![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en mijn wat waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Nog zo'n ultratof pc-probleemke ... Werk met Windows XP (op mijne pc - zit nu op die van mijn ouders) en werk daar met 2 accounts ... Demijne en die van mijn moeder (die er haar bankzaken op regelt) ... De laatste dagen wel erg veel troubles ... PC die zomaar ineens uitvalt, zonder enige reden, en daarna weer opstart (en dan altijd drie keer moet proberen vooraleer hij echt opgestart raakt en ik beeld heb) ... Daarnet weer eens ...
Gisteren (hij deed gene klop meer) es alles laten draaien (schijfcontrol, defrag, virus, spyware, cookiesverwijdering, ...) ... Het gekke is dat de ene account het meestal wel nog doet, terwijl de mijne (met al mijn documenten waaronder veel grief voor naderende exaams) gene klop wilt doen ... Iemand dit nog al meegemaakt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() geen idee...
de pc van mijn neef liep vrijdag vast toen we naar monty python and the holy grail wilden kijken PC's hebben duidelijk géén gevoel voor humor overigens heb ik het altijd al vreemd gevonden dat een koffietoestel maar twee jaar meegaat, hoewel dezelfde firma wel ruimteschepen en raketten kan bouwen...
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge hebt waarschijnlijk zo gerommeld met uw account (proggies op en afgesmeten etc) dat alles zo fucked up is dat enkel een clean install nog werkt. Of creëer een nieuw account en werk daar verder onder (aangezien die van uw ma nog werkt). uw documenten kun je terugvinden in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten *kan dus eender wat zijn* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() spyware zuigt - vooral omdat mijn virusscanner dat wel kan opsporen maar niet kan verwijderen
ik heb norton kan iemand mij tips geven over het verwijderen van "advertentiesoftware", zoals norton het noemt
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(gratis) te downloaden op www.lavasoftusa.com Je kan ook verdachte processen stoppen door ctrl-alt-delete te duwen. Dan kan Norton ze wel verwijderen.
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 29 december 2004 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Dit programma gaat allerlei anti-spyware en anti-adware-programma's downloaden en installeren. Nadat het gelopen heeft kan je zeggen dat je vrij bent van deze vervelende programma's. Je kan het niet automatisch laten scannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kies trouwens voor Ad-aware SE, en niet voor Ad-aware 6.0 ofzo, SE is veel effectiever... Naast Ad-aware gebruik ik ook nog Spybot-Search & Destroy kan je oa hier downloaden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Geknipt op vraag van geviseerde. Arnold.
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Arnold : 30 december 2004 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het gaat intussen ietsje beter ... Heb net zelfs 3 uur op mijn pc zitten werken zonder dat hij uitviel
![]() ![]() Formateren: daar begin ik ni aan ... Heb hier voor 1.5 Gigabyte muziek opstaan (iets van een 350 liedjes en 10 cd's) ... Als ik da allemaal moet overbrengen, tesamen met al de rest dan nog, ben ik 2 dagen bezig (en kost mij da stukken van mensen aan CD-R's) ... Voorlopig nog effe afwachte (het werkt weer eens effe, dus ben es positief ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu heb ik een 15tal CD-RW's waarop al m'n brol staat. Zo duur zijn CD-RW's (en zeker CD-R's) trouwens ook weer niet. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 29 december 2004 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |