![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze ben ik van mening dat een DNA test relevanter en efficiënter is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() On topic: Ik geloof nooit dat die juffrouw Maddie is. p.s. Maddie Op tv ergens ten velde was er een man (onderzoeker) die zei: er is nooit een lijk gevonden? Waarschijnlijk is ze dood? Lijkt mij een wreed voorbarige veronderstelling/conclusie want van op het ogenblik dat er geen lijk gevonden is moet men toch van de veronderstelling/de mogelijkheid uitgaan dat zij nog in leven is of zie ik dat verkeerd? Heeft diegenen die men als dader aangewezen heeft (Duitser geloof ik) Maddie misschien verkocht aan duistere 'kanalen/netwerken?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2023 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar dat msn berichten nog steeds onderwerp van discussie kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laat ons eerst van het standpunt uitgaan dat het een ferme blunder was van de ouders om zo een klein kindje alleen achter te laten? Niemand laat zijn eigen kind alleen
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2023 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij vraagt net om haar in contact te brengen met de ouders van Maddie om een DNA onderzoek te doen. Zo kan ze weten of haar 'vermoeden' correct is of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2023 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet iedereen is zo door geld gedreven. Ik zie ook niet in hoe lucratief dit kan zijn indien die DNA-test geen besluit zou geven en indien wel, dan lijkt geld me de laatste zorg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden geleden heb ik de drie documentaires bekeken over de zaak Maddie. Op Netflix als ik mij niet vergis. Dat meiske duikt niet meer op, zomaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internetsgewijze er achter zoeken leverde deze lugubere tekst op. Maddie Madeleine McCann Was Sold to a Pedo Ring Who Killed Her Says Prosecutor Ik zoek niet meer verder want ik begin er al ziek van te worden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aandachtzoekerij. Die Poolse zal wel snel een influencersaccount openen.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag dat er een positieve DNA test opduikt zullen we het wel geweten hebben. Maar liefst geen msn gebral. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zullen het in de toekomst wel te weten komen, indien positief dan. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Franstalige pers slaat de bal ook serieus mis.
https://www.lalibre.be/international...BV4N5ZCJPOEOE/ Een Duitse volgens hen. Serieus. La Libre is niet wat die krant ooit geweest is ofzo? Laatst gewijzigd door Weyland : 21 februari 2023 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |