![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ooit nog van plan in de Ibis te overnachten ? | |||
Ja geen probleem |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Neen bedankt |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Ander ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() opeens 163 man in da hotel , percies een groot hotel
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() op zolder en in de kelder , hebben zij alvast gratis fret
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom komt me het spreekwoord "in de aap gelogeerd zijn" plotseling in de zin?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() er is een verschil tussen een IBIS en een IBIS budget
ooit per ongeluk gelogeerd in een budget hotel: dat is piepklein en op alles wordt bespaard: de douche stond in de kamer, en de 'deur' naar de WC was een triplex plaat, zelfs zonder hendel laat staan een slot om je lief te horen kakken moet de liefde wel erg groot zijn
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen dat aanpassen naar “bij de apen gelogeerd zijn”
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele jaren geleden heb ik (noodgedwongen om niet te moeten rijden) kerstnacht enkele uren in de Ibis-Aalst overnacht. De lakens waren wel proper, maar de kamer was wel maar een soort klein "kruipkot". De prijs was dan ook navenant nl. 60€ (+9€ om de auto in de binnenpaking te laten).
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() in A'pen ?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ibis budget is zeer basis, zowel qua comfort als qua prijs.
Ibis gewoon is al wat beter. De andere merknamen van accor (styles enz.) zijn nog beter. F1 bengelt helemaal onderaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, nooit niemeer.
![]() |
#32 |
|
![]() Accor heeft +/- 40 merken van hotels in zijn gamma onderverdeeld in vier klasses: luxury, premium, midscale, economy. Alleen de eerste twee klasses zijn te pruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1 keer die fout gemaakt.
Nooit meer. Dan nog liever onder een brug.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, lang geleden, langs de route de soleil. Je kan er slapen en je hebt iets om te ontbijten. Dat is het zowat.
Die F1 hotels zag je aan elke stad. Best reserveren, tijdens de zomer waren die altijd volzet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie in Vilvoorde woont, om dan een kamer te gaan boeken in St Pieters Leeuw, dat lijkt met ook niet direct logisch te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Onze' Ibis hotels in België
Directeur van Ibis-hotel niet te spreken over manier waarop asielzoekers bij hen belandden: “We zijn misleid”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2023 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor één overnachting ('s avonds toekomen, slapen, ontbijten en weer weg) onderweg naar je bestemming of naar huis, is zelfs ibis budget nog net geschikt. Ik heb ook al gemerkt dat een ouder hotel Ibis budget dat toch aan renovatie toe was, getransformeerd werd naar een F1. Wellicht upgrade men zo die diverse klassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Idem hier, enkele dagen zelfs. Overigens: de andere hotelgasten waren me ook wel het soortje
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeje en ik ben dat ook niet van plan
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen probleem mee hoor. Onlangs nog een kamer geboekt in Crowne Plaza Antwerpen. We hadden een feestje nabij, en we hadden de rest van het weekend zodanig gepland dat het gewoon beter uitkwam daar te slapen (met 2 taxi ritten van €16 elks) en door te rijden, dan met het openbaar vervoer naar de feest-plaats te gaan , en met een taxi terug te keren (bruikbaar openbaar vervoer na 00.00u in België?)