Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 december 2004, 14:47   #21
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Dit geldt allicht niet voor mezelf maar misschien zijn ze gewoon leuker.....
Eigenlijk ben ik ook gewonnen voor alle partijen die de anderen niet bewust schaden......
leuker? Als alles zondermeer moet leuk zijn, en daarom moeilijke en lastige dossiers van tafel veegt, zal dat 'leuk zijn' niet lang duren.
Dit leuk zijn is meer bepaald voor de beter gegoeden in de maatschappij. (en dit voor personen die zich LINKS noemen)

Laatst gewijzigd door giserke : 28 december 2004 om 14:48.
giserke is offline  
Oud 28 december 2004, 14:51   #22
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Alles wordt zomaar gegeven zonder enige vorm van tegenprestatie. Dit is mijns inziens toch een linkse utvinding.

Laat deze jongens eerst een prestatie leveren alvorens men hen alles zomaar in de schoot werpt. Waarom denk je dat er zoveel jongeren zijn die vinden dat werken toch niet echt moet, je krijgt het geld toch zomaar toegestoken en nu kan je tenminste je goesting doen zonder vervelende baas.
Jongeren moeten inderdaad aan het werk kunnen, alle jongeren.........
Desnoods doen ze boodschappen en karweitjes voor oudjes. Voor wat hoort wat..... inderdaad. Zomaar geld krijgen voor niets is eigenlijk niet heel ethisch.
Om geld van de maatschappij te ontvangen is een minimum aan inzet nodig.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 28 december 2004 om 14:56.
labyrinth is offline  
Oud 28 december 2004, 14:55   #23
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
leuker? Als alles zondermeer moet leuk zijn, en daarom moeilijke en lastige dossiers van tafel veegt, zal dat 'leuk zijn' niet lang duren.
Dit leuk zijn is meer bepaald voor de beter gegoeden in de maatschappij. (en dit voor personen die zich LINKS noemen)
De wereld is toch een lach en een traan...... Een glimlach op een actief lichaam.
Ik hou niet van verzuurde gezichten..... neerhangende mondhoeken en pootjes......
labyrinth is offline  
Oud 28 december 2004, 16:46   #24
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
De wereld is toch een lach en een traan...... Een glimlach op een actief lichaam.
Ik hou niet van verzuurde gezichten..... neerhangende mondhoeken en pootjes......
ik heb zo de indruk dat jij het leuk vindt de kern van uw eigen onderwerp te ontwijken.
giserke is offline  
Oud 29 december 2004, 14:44   #25
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
ik heb zo de indruk dat jij het leuk vindt de kern van uw eigen onderwerp te ontwijken.
Misschien moet ik dan tot de conclusie komen dat ik een beetje van dit en van dat ben.... U ook ?
labyrinth is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be