![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is de schuld focussen op 1 groep of geheel sowieso altijd belachelijk en staat los van op wie je de schuld steekt. Vluchtelingen, asielzoekers, antivaxers, Russen... Juist he?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat het vreemdste is, is dat dat kritisch denkvermogen selectief is. onze "westernist" patrickve is daar een mooi voorbeeld van. poster jan van den berghe ook, hoewel ik die na, wat zal het zijn, 160.000 posts sinds een paar maanden niet meer hoor. Zeer kritisch ten aanzien van de covid-religieuzen, maar ook rabiaat "westernist" Ik hoop dat het goed gaat met Jan.
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |