![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge zult maar flik zijn en de conner moeten bewaken,.... posteren voor de kleuterschool, design klerenwinkel en den Aldi van Nieuwpoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja…, als ik door Molenbeek zou wandelen zou ik naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde gevoel krijgen, net als Rousseau. Maar voor sommigen is dat een “extreem rechts” gevoel. Tegenwoordig horen we zelfs onze gevoelens te onderdrukken.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eens iets anders dan Bardogan te bewaken in zijn woning naast 'vriendin' Leemans hee ? Soms liggen daar varkenskoppen op de oprit, en lopen er ongure kerels in zijn hof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sinnekloas wordt tegenwoordig veel ingebroken, maar de conner zijn huizeke moet in t oog gehouden worden door de flikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onverlaten zullen het gemunt hebben op zijn sneakers van 400€
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een beetje raar dat jij een verre nazaat van de Stalin doctrine (Conner dus) wel als normaal beschouwt, en niet mee staat te juichen voor zijn eventuele moord door "extreem rechts" ? Of weet je al op voorhand dat er niet veel in huis zal komen van dat moorden, en blijf je dus op je honger ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik fan ben van mateke maar ik zou mij niet verlagen tot zo een situatie. (bedreigingen uiten bedoel ik, er zijn andere manieren voor zij die zich daar willen met bezig houden))
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 januari 2023 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Mensen die dat soort brieven schrijven zijn zwakkelingen en aandachtstrekkers. Een beetje een echte psychopaat doet dat gewoon zonder dat briefke he. Dat is een beetje zoals zelfmoord, degenen die ermee door gaan, daar weet je het meestal op voorhand niet van.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 19 januari 2023 om 15:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sossen deden dat wel al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal. Zet ik extreem rechts uit de wind door te duiden dat ze nog geen politieke moorden hebben gepleegd in Belgie?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |