen?) De politiek misbruikt eu om zich achter te verschuilen, zij steken de schuld voor hun politieke beslissingen op europa door te liegen dat "het moet van europa" en dat is een dikke, vette leugen. ![]() Ofwel heeft de politiek hun soevereine (beslissings)macht al overgedragen naar de eurocraten en dan zijn al onze parlementen overbodig geworden en kunnen ze opgedoekt worden...dat zou pas een bezuiniging zijn! Je bedoelt dat wij, de bevolking, moeten betalen door onze politiekers voor wat oorlogstoker amerika overal platgooit...
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan nog een vraagje. Is er een kleren tekort in de gevangenis en moet je veelal met een kak onderbroek rondlopen. Tenzij je die kleren strijkt. Of je moet altijd op 90graden wassen. Ge komt als een kleine garnaal binnen en je komt als een beroeps buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt nu beter verwoord waarvoor dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Noorwegen zou ik perfect kunnen wonen, In eender welk Arabisch land niet.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noord Amerika dat is nog wel okay. Azië is ook veelal okay. Iran e.d. daar zou ik nog wel kunnen wonen ze. Zuid-Amerika is 50/50. Veel drugs hé. ![]() Ik zeg maar wat ik er van denk hé. Een paard, een paard noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=x4ma...=northborneo27 Wil je nog een intro muziekje hebben ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() And when u are jumping from 1 foot to the other. He's laughing he's sick fucking ass off.
Dat is waarom Fransen de beste lovers zijn, natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kavelier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe .... , da's al 16 jaar geleden ,
zijn er slechts 2 moslims die mij probeerde te treiteren ivm mijn handicap , ik heb dat heel simpel opgelost , geen politie , wel hun kennissen ingelicht !! Nadien negeerde die 2 oetlullo's mij vanaf toen mij volledig , letterlijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter past de Vlaming zich aan ipv verder hun beeldschermen te projecteren. Je kan geen nieuwe normen en waarden aan elkaar opdringen zonder jezelf/elkaar te verliezen. Links, centrum, rechts en uitersten zijn allemaal in hetzelfde bed ziek. De oplossing kan pas komen als wij de echte problemen benoemen. Fascisten in onze politiek en wannabe democraten die bogen voor het beest. |
|
![]() |
![]() |