Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2004, 16:33   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Ik neem altijd laptops met 3 jaar garantie om die reden (een laptop kan je niet gemakkelijk zelf herstellen of een onderdeel ervan herstellen.
Ik heb geen ervaring met de herstellingen dat door deze man uitgevoerd worden, maar ik heb bij hem wel ooit vervangstukken voor laptops gekocht:
http://www.hermes-bvba.be/
Misschien moet je hem maar eens een mailtje sturen. Misschien weet hij waaraan het ligt. In dat geval is het waarschijnlijk goedkoper dan het per koerier naar kweetniet welk lagekostenland te sturen om het daar officieel te laten herstellen.
Daarnaast zou ik ook eens zoeken op internet en op bvb forums van acer (ik weet niet of die bestaan, bij dell bvb wel).
zal ik eens checken, danku!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 16:35   #22
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Eerst wel 25 peeschijven storten eh!

Ook eens kijken in je "powersaving" settings ergens, waar die ook mogen staan... Het feit dat het gebeurde na hem op standby te zetten doet eerder denken aan een software probleem.
die ws had ik al op voorhand gestort maar zoals gezegd, mijn toetsenbord doet raar, zal daar wel aan liggen.

en mijn wat waar?

Citaat:
Oud 28 december 2004, 16:39   #23
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
dat moet dus een gelukkig nieuwjaar zijn. volgens mij is er ook iets mis met mijn toetsenbord
Jezelf citeren : dat is het begin van het einde.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 17:28   #24
Flipgirl
Banneling

Flipgirl's schermafbeelding

Standaard

Nog zo'n ultratof pc-probleemke ... Werk met Windows XP (op mijne pc - zit nu op die van mijn ouders) en werk daar met 2 accounts ... Demijne en die van mijn moeder (die er haar bankzaken op regelt) ... De laatste dagen wel erg veel troubles ... PC die zomaar ineens uitvalt, zonder enige reden, en daarna weer opstart (en dan altijd drie keer moet proberen vooraleer hij echt opgestart raakt en ik beeld heb) ... Daarnet weer eens ...
Gisteren (hij deed gene klop meer) es alles laten draaien (schijfcontrol, defrag, virus, spyware, cookiesverwijdering, ...) ... Het gekke is dat de ene account het meestal wel nog doet, terwijl de mijne (met al mijn documenten waaronder veel grief voor naderende exaams) gene klop wilt doen ...
Iemand dit nog al meegemaakt?
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 18:02   #25
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

geen idee...

de pc van mijn neef liep vrijdag vast toen we naar monty python and the holy grail wilden kijken
PC's hebben duidelijk géén gevoel voor humor

overigens heb ik het altijd al vreemd gevonden dat een koffietoestel maar twee jaar meegaat, hoewel dezelfde firma wel ruimteschepen en raketten kan bouwen...
Oud 29 december 2004, 03:50   #26
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipgirl
Nog zo'n ultratof pc-probleemke ... Werk met Windows XP (op mijne pc - zit nu op die van mijn ouders) en werk daar met 2 accounts ... Demijne en die van mijn moeder (die er haar bankzaken op regelt) ... De laatste dagen wel erg veel troubles ... PC die zomaar ineens uitvalt, zonder enige reden, en daarna weer opstart (en dan altijd drie keer moet proberen vooraleer hij echt opgestart raakt en ik beeld heb) ... Daarnet weer eens ...
Gisteren (hij deed gene klop meer) es alles laten draaien (schijfcontrol, defrag, virus, spyware, cookiesverwijdering, ...) ... Het gekke is dat de ene account het meestal wel nog doet, terwijl de mijne (met al mijn documenten waaronder veel grief voor naderende exaams) gene klop wilt doen ...
time to format!!!

Ge hebt waarschijnlijk zo gerommeld met uw account (proggies op en afgesmeten etc) dat alles zo fucked up is dat enkel een clean install nog werkt. Of creëer een nieuw account en werk daar verder onder (aangezien die van uw ma nog werkt).

uw documenten kun je terugvinden in:
C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten
*kan dus eender wat zijn*
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 08:52   #27
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Ik heb een gelijkaardig probleem gehad. Mijn pc zat vol met Spyware. Na de tijdelijke bestanden opgeruimd te hebben en een anti-spywareprogramma gelopen te hebben, ging alles terug beter.
Oud 29 december 2004, 12:00   #28
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

spyware zuigt - vooral omdat mijn virusscanner dat wel kan opsporen maar niet kan verwijderen

ik heb norton

kan iemand mij tips geven over het verwijderen van "advertentiesoftware", zoals norton het noemt
Oud 29 december 2004, 12:34   #29
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
spyware zuigt - vooral omdat mijn virusscanner dat wel kan opsporen maar niet kan verwijderen

ik heb norton

kan iemand mij tips geven over het verwijderen van "advertentiesoftware", zoals norton het noemt
Ad-aware
(gratis) te downloaden op www.lavasoftusa.com

Je kan ook verdachte processen stoppen door ctrl-alt-delete te duwen. Dan kan Norton ze wel verwijderen.

Laatst gewijzigd door boer_bavo : 29 december 2004 om 12:34.
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 12:51   #30
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion

ik heb norton

www.hitmanpro.nl

Dit programma gaat allerlei anti-spyware en anti-adware-programma's downloaden en installeren. Nadat het gelopen heeft kan je zeggen dat je vrij bent van deze vervelende programma's. Je kan het niet automatisch laten scannen.
Oud 29 december 2004, 13:04   #31
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Ad-aware
(gratis) te downloaden op www.lavasoftusa.com
Inderdaad
Kies trouwens voor Ad-aware SE, en niet voor Ad-aware 6.0 ofzo, SE is veel effectiever...

Naast Ad-aware gebruik ik ook nog Spybot-Search & Destroy
kan je oa hier downloaden
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 15:00   #32
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik zit met een redelijk lastig probleempje. mijn scherm werkt nog wel, maar alles is donker. niet zwart, anders zou ik dit niet kunnen typen, maar wel 'schemerdonker' zeg maar. ik heb het probleempje sinds ik hem op standby had gezet. een paar dagen geleden had ik het ook, maar toen heb ik hem heropgestart, en werkte het terug. nu helpt dat ook niet meer. mijn laptop is iets meer dan een jaar oud, dus versleten is hij hopelijk nog niet.
zonnebril afzetten! dat helpt!8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 18:59   #33
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
In ne vuilzak kruipen en *knip* buiten zetten als Ivago langskomt ook.

Geknipt op vraag van geviseerde.

Arnold.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door Arnold : 30 december 2004 om 11:04.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 19:09   #34
Flipgirl
Banneling

Flipgirl's schermafbeelding

Standaard

Het gaat intussen ietsje beter ... Heb net zelfs 3 uur op mijn pc zitten werken zonder dat hij uitviel (daarvoor wou hij ni opstarte, maar na een half uur proberen en wa draden in en uit te trekken kwam der eindelijk beweging in) ... Gisterenavond viel hij nochtans alweer eens uit ... Je moet maar naar da ding wijzen of hij valt uit (en start meestal trug op - alhoewel da minder en minder gebeurt) ...
Formateren: daar begin ik ni aan ... Heb hier voor 1.5 Gigabyte muziek opstaan (iets van een 350 liedjes en 10 cd's) ... Als ik da allemaal moet overbrengen, tesamen met al de rest dan nog, ben ik 2 dagen bezig (en kost mij da stukken van mensen aan CD-R's) ...
Voorlopig nog effe afwachte (het werkt weer eens effe, dus ben es positief ) ...
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 20:20   #35
Geertje

Standaard

Citaat:
Het gaat intussen ietsje beter ... Heb net zelfs 3 uur op mijn pc zitten werken zonder dat hij uitviel (daarvoor wou hij ni opstarte, maar na een half uur proberen en wa draden in en uit te trekken kwam der eindelijk beweging in) ... Gisterenavond viel hij nochtans alweer eens uit ... Je moet maar naar da ding wijzen of hij valt uit (en start meestal trug op - alhoewel da minder en minder gebeurt) ...
Formateren: daar begin ik ni aan ... Heb hier voor 1.5 Gigabyte muziek opstaan (iets van een 350 liedjes en 10 cd's) ... Als ik da allemaal moet overbrengen, tesamen met al de rest dan nog, ben ik 2 dagen bezig (en kost mij da stukken van mensen aan CD-R's) ...
Voorlopig nog effe afwachte (het werkt weer eens effe, dus ben es positief ) ...
Als je graag wacht tot hij volledig niet meer werkt en dan alles definitief kwijt bent. Tja, dat is een keuze voor u, volgens mij ben je een beetje aan het flippen.
Oud 29 december 2004, 20:37   #36
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
) ...
IK zou toch een back up maken nu je nog kan... Ik heb er ook ook eens te lang mee gewacht, waardoor ik uiteindelijk m'n harde schijf eruit moest halen om via de pc van een vriend het hele boeltje op schijf te zetten.
Nu heb ik een 15tal CD-RW's waarop al m'n brol staat.
Zo duur zijn CD-RW's (en zeker CD-R's) trouwens ook weer niet.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 29 december 2004 om 20:37.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 20:55   #37
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
blijven proberen jan, ooit zal er wel eens iemand met een grapje van je lachen. 8)

Citaat:
Oud 30 december 2004, 11:23   #38
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
blijven proberen jan, ooit zal er wel eens iemand met een grapje van je lachen. 8)
Zeker van?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 11:35   #39
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Zeker van?
Ik denk dat dit geen grap was maar een serieuze poging van Jan om zijn goede vriendin Inge uit de nood te helpen. 8)
Oud 30 december 2004, 12:20   #40
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik denk dat dit geen grap was maar een serieuze poging van Jan om zijn goede vriendin Inge uit de nood te helpen. 8)
Ja, ze is een beetje verstrooid de laatste tijd! Verliefd?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be