![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat trekt wat op nen doorgezaagde boom he zo'n "!"....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
wij hebben dat ook in Nederland, alle zogenaamde linkse groene partijen geven niks om de natuur, groen links heeft in haar hele programma nada meer over natuur, en dat terwijl ze GROEN links heten, ze kunnen beter hun naam veranderen in kapitalistisch links, doet hun partij meer eer aan
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() doet me denken aan een video die ik heb gezien uit Amerika, een grote anti oorlog anti kapitalisme pro communisme optocht.demonstratie
je wilt niet weten het vuil dat ze achter lieten na de demo......... en waar zaten ze massaal te eten na de demo ? met hun anti kapitalisme protest borden netjes naast hun tafel? DE MCDONALDS!
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Groen zelfs Doel als doelgroep liet vallen, wat wil jij dan dat ze jouw groengroepje bomen als doel zouden kiezen?
Ze steken hun energie nog liever in het wachten op de volgende dyoxinecrisis. Dat brengt tenminste wat op buiten bulten in de weg en wapenuitvoer naar landen in oorlog.
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar ze mij verteld hebben, zijn het trouwens nog altijd in de eerste plaats de grote partijen die Doel laten vallen hebben. (Agalev is in de regeerperiode voor het blok gezet door de andere regeringspartijen: akkoord verlenen met de bouw van één van de twee dokken oftewel stemming over het gehele voorstel. Aangezien Agalev toen de kleinste regeringspartner was, hadden ze weinig keuze. Ofwel een miserabel compromis (en het dorp zelf redden), ofwel stemming (wat zou betekenen álles plat, aangezien ze met hun standpunt in de regering alleen stonden.)) Wat betreft die wapenuitvoer: Magda Aelvoet was daar inderdaad een kieken door dat goed te keuren. Maar of een eventuele weigering veel verschil had gemaakt, betwijfel ik want alle andere partijen waren voor. Dat ze sindsdien nog amper hun mond open doen over zaken als Doel klopt spijtig genoeg en is een triestige zaak. Ik heb over dat soort zaken meer dan eens mijn beklag gedaan. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Tiens, blijkbaar zijn ze ineens verwonderd dat ook groen reeds lang de rechtse neoliberale koers gekozen heeft. Wie niet wil breken met het kapitalisme, wordt er slaaf van... Groen, slaaf van de wapenbedrijven, bouwbedrijven, havenbedrijven, multinationals...
Wie opkomt voor een groene wereld, kan dat alleen consequent door te strijden tegen de belangen die de vijand vormen van een groene wereld. Een ecologische strijd is in eerste plaats een strijd tegen het kapitalisme. Het duurt alleen een tijdje voor die boodschapper te voet in het achtergelegen vlaanderen komt. Enkel diep rood strijd aan de zijde van HET groen!
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 27 december 2004 om 23:32. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onmogelijk daar het als reactie op tegendradigaard bedoeld was maar jij kwam er ondertussen tussen.8) By the way, ik denk dat de dorpelingen op agalev stemden voor dat miserabel compromis.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Het bos moet volgens "groen!" opgeofferd worden om er sociale woningen te zetten....
Nu kan ik als nieuwe dorpeling (zo lang woon ik er nog niet) zo met de mensen van groen meegaan en zo een stuk of 10 percelen aanduiden die braak liggen, waar vervallen huizen op staan en die mits afbraak kunnen gebruikt worden om bvb sociale appartementen op te bouwen... en "groen!" beschuldigt nu iedereen die protesteert tegen de bosmoord van ... asociaal te zijn (uit de tekst die men gebruikt kan men bijna opmaken dat de protesteerders... egoïsten zijn die alleen aan hun eigen denken... kortom men durfde net niet schrijven ... Vlaams Blokkers of belangers waren....) Wel de protesteerders hebben laten weten dat voor hen part sociale woningen mogen gebouwd worden maar niet in het deel van de plannen die als bos staan ingekleurd. zoals gezegd : er zijn percelen genoeg die vrij liggen en waar men sociale woningen op kan bouwen zonder dat er 1 boom van het bos moet sneuvelen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hoe is het verder gegaan? nog acties ondernomen? zijn de bossen, het bos al kapot gemaakt door de zogenaamde groene partij/mensen?
ik ben benieuwd
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() De reden is heel simpel, groen! is niet echt groen. T'enige groen dat ze willen zien zijn de groene kleuren op de euro's.
Waarom denk je dat ze Pater Versteylen hebben buitengewerkt. Hiernaast denk ik dat hoe minder groene ideeën uitgevoerd worden hoe beter, kwestie over enkele jaren niet allemaal ons huis te moeten verkopen wegens te duur en te gaan wonen in een bos.... (wat nu echter niet gaat, want groen! laat ze wegkappen)
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over welk bos had ge het precies ? mvg.melf |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik ken het probleem. In mijn gemeente zit Groen! (Agavalev) nu voor de 2de keer mee in het bestuur. In al die jaren dat ze meebestuurd hebben zijn er een recordaantal bomen gesneuveld in het stadscentrum en allemaal vervangen door beton. De groene rand rond de stad wordt stuk voor stuk ingepalmd door gebouwen van openbaar nut zoals administratief centrum, ziekenhuis, school, opvang voor mentaal gehandicapten en nu is er weer een gevangenis voorzien.
Als Groen! in het bestuur zit moet je pas beginnen oppassen voor de natuur. Vanaf dan kan pas de aanslag op de natuur beginnen. Je begrijpt het niet : als Groen! meedoet wordt de natuur versneld vernietigd. Vooral als ze met de SP.a meedoet is het dubbel oppassen geblazen. Deze laten de dommeriken van Groen! opkomen voor één of ander opgeblazen pseudo-racisme-akkefietje (een slogan op een muurtje ergens achteraan een garage) en ondertussen maar bomen kappen en beton gieten terwijl Groen! domweg zijn tijd steekt in het verdedigen van de SP.a-doctrine. Laatst gewijzigd door Geertje : 1 maart 2005 om 15:16. |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik stel voor dat ze Groen! omdopen naar Grijs!
#39 |
Minister-President
|
![]() Ik ken de situatie onvoldoende om er een uitspraak over te doen. Persoonlijk vind ik woongebied nog makkelijker goed te keuren dan industriegebied, maar goed. Als de situatie is, zoals je zegt, heb ik er ook mijn bedenkingen bij.
Ik zal mij eens informeren bij het nationaal secretariaat.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Groentje, ik heb je pb gezonden imv de gemeente.
Hopelijk worden de lokale potentaten terechtgewezen door Groen nationaal... Voor de rest geen nieuws meer te melden .... Of dat goed is voor het groene bos weet ik nog niet... maar de actiegroep waakt ... Ook is het stil op gebied van folders van politieke partijen voor de moment dus daar kan ik geen extra informatie uithalen..
![]() |