![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: als je op straat , bv in de goot , zelfs als is het maar 1 losse eurocent vindt .... | |||
aangeven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
houden |
![]() ![]() ![]() |
6 | 85,71% |
aan een bedelaar geven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
vat geven aan vrienden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
aan afrika schenken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
aangeven aan de belastingen als inkomen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
op de bank zetten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
aan mijn wederhelft geven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
kadootjes kopen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen idee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik hou van mezelf |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
aan de buren geven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
aan mijn schoonmoeder schenken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er die t pikken , aub ??
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel ge vindt op een wandeling door de antwerpse haven ne sportzak vol cash, geen adres kaartje, laat ons zeggen een miljoen of 5 ... wat doet ge dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2023 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als in de gazet komt dat zo'n zak gevonden is, dan is dat een soort vrijspraak voor de koerier, die door zijn drugsbazen verdacht wordt van diefstal. En ik heb liever dat die koerier zeer streng aangepakt wordt. En wat zou ik met dat geld doen? Heel dat forum hier opkopen. Met tunnels en al, gewoon opkopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geloof me nu, ze gaan u ook vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() IN DE QUICK VOND IK een geldbeugel en afgegeven aan de kassa
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() ik vond een bankkaart
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraf bekeken mis ik de optie aan Prins Laurent geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Portefeuille met geld: ik laat al het geld er in en probeer de eigenaar te contacteren (zo niet gemeentehuis).
Geld op straat: geen seconde twijfelen. Dat is van mij. Ik zou het anderen ook niet verwijten als ze de €50 die ik ergens heb laten vallen in hun eigen zak steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan die claimen. Dus jij ook. Je steekt ze op zak en gaat verder met uw leven. Komt oom agent ooit aan de deur om te vragen achter die briefjes van 5000, dan zeg je gewoon dat je ze na een wandeling kwijt was, je op je stappen teruggekeerd bent en ze in de gracht teruggevonden had. Klaar. Of moet je je eigen geld ook naar de politie brengen als je het kwijt was en teruggevonden hebt?
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook van dat principe maar hoe bepaal je van wie een briefje van €50 op straat dan wel is eh? Hoe gaat de eigenaar ooit kunnen bewijzen dat dat geld van hem was, dat het uit zijn zakken is gevallen? Als je het dus terug wilt geven moet je de eerste de beste op zijn woord geloven. Of het aan de staat geven. Ik hoef ook niets wat niet van mij is maar een briefje (zonder meer) dat ik op straat vind beschouw ik wel als "van mij". Citaat:
Door iemand gevonden en naar de politie gebracht. Te samen met mijn telefoonnummer dat ze in de portefeuille gevonden hadden. Ik wordt door de politie opgebeld dat ik mijn portefeuille kan komen ophalen. Met geld en al. Ga hem halen en krijg van de agent het nummer mee van de eerlijke vinder. Die had dat zelf achtergelaten (hopende op een dikke dankuwel ofzo veronderstel ik). Ik teken de nodige papieren, rij terug naar huis en voor ik goed en wel binnen ben wordt ik opgebeld door de eerlijke vinder die me daar mijn begint uit te schijten voor het rot van de straat. Dat het een schande was dat ik hem niet opgebeld had om hem te bedanken! Dat hij nooit nog een portefeuille bij de politie binnen gaat brengen. Dat ik eens manieren moest leren. Dat hij zin had om naar mijn adres te komen om mij persoonlijk de huid vol te schelden! Dat ik amper 2 minuten terug thuis was na het ophalen van mijn portefeuille, daar had hij geen oren naar. En op mijn uitnodiging om me dan thuis maar eens te komen uitschelden ging hij ook al niet in. Soit, sommige mensen willen wel extreem snel en veel dankbaarheid als ze doen wat ze geacht worden te doen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 april 2023 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |