![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Grieken is geen De Wever die zijn mensen een mes in de rug steekt op bevel van een andere partij en hun vakbond zoals De Wever deed bij De Decker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer krijgen wij een draad:
’Tom Van Grieken wil samenwerken met NVA als ze grote kuis houden in hun democratische beginselen.’
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 december 2022 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk die beenspieren eens, en vergelijk dat met die van de rooi strandjanet. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boner?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat rood stuk strandjanet zou vragen; "Zijn de kutjes al nat?"
Gij weet misschien ook niet meer wat 'n vrouw is - staat zo progressief - maar ik ben er weldegelijk 1. SOY UNA MUJER!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 december 2022 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (ik had het over de boner van Dries).
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 december 2022 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder schreef zit de 'schrik' er bij de N-VA goed in dar zij in 2024 nog zouden overleven.
De 'samenwerking' zien als het VB Dries Van Langenhove schrapt dat lijkt mij ver gezocht in de zin van dat de N-VA beter in zijn eigen spiegel zou kijken want daar zijn er ook bijgeweest of er no steeds bij zijn bij de partij die het ook niet zo netjes gespeeld hebben maar dan krijg je radiostilte. Van Grieken reageert op uitspraken De Wever, die coalitie met Vlaams Belang in 2024 uitsluit https://www.hln.be/binnenland/van-gr...kduckgo.com%2F Bovenstaande site met: Politicoloog Carl Devos geeft duiding... Mijn glazen bol is al een tijdje ontploft.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 december 2022 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was wederzijds.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merken we hier het begin van een schone romance, ...
![]() Na het zien van de peilingen en het gedrag van Magnette, zou het bij den Bart stillaan moeten beginnen doorsijpelen, op de tseven en de blauwsel blauwen moet hij niet rekenen , er is nog slechts een weg om niet mee in het belgistische moeras meegtrokken te worden. Dus hij kan maar beter eens goed met den Van Grieken gaan eten en eens bespreken hoe ze dat gaan regelen in dat Vlaams Parlement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is 1 mes in de rug nog niet genoeg voor veel Vlamen. Ze willen steeds meer, tegen beter weten in. Ik hoop dat Van Grieken hem eens heel hard uitlacht. Dat den Bart maar bij de rooien gaat h*lkruipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou gek moeten zijn. Van Langenhove en De Winter zijn stemmenkanonnen en hardcore VB. Een deel van de VB kiezers WILLEN net die harde lijn.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat die moet doen is de stommiteiten van de VB mandatarissen toedekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit nieuwsgierigheid heb ik de podcast van die Afspraak op Vrijdag eens in z'n geheel beluisterd. Magnette was vaak nogal drammerig bezig, en nu en dan behoorlijk onbeleefd. Maar een 'scheldtirade' heb ik niet gehoord. Wat heb ik gemist? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond zelfs dat Magnette duidelijk de winnaar van het debat was.
Hij had geen enkele moeilijkheid de N-VA promofessor, het ademend N-VA reclamebord van de VRT en de madam van de N-VA / VB gazet onder tafel te praten. Als ik hem bezig hoorde, had ik zoiets van : waarom hebben wij geen politicus van het kaliber Magnette in Vlaanderen ?
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat hoeft geen discussie. Maar iemand die tegen de EU durft op te komen hebben wij hier dringend nodig. Zonder eruit te willen stappen. In Vlaanderen heeft men politiekertjes die zogenaamd voor Vlaanderen opkomen en bij een partij zijn die zegt te strijden om Vlaanderen van onder het dictaat van de Franstaligen en Walen te willen halen. Maar wel de landbouw als pijler van de Vlaamse Volksziel wil kapot maken en Vlaanderen zo wil knachten onder de geselingen van de EU !
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat tegen dan nog de moeite is natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |