![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een stuk nazi-Duitsland dat door Belgie bezet is, die mensen moeten boeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik van een brug spring heeft de wereld geen enkel belang meer he. Het is eerder als alle anderen van een brug springen dat de wereld voor mij beter wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Duits zal dit wel terugeisen. Wacht maar!
![]() |
#26 |
|
![]() Zonder anderen gaat gij niet lang overleven. Misschien wel beter voor Gaia. Wat doe je met een vrucht die zich als een etter begint te gedragen namelijk?
Laatst gewijzigd door Bach : 1 januari 2023 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk Ik heb het voor de streek Malmedy St vith Daar heeft de PS en fgtb nog niet veel schade aangericht Ook deze streek omhels ik En mocht deze streek na 1919 een politieke partij hebben. Terug naar Duitsland. Dit zou ik omhelzen. De mensen van Malmedy hebben gemeenschappelijk meer met monschau dan met Luik Maar boven hun hoofd werd beslist dat ze dag op dag in 1919 Belg moesten zijn en zich onderwerpen aan de Franstalige dominantie van België Laten we ook deze mensen ontdoen van de Belgische handboeien
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() En dat begrijpen Belgische natsienalisten niet
In hun fantasie hebben Vlaamse nationalisten iets tegen Wallonië Integendeel!!! We zouden hun dolgraag ontdoen van de Belgische handboeien Zodat ze 100 % kunnen gaan voor hun ideale PS PTB république En wij Vlaanderen als bevoorrechte buren in twee richtingen
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() U is dus een bruggenbouwer
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was in ieder geval een uniek Nieuwjaar. Temperatuur hier 15° en er waren verschillende tuinfeestjes aan de gang.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu deemsteren zij weg in hun PS hangmat ,betaald met Vlaams geld. De Vlaamse onafhankelijkheid is het beste wat Wallonië kan overkomen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 januari 2023 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niemand in die hele Vivaldi constructie deugt. De "traditionele partijen" verliezen keer op keer met verkiezingen, omdat steeds meer mensen dat beseffen. Mijn voorspelling, eigenlijk garantie voor de komende jaren is nog meer inflatie. Een aanhoudende recessie met bedrijven die overkop gaan. Vivaldisten zullen de schuld op de oorlog steken. Daar zijn ze nu al mee bezig. De komende jaren wordt de welvaartstaat systematisch afgebouwd. De norm wordt dat mensen de rekeningen niet meer kunnen betalen. De vraag is wat er daarna zal gebeuren.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 1 januari 2023 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen transfers meer betalen ,wel nog onze eigen rekeningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten wij het plaatsen onder de noemer: Wishful Thinking?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2023 betekent voor ons (mijn heksie perfeksie & ik) het jaar vóór de verkiezingen. Het zal evolueren naar...? Maar dat het zal evolueren, dat is zeker: de Belgische staatsvorm zal meer & meer ter discussie komen. Tot spijt van wie het benijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een meerderheid van N-VA en VB in het Vlaams Parlement. |
|
![]() |
![]() |