![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik snap dat niet. Ik kom met een onnozele verkoudheid midden in de nacht aan op de spoed. De spoedarts ziet mij en zegt: "gij hebt een valling, ik schrijf je wat siroop voor". Wat is daar nu speciaal aan? De tarief kan perfect dezelfde zijn als een consultatie 's nachts bij een huisarts. Maar goed, er zijn nu huisarts-wachtposten. Meestal gesitueerd naast de spoeddienst. Da's wel makkelijker voor de huisartsen die anders per huisartsenkring een permanentie moeten voorzien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan toch best dit formulier invullen Reservespeler ?
https://www.health.belgium.be/nl/ser...ter-gezondheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vinden echter geen huisartsen die het willen bemannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verklaar me nader: de (h)orde van geneesheren verplicht om per regio te voorzien in een beurtrol van huisartsen, om 's nachts en in we de oproepen te kunnen verzekeren. Hoe een huisartsenkring dat organiseert, is haar verantwoordelijkheid. Maar je mag er wel van op aan, dat die artsen opteren voor de minst belastende oplossing. Nu moet ik denken aan die huisarts die in "de tafel van 4" het lef had om de Geldverbrander eens goed af te branden. Die zei letterlijk: we krijgen om daar een ganse nacht in te slapen, amper een paar euro's (ik herinner me het bedrag niet meer). Dat vond die huisarts absoluut een gebrek aan waardering. Misschien ook dat sommige huisartsen het systeem van huisartswachtpost, georganiseerd naar Geldverbrandend model, een beetje te communistisch vinden ... dat weet ik niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je betaalt wel extra, als je niet verwezen bent door een huisarts. Ik heb het zelf meegemaakt. Ik dacht dat mijn toenmalig probleemke wel "erg" genoeg was om geen nutteloze omweg langs de huisarts te maken, maar neen hoor. (misschien zou het nu wel makkelijker zijn, omdat nu een telefonische consultatie mogelijk is)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waar moeten zieke mensen anders naartoe volgens jou? En wat zijn dan de bagatellen?! Ge moet eerst halfdood zijn voor je naar de SPOEDdienst moogt? ![]() De politiek helpt alles om zeep, zelfs elke medische zorgverlening waarvoor we godverdomme dan nog moeten betalen maar niet meer krijgen. ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 5 april 2023 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |