![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I&t=8s Laatst gewijzigd door daiwa : 16 november 2022 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De groei vertraagt al sinds 60 jaar en wordt vandaag vooral hoog gehouden door een aantal landen:
"L'explosion démographique est portée par seulement une partie du globe. Plus de la moitié de l'augmentation de la population mondiale sera concentrée dans huit pays que sont la République démocratique du Congo, l'Égypte, l'Éthiopie, l'Inde, le Nigéria, le Pakistan, les Philippines et la République de Tanzanie. «L'immense majorité des nouveaux habitants viendra d'un pays pauvre, ?* faible production énergétique, ajoute Emmanuel Pont. On ne pourrait pas vivre ?* dix milliards comme des Français ou des Américains, la Terre ne tiendrait pas». Ajoutons que si les pays en développement suivent le modèle de consommation occidental - situation qui se profile actuellement - d'importants déséquilibres sociaux et sécuritaires pourraient frapper ces pays et avoir des conséquences sur l'équilibre mondial." ![]() Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 16 november 2022 om 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was wel een tikfout hé.
In plaats van: Ik geen nen tournée générale. bedoelde ik: Ik geef nen tournée générale. (dat is altijd mijn grapje als ik ergens kom of ben waar onverwacht veel volk aanwezig is: "het is hier niet de moment om 'tournée générale' te roepen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keek gisteren naar de Tafel van Vier,
waar kieken Boudry wel een interessante uitleg gaf, namelijk dat de bevolkingsexplosie toch al aan het stoppen is, en ook verder zal stoppen. Kijk, zie eens hoe klantvriendelijk ik ben voor jullie, een link: https://www.goplay.be/video/de-tafel...e-jaren-zestig
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8 miljard, we mogen er fier op zijn. De konijnen en de ratten zijn jaloers.
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
De aandacht voor overbevolking komt niet toevallig net uit die landen die zich historisch als de grootste nestbevuiler gedragen hebben. Hun oplossing is nu dat anderen die minder impact op de habitat hebben minder gaan kweken. Laatst gewijzigd door Bach : 16 november 2022 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een lulkoek. Het westen heeft enkel aan nestbevuiling gedaan door al dat volk laten te leven ginder. Hadden wij dat allemaal voor ons genomen, en de lokale bevolking uitgeroeid, dan was er geen enkel probleem geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is echter niet gebeurd, en zelfs als het wel gebeurd was, is het niet eens gegarandeerd dat er geen enkel probleem was geweest.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de 6 miljardste geboren werd, was er nog een feest en werd er symbolisch een baby aangeduid als de 6 miljardste.
Bij de 7 miljardste was er geen feest meer, alleen nog bezorgdheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 2050 daalt het wereld aantal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |