![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 december 2022 om 03:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien het oprukkende totalitarisme in het westen zou het me inderdaad niet verwonderen moest de vrije discussie ruimte die forum.politics.be biedt ook slachtoffer worden van boycot, censuur, eliminatie op een of andere wijze. Het zou te betreuren zijn. Ik hoop dat men weerstand kan bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Wel raar dat de moderatie de inrichters of technici van het forum niet kunnen bereiken. Men zou denken dat ze een keer per jaar fysiek eens pogen samen te komen en een backup plan hebben. Gaat het om Maarten Malaise?
Laatst gewijzigd door Bach : 17 december 2022 om 04:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk moeten we Le Moribond niet gaan plannen in de nabije toekomst.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beheerder beslist in ieder geval. En ik vind het nu minder erg dan pakweg een paar jaar geleden. Ik heb andere fora zien kelderen zoals van de Standaard en Tertulia waar idioten met een missie uiteindelijk de meerderheid uitmaakten tot op het moment dat de beheerders er de stekker uittrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het forum nooit uit was -denk ik- op het rechtstreeks of onrechtstreeks genereren van inkomsten blijft de vraag wat de diepere gedachte erachter was/is in die twintig jaar van het bestaan. Heb er geen logische uitleg voor behalve bezigheidstherapie van/voor een paar vrienden tooggangers en dewelke het uiteindelijk ging vervelen, ...
En neen: ik geloof niet in politieke liefdadigheid om een bevolking pogen op te voeden, zoals die-hard kiekens eventueel zouden opmerken. Indien Pol.be forum crepeert gaat mijn medeleven naar de hardwerkende Ponti, dag in dag uit. ![]() Oh, bijna vergeten: Ook naar de Witte en zijn zucht naar een Vloms zelfstandig Le Plat Pays. Helaas...
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 december 2022 om 05:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger moest je die dorpsgekken alleen aanhoren aan de toog van het plaatselijke café. Of dit een goede of een slechte evolutie is laat ik in het midden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgedragen aan medeforummers en mijn eigen moi-même
![]() Citaat:
![]() Kom huil met mij, laat ons huilen lijf aan lijf!
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien we een backupplan voorzien.
als het forum crasht allemaal naar... euh... bestaan er nog andere fora ?
![]() |
#35 | |
|
![]() Is de apocalypse aan het komen?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moeite niet om te proberen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had eno niet zijn eigen forum opgericht? Ben daar ooit eens gaan piepen maar bleek toen dat eno zelf het enige lid was.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat ‘de Simpele Duif’ nog?
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zou er hier toch een paar missen....