![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() en stel nou dat ik dus nu dit projecteer op de Tweede Kamer en meerdere bruggen, en zeker ook op HOllandse bordelen he hahah:
Nude, Native Dutch Cat's Lives Matter Nude Native Dutch Dog's Lives Matter Nude Native Dutch Rat's Lives Matter Nude Native Thierry Baudet's Lives Matter enz enz |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() White Lives Matters moet elke dag aan het begin van elk uur 1 minuut lang op een Groot doek of op de wolken geprojecteerd worden boven alle verkleurde Nederlandse steden.
VOL=VOL hahha haha hhaha haha Door die hele verzwarting zal elke dag in nederland over tien jaar een ZWARTE DAG worden vol met ZWARTKIJKERS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() jammer ok maar een harde Rassenoorlog is onvermijdelijk in heel Europa omstreeks 2040 tot 2083 zal het kritische verzwartings percentage bereikt worden van 51 procent verkleuring en ontwitting, en dan zal de armoede echt flink toegenomen zijn in heel Nederland en hele Europese Unie, dus dat zal lijden, hongeren, hard werken, knokken en vechten worden denk ik.
White Lives Matter is een harde Biologische NOODZAAK in heel Europa en hier moet niemand meer spotten, als de Linkse WOKE Blanke politici het blanke RAS verraden en willen uitroeien dan moet het inheemse blanke RAS hier in opstand komen en terug vechten, want dat is DEMOS, de regering van het oerVOLK, zonder Trojaanse Paarden en zonder mekkaanse baargeitjes in boerka en alle buitenalandse parasieten moeten hoe dan ook opgeruimd worden met zwaar gif, oa koolmonoxide, Cyclon C of liefdevoller door hen te verplichten tot genetische en seksuele assimilatie gebukt en met benen wijd, zowel de uitheemse gekleurde meiden als omgebouwde en gecastreerde Tgirl/ Sissy jongens en mannetjes apen van uitheemse origine?? HEn lekker uitnaaien is humaner en lekkerder dan hen vergassen en laten verassen met grote mobiele verassingsmachines gewoon vlak voor hun voordeuren, dus geen dure treintransporten nodig met verwarmde, comfortabele koolmonoxide verdovings cabines zoals men het met de plofkippen doet. Ben zelf GEEN Blanke man, heb viesbruine, surikoelie apenkleur ok en het is helaas waar dat koelie volkeren veel aapachtiger en dierlijker denken en gedragen ok, sorry surikoelie aapjes. Mijn minderwaardige viesbruine koelie apenkleur is iets dat een karmische STRAF en VLOEK is in het aapachtige Hindoeisme, en zo geloven de zwartjes uit India het ook zelf. Daarom is hindoeisme een minderwaardig en aapachtig geloof in feite, en het zieligste is notabene dat de viesbruine en vieszwarte Hindoe aapjes ook nog grote blote beelden aanbidden van blanke (duits ) Arische goden en godinnen, dus dat is toppunt van hen eigen minderwaardigheid. Ja, dit is gewoon zielig en kinderachtig en zo dom, ziekelijk ok, dus daarom ben ik islam en de intelligentere gegermaniseerde ARAB/ Moslim PV Rassen toch meer gaan waarderen. Laatst gewijzigd door dewanand : 25 mei 2023 om 14:31. Reden: aanvullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() hier dus de STRAF en ik vind het idioot ok, overal op internet staan dergelijke racistische teksten, nog erger zelfs en ook zwarte mensen schrijven veel racistische Blankenhaat teksten dus het is niet eerlijk meer. Ga KOZP maar bekijken he online, vol met Blankenhaat en extremer ok, die zwarten roepen openlijk op om blanke mannen te mishandelen en blanke vrouwen te verkrachten ok. Zwart Racisme moet toch harder aangepakt worden en ik moet de De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en die van de NCDR toch openbaar eea duidelijk maken hierover. Nederland als een HOOGontwikkelde, Blank Arische Aapjes Kennisnatie moeten wij HOOG houden. HEt kan toch waar zijn dat de Blank Arische aapjes altijd van nature dus slimmer, Rationeler, inventiever, sterker, stukken intelligenter, kouder, killer, ongevoeliger, HARDER en vitaler zijn dan de gekleurde en zwarte mensaapjes met een Indiase en Afrikaanse origine en dit is puur EVOLUTIE ok, GEEN Racisme, ik ben zelf een GOUDbruine, Bharatiya Aapje van Indiase Sarnami afkomst, geboren in BBC, Afro Suriname en geloof mij, het Surinaamse Racisme en de Surinaamse Apartheid zijn echt Totalitair, BITTER, zielig, EXTREEM en gewelddadig, heb het aan den lijve ondervonden sedert mijn jeugd, dus ok wij ZWARTJES zijn GEEN Lieve KOekjes mbt WLM, BLM, WOKE, ANC Apartheid, Afro fascisme, gewelddadige en moorddadige Hindoe extremisme (RSS, Hindutva, BJP, Bajrangh Dal) , en KOZP negerslavernij gezeik.
Racisme en geweld zijn geen echte Wetenschappelijk onderbouwde oplossingen, maar de inheemse Blanke Nederlanders moedwillig uitroeien is wel een MISDRIJF en getuigt van een Anti WLM Rassenpolitiek waarbij het blanke Nederlandse PV RAS dus systematisch en planmatig via supranationale instituten wordt vernietigd en dit is ahw een White Genocide Politiek. Logisch dat elke jonge blanke Nederlander nu kwaad moet worden om dit vonnis hieronder en ik ben zelf gekleurd buitenlands ok, van Surikoelie apen afkomst en lagere kaste binnen de Surikoelie gemeenschap, veel moeten vechten en ruzies overal, weggejaagd door veel hindoestaanse organisaties. HEt is puur vrijheid van meningsuiting ok dus dit vonnis is discriminerend voor WLM Nederland. Ik ga toch moeten werken aan een echte harde wetenschappelijke oplossing van het hele immigratie drama in heel Europa, dus moet mijn energie herstellen, hele dag ziek, en depressief, suicidaal in bed gelegen, voelde mij niet goed, eenzaamheid is niet te bestrijden met een hele zak vol neuroleptica. Heb nu echt bijna niemand meer om te bellen en te mailen. Paar sociale kontakten over, en het is beter dan NIETS. ====================================== https://www.nu.nl/discriminatie/6342...asmusbrug.html Zes maanden cel voor projecteren racistische teksten op Erasmusbrug Door onze nieuwsredactie 15 jan 2025 om 14:05Update: 4 min. geleden 428 reacties De rechtbank Rotterdam heeft woensdag twee mannen veroordeeld tot zes maanden cel voor onder meer het projecteren van racistische leuzen op de Erasmusbrug met Oud en Nieuw. De straf is gelijk aan de eis van het OM. Het gaat om de 26-jarige John A. uit Zwijndrecht en de 36-jarige Daniil S. uit Landgraaf. Tijdens de jaarwisseling van 2022 naar 2023 werden teksten als "White lives matter" en "We must secure the existence of our people and a future for white children (we moeten het voortbestaan van ons volk en een toekomst voor witte kinderen veiligstellen, red.)" geprojecteerd op de Erasmusbrug in Rotterdam. Het tweetal werd op 24 februari 2023 opgepakt en zat enige tijd vast. De rechtbank stelde A. en S. vervolgens op vrije voeten, zodat ze het proces in vrijheid konden afwachten. Tijdens politieverhoren zwegen beiden verdachten. Op 17 december kwamen ze niet opdagen bij hun eigen proces, ondanks eerdere beloften dat ze iets zouden zeggen in de rechtszaal. De rechtbank heeft die zwijgzaamheid meegewogen in haar oordeel. De rechtbank constateert dat de verdachten "geen afstand hebben gedaan van racistisch of extreemrechts gedachtegoed". Beeld uit video: Racistische leuzen tijdens jaarwisseling geprojecteerd op Erasmusbrug0:46 Racistische leuzen tijdens jaarwisseling geprojecteerd op Erasmusbrug Leuzen gebaseerd op omvolkingstheorie De laatstgenoemde tekst op de Erasmusbrug staat ook wel bekend als de Fourteen Words van de Amerikaanse racistische terreurbeweging The Order. De leus komt van David Lane, een Amerikaanse neonazi die was veroordeeld voor medeplichtigheid aan de moord op een Joodse radiopresentator. Lane gebruikte vaak de cijferreeks 1488. Dat is een verwijzing naar de Fourteen Words en de nazileus "Heil Hitler" (de h is de achtste letter van het alfabet). Ook andere extreemrechtse groeperingen, zoals de Amerikaanse Ku Klux Klan, gebruiken dit soort leuzen. De boodschap is gebaseerd op de omvolkingstheorie. Aanhangers van die complottheorie beweren dat de westerse samenleving volgens een vooropgezet plan wordt vervangen door immigranten met een niet-westerse achtergrond. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) noemde de verspreiding van de theorie in november nog een "zorgelijke ontwikkeling". Waarom dat zo zorgwekkende is, leggen we je uit in het onderstaande artikel. Omvolkingstheorie is ultrarechts en racistisch: 'Gevaar voor samenleving' Zie ook Omvolkingstheorie is ultrarechts en racistisch: 'Gevaar voor samenleving' Duo ook verdacht van projecties in Alkmaar en Eindhoven Behalve van de projecties op de Erasmusbrug verdenkt het Openbaar Ministerie (OM) de twee mannen van soortgelijke projecties op de stadhuizen van Alkmaar en Eindhoven, in respectievelijk januari en februari 2023. Op het stadhuis in Eindhoven waren tijdens carnaval teksten als "Houd Lampegat blank" en "Alaaf namens Blank Nederland" te zien. De acties komen volgens het OM neer op groepsbelediging en aanzetten tot discriminatie. Ook zijn de verdachten schuldig aan het openbaar maken van discriminerende uitlatingen, dat apart strafbaar is gesteld. In het onderstaande artikel kun je meer over de aard van de geprojecteerde leuzen lezen. Hierom zijn leuzen als 'White Lives Matter' en de 'veertien woorden' racistisch Zie ook Hierom zijn leuzen als 'White Lives Matter' en de 'veertien woorden' racistisch Heb jij een vraag over dit nieuws? Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën. https://www.nu.nl/discriminatie/6342...asmusbrug.html ====================================== |
![]() |
![]() |