![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om een idee te krijgen waar we staan https://www.youtube.com/watch?v=wN08GF6X-Hc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind dat in deze draad te licht over de gevolgen van de moordpartijen wordt gesproken. Nog minder wordt gesproken over wat men wil bereiken. Plannen over displaced persons of over de aanspraken van Polen komen niet ter sprake. Neen, het blijft mijn overtuiing dat men zich niet in deze burgeroorlog had mogen mengen. Korea, Vietnam Afghanistan, Irak, Lybië, Syrië, .... altijd was het om de "slechterik" naar analogie met de kruistochten te verdrijven. In werkelijkheid ging het om afzetgebieden en handel.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben in de grond een epicurist, ik vind de dood niet erg: als men leeft, is de dood er niet, en als de dood er is, leeft men niet. In beide gevallen is er geen probleem. Het enige echte probleem is lijden. Als men dood is, lijdt men niet. Als men normaal leeft, ook niet. Wat men moet vermijden is doen lijden. Citaat:
Oekraine is de laatste hoop kanonnenvlees die gratis op te offeren was voor de Russen in Europa stonden he. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er waren er die mij aan het uitlachen waren toen ik destijds stelde dat als niemand de Vladimir stopt, hij in Lissabon eindigt, want dat was de LOGISCHE CONCLUSIE van zijn toespraak in 2021.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ist ni beter te collaboreren met de winnaar, onafgezien van hoe die eruit ziet of riekt?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het collaboreren zal mee bepalen wie de winnaar wordt zou men hopen. Omdat de winnaar altijd jezelf moet zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 februari 2023 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Jij meent dus te kunnen voorspellen wie gaat winnen?
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke redenering is niet de juiste. Het gaat over ideologie. Douglas Macgregor gelooft niet in de unipolaire wereld.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Macgregor heeft deelgenomen aan de operatie 'Desert Storm'.
Weet wat een Bradley is. Veel meer insider dan Macgregor bestaat bijna niet: https://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Macgregor Wie Macgregor beluistert weet wat hij moet weten. In plaats van de leugens van mensen die er doorgaans niets van kennen, steek wat tijd in het beluisteren van Macgregor.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De redevoering van Zelensky in het EU parlement gezien op tv1 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Compleet correcte visie volgens mij. Hij lijkt mij een conservatieve populist te zijn, die als zodanig geen Westerse (lees 'angelsaxische') dominantie in de weg wil staan, maar eerder een realpolitieke benadering prefereert in de RU-UK oorlog. (Wmb , weer eens correct.) In deze maakt hij toch een inschattingsfout: Poetin zou geinteresseerd zijn alleen in de bescherming van Russischtaligen. Fout: Poetin wou van UK gewoon een tweede Witrusland maken, in feite onder de knoet van RU. En is dat even mislukt...
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 10 februari 2023 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() In Sparta lag de gemiddelde gezondheid ook heel hoog en niemand had een handicap... Maar op ethisch vlak ... ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En op basis daarvan, kunnen we dan nog spreken over "winnen" ?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarover, uw nazi-vlag mankeert nog 3 lijnen. Of ben je Zorro?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die zever dat elk mensenleven altijd moet gered worden is wat de ondergang van de maatschappij gaat zijn he. We hebben gezien wat een verschrikkelijke kost de corona waanzin heft gehad, gewoon om enkele oudjes te redden
![]() |