![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doordat de racistische partij VB zich probeert achter een aura van 'Vlaams gezindheid' te stoppen besmet ze dat hele concept. Het VB zou beter die maskerade laten vallen, en eindelijk eens trots hun ideologie uitdragen : het blanke avondland ontdaan van alle vreemdelingen en sinds 1974 genaturaliseerden. Achter gesloten grenzen en onder leiding van één partij die het parlement & de democratie behandelt zoals hun voorgangers van het VNV dat eerder deden.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 februari 2023 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dan toch absoluut het VNV er nog maar eens wenst bij te sleuren, het is de VU die ontstaan is uit de resten van het VNV. En VLD-er en oud VUer Jef Valkeniers heb ik persoonlijk nog het Horst Wessel horen en zien aanheffen in café De Viking in Brussel.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je in de Waalse volks café's eens gaan luisteren ,hoe ze daar over de Afrikanen en ook over de Vlamingen spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 februari 2023 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zodanig dat centrumrechts Vlaanderen een links beleid krijgt Tjien
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje vreemd toch...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel is het zo dat er in de Franstalige provincies relatief meer mensen: - niet komen opdagen (hoger absenteïsme) (300.000 kiezers op 2.5 miljoen kiezers) - ongeldig of blanco stemmen (185.000 kiezers) - op kleinere partijen stemmen, m.a.w. stemmen op partijen die geen 5 procent halen (200.000 kiezers) Kortom, ongeveer 700.000 stemmen op een potentieel van 2.5 miljoen gaan ‘verloren’, dat is bijna 30 procent. Het is dus normaal dat de zetels ‘goedkoper’ zo worden. Er zijn minder stemmen voor nodig. Dat heeft niets te maken met de wet, maar met hoe de kiezer zich gedraagt.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel sympathiek, dat ze je direct in vertrouwen nemen en hun kijk op afrikanen en vlamingen geven. Lijkt me een ideaal scenario om mits een miljoen of 2 euro Vlaamse subsidie een reeks bij Tom Waes over te bestellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad belangrijk om te onderstrepen. Als quercus en eender wie zich aangetrokken voelt door het VB dan moet hij daarover geen schroom noch schaamte hebben en voluit voor de Bruine partij gaan.
Het is pas triestig als er zijn die eigenlijk denken zoals bij het Blok, en toch stemmen voor een andere partij. Dat is contaminatie. Dat wil toch geen enkele partij ? (om Bart De Wever te parafraseren : die wil partijen die proper zijn op zichzelf). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zullen eens een Waalse kroegentocht houden met Vlaams-gezinden en Afrikanen. Alleen durven ze het dan niet, vrees ik, als we al welkom zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat niet alleen jij, maar ook forumlid TheFourHorseMen hem/haar dat al een keer of tien probeerde uit te leggen, met uitgewerkte rekenvoorbeelden erbij. Maar helaas... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() De politiek families liggen al jaren in ruzie om de eigen macht.
Politieke familie: word alleen aangehaald om de bevolking in dit land hun kies keuze te negeren! Is een manipulatie truc om in de federale te zetelen zonder de keuze van het volk te krijgen. Politieke familie: is een uitdrukking om het dictatoriale in dit land te verdoezelen.... het ondemocratische gegeven >>> Dat wij niet kunnen kiezen voor of tegen Franstaligen die dan nadien als dictators in de federale zetelen en wetten en plichten over ons uitstrooien. eens ze er zitten is er geen familie meer maar steeds weer geruzie, en streeft de ene clan tegen de andere om het geld en de macht!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 februari 2023 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 5 februari 2023 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Franstaligen daarentegen stellen zich helemaal niet de vraag te weten of ze "welkom" of niet zijn als ze naar Vlaanderen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn Vlaams accent is reeds voldoende om ongevraagd de mening van de andere tooghangers over de Vlamingen te krijgen. Dat zijn dikwijls amusante gesprekken,want Walen lachen graag . Doch hun mening over de Vlamingen(Les Flamouches) is zeker niet Poco en ronduit racistisch. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 februari 2023 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl massa door de staat onderhouden Franstaligen tot zelfs anarchisten staken en zo Vlaamse regio belagen, bedrijven/ winkels molesteren / plunderen, Auto’s in de fik steken, hulpdiensten terroriseren en verwonden dit zien als “eindelijk” even bezig te zijn in georganiseerde bendeorde!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, eerst hebben ze hun eigen regio Wallonië helemaal verkloot tot er nog slechts "een soort Albanië" overbleef, en nu komen ze hetzelfde doen met Vlaanderen.