![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt er mij eerder op dat men in Wit Rusland het wat modernere equivalent wil hebben van "een Praagse lente onderdrukken", niet meer en niet minder he. Maar in het huidige discours zal men zelfs komen vertellen dat de Praagse lente een mislukte putch van de Amerikanen was, tegen de Tchechen en hun zo aanbeden communistisch volksregime. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2023 om 05:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat in Frankrijk gebeurt is best wel lachen: ik denk dat de meeste het daar gehad hebben met die Rotschildpuppet. Kudos voor de bevolking daar: ze zouden het hier ook beter eens doen.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 30 maart 2023 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
proxy oorlogjes dus v usa fbi cia hele midden oosten werd zo vernietigd en verdeeld he vd goedkope olie Amerikaanse Imperialisme is toch op HOOG niveau ontwikkeld en superieur wereldwijd. Hoeveel mensen werken hier aktief aan mee dag en nacht in USA?? Budgetten van 1 biljoen USdollar om Amerika First te houden en aan TOP. ================== NOg 12 maanden oorlog in Oekraine en de nieuwste AI Robot Wapens en eerste lichting TErminators uit USA / Darpa gaan lekker op oefenmissies het is al een HI Tech oorlog met kamikaze drones Er is toch al minstens 1 biljoen Euro aan wapentuig afgeknald in hele Oekraine na 12 maanden Oorlog door alle betrokken partijen samen gesommeerd?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dringt steeds meer door.....dit begint op een maneuvertje te lijken dat Mr Putin nog zal spijten,of waarvan na overweging besloten is dat dat dan maar moet zijn.
Wat men namelijk van de Volksrepubliek ,ongelimiteerde vriend van de Federatie,en hun 12 punten plan ook mag menen te moeten opmerken,nucleaire proliferatie maakte daar GEEN deel van uit... Er is dus door Rusland wel degelijk nucleaire proliferatie aangekondigd,naar een natie die al decennia GEEN nucleaire wapens gestationeerd had ,en zelf ook niet meer heeft (zoals Oekraine overigens). Dat betekent meteen dat ieder "gezag" of "invloed" waarvan we veronderstelden dat Peking die nog had in Moskou nul en niet bestaande lijkt te zijn.... Laatst gewijzigd door kelt : 30 maart 2023 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik BLIJF er op terugkomen,want het is het BELANGRIJKSTE wat de Tsaar aller Moskovieten feitelijk aan het (mis)doen is.
(Zelfs zijn Oppergeneraal Gerasimov de Onzichtbare heeft nog zo niet gekemeld.) Eventjes een artikel te lezen op Ukrinform aanstippen: https://www.ukrinform.net/rubric-pol...sya-at-un.html De Oekrainse vertegenwoordiger in de VN herinnerde er aan dat het de Moskovieten maar 4 dagen gekost heeft om een gezamelijke verklaring met de Volksrepubliek te breken... Op 23 maart 23 was er de "Gezamelijke Verklaring omtrent het verder verdiepen van het alomvattende Strategische Partnerschap ter coordinatie van een nieuwe Tijd" (ja kijk,IK verzin dat niet he,dat document heet zo),ondertekend door de Presidenten van Moskovia en China. In dat document is de zinsnede te vinden: "Alle nucleaire wapen staten zouden zich ervan moeten onthouden nucleaire wapens buiten hun nationale territoria te plaatsen".. Nog voor het einde van dezelfde maand vernamen we dat er (voor het eerst in zowat 30 jaar) dergelijke wapens in Wit-Rusland,nog steeds een erkend onafhankelijk land,gaan geplaatst worden.... O ja,apart daarvan heeft de Wit-Russische President er (handig!) snel aan herinnerd dat die dingen NIET onder Wit-Russische controle gaan staan..... Wit-Rusland heeft OOK overeenkomsten met de Volksrepubliek hé...elk de zijne....ach vriendschap ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 april 2023 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
( Oekraïne heeft die ook moeten afgeven) Laatst gewijzigd door jogo : 1 april 2023 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, die flipper van wit Rusland lijkt me nog instabieler dan Putin himself.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 april 2023 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NATO was en is april 2023 NIET zinnens om kernwapens te plaatsen in buurlanden van de Russische Federatie....Ik kan geen voorafname voor de toekomst maken natuurlijk. Russische Nuclaire wapens in de Kalingrad enclave zijn er WEL,en die staan dus feitelijk al TUSSEN de grenzen van verschillende NATO landen. Na het aangekondigde Wit-Russische maneuvertje heeft Polen wel medegedeeld er "open" voor te staan... Zie je,NATO REAGEERT al gans dit Oekrainse conflict ...EERST zagen we de Moskovieten rare dingen doen en DAN,en gewoonlijk met vele,vele maanden vertraging en na tientallen DUIDELIJKE waarschuwingen is er effectieve reactie... Ik zie het overigens NIET gebeuren,nucleaire wapens lijken nogal nutteloos behalve om te tonen wie er de grootste heeft.. En dan krijgt in sommige kringen NATO de schuld,jawel,zo kennen we het systeem onderhand wel... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 april 2023 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 april 2023 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() al die hoge politici zijn gewoon Serie moordenaars en legale criminelen.
Ik heb een akelig voorgevoel dat de Oorlog in de Oekraine binnenkort een nucleaire kant krijgt. Russische leger kan experimenteren met kleine tactische kernwapens met lage Fall out van 1 tot maximaal 5 kiloton , tot een fall out binnen maximaal een straal van 3 tot 25 km, heel lokaal dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lukashenko zegt niet te zullen aarzelen nucleaire wapens in te zetten in geval Wit Rusland aangevallen wordt.
Hij zegt ook de vragende partij geweest te zijn voor de Russische nucleaire wapens. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat er gevaarlijke gekken in Rusland rondlopen hoeft niemand te verbazen, maar dat die ook nog het beleid mede mogen bepalen is onvoorstelbaar.
Het overdreven (vodka)alcoholgebruik in dat land toont elke dag meer en meer zijn gevolgen. Wat een rotland! Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/dit-is...ropa~a5b4fd9e/
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland geeft met een half woord toe dat Oekraïne aan terrein wint
De nucleaire leveringen aan andere landen die zijn duistere vriendjes zijn dat heeft waarschijnlijk de reden dat hij hoopt dat er daar een gek bij is die ze wel gaat gebruiken en men het in zijn 'schoenen' niet kan schuiven. It wasn't me, I aint do nothing.... Verder... In vlammen op...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie weet?
In Rusland en Wit Rusland denkt men in ieder geval dat er plannen bestaan Wit Rusland binnen te vallen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dit...
Poetin waarschuwt NAVO: "Wij hebben meer kernwapens" Ik verschiet er bij de hele oorlogsheisa alle dagen van dat die nog leeft. Dat is nog altijd zo dus moet er achter de oorlog een heel andere reden schuil gaan anders... ![]() Naar alle waarschijnlijkheid heet die reden *kassa*kassa*
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de NAVO werd dat koeltjes onthaald. Zij weten daar in Brussel meer dan wij bv in Herstappe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan natuurlijk ook inderdaad, blufpoker.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() (kopie posting elders Europese highway diep in rusland)
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld ja Autobahnen he moeten zware Leopard Tanks over kunnen racen om heel rusland te veroveren, wel even testen he als het klaar is met 1000 Duitse tanks, zwaarbeladen hahha haha en dan zeggen Valse test nu begint WOIII echt om heel Rusland te veroveren met 1,5 miljoen europese parachutisten in heel Rusland nu is russische leger al verzwakt en uitgedund dus nu kan Rusland militair veroverd worden door een Groot Duits/ Europees invasie leger van minstens 1,5 MILJOEN sterke, potente, heteroseksuele militairen. Geen HOMOOTJEs meer in het leGer, die moeten de HOMO Bordelen in hhah haha om goed verneukt te worden door TOP meiden met grote strapons he haha bottom gay toy boys dus haha haha ik moet echt russische WOIII SF roman gaan ontwikkelen nu vd fun mijn fantasie is toch fun gewoon __________________ Kritisch Podium Dewanand |
![]() |
![]() |