![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Diependaele kan de stadswachten uitrusten met luchtdrukpistolen, handboeien, tasers en pepper spray zodat zij bij vaststelling van overtreding de snoodaard direct kunnen aanpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eigenlijk snap ik dat niet goed he, allee ge smijt dat fleske toch met tsjoepke op in de pmd ?
als je het dopje alleen in de natuur gaat zwieren, zwier je het flesje toch ook in de natuur ? Allee ja ik zwier die altijd proper weg in mijn blauwe zak. ook als we in de natuur zijn gaan wandelen, de lege verpakking sleuren we terug mee tot aan de vuilbak of tot thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat ik maar eens zo'n soda stroom machine ga kopen.
dan kan ik daar mijn whiskey cola mee pree mixen he, siroop en whikey erbij, bubbels erop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN