![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moment van de overtreding telt zelfs niet, het gaat over het moment van de vaststelling. Daarbij zijn het geen Vlaamse boetes, de boetes zijn of Federaal of Gemeentelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was ooit voor mijn werk in Mechelen. Daar ik veel gereedschap had parkeerde ik de wagen voor de deur van de klant. Toen ik na 15 minuten buitenkwam stak er al een bekeuring achter de ruitenwisser. Ik ben dan maar op het politiekantoor verhaal gaan halen. Tegen de betreffende politieman met "kaplaarzen" praten was totaal zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En hoe gaan ze dan aan uw GSM nummer komen.
Moet dan de overheid de GSM nummer weten van iedere inwoner van België? En wat met de buitenlanders? En wat met het recht op privacy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal, bijna altijd eigenlijk, laten ze ons doen. Behalve als je op de weg moet parkeren vlak na een draai, meestal volstaat het dan om enkele kegels te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een dienst die de overheid eventueel wilt aanbieden. Wilt u van die dienst gebruik maken, dan geeft u uwe GSMnr door, wilt u dat niet, dan geeft ge hem niet door, maar kom dan achteraf niet janken dat je te laat wist dat je een overtreding beging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |