![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() was er trauma opvang voorzien?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit nog even in de groep gooien, het past hier wel... :
Als er iemand weet heeft van Erika of HW op 78rpm, beiden zoek ik nog tegen (ruime) vergoeding. Om op mijn oude HMV te spelen...
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb wel ne kameraad die zo nog wat antiek op 78 toeren heeft, maar die gaat dat ook niet weg willen doen en ik weet niet of hij Erika heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Vlonderaars zouden er iets van kunnen opsteken op 't volgend zangfeestival.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er vielen ook 428 gewonden. Jef Verhelst uit Lichtervelde was toevallig in de Brusselse metro tijdens de gebeurtenissen: "Het was ieder voor zich. Pure paniek. Mensen lieten zelfs hun kinderen achter. Het gaat tijd vergen om dit te verwerken." Het parket gaat uit van een aanslag al zou een technische fout ook aan de basis kunnen liggen van deze ramp. Momenteel wordt alles in het werk gesteld om te voorkomen dat de koning de plaats der rampspoed zou willen bezoeken. De premier vraagt de bevolking om kalm te blijven en de raadgevingen strikt op te volgen. Uit gans Europa komen steunbetuigingen maar oa Nederland en Frankrijk vragen de Belgische overheid dringend werk te maken van het indijken van de ontstane vluchtelingenstroom. De inderhaast opgerichtte vluchtelingenkampen van Tilburg, Breda en Rijsel zitten overvol. En er staan nog kilometerslange rijen aan de grensposten. Bart Stessens uit Stekene staat in de rij bij de grens met Frankrijk: "Ik had toevallig twee extra verlofdagen voor het verlengde weekend genomen en was met mijn gezin voor een paar dagen op weg naar Compiégne. Wij hoorden het nieuws van de aanslag op de radio maar toen was het al te laat. Natuurlijk willen wij zo snel mogelijk naar onze Airbnb in Compiégne. Omdat wij last-minute boekten sloten wij geen annuleringsverzekering af maar dat dreigt ons nu zuur op te breken. Hopelijk komt het rampenfonds tussen. Ik vrees hier nog wel enkele dagen te staan. Bovendien hebben de kinderen dringend psychische hulp nodig. Mijn echtgenote is in blinde paniek op de laatste parking uit de auto gevlucht en gelukkig had ik de juiste reflex om op dat moment door te rijden maar vroeg of laat ga ik opnieuw met haar geconfronteerd worden. Ik ben echt ten einde raad..." Meer nieuws in de extra nieuwsbulletins om het kwartier. Bij de zelfmoordlijn 1813 zijn extra medewerkers ingezet om de overvloed aan oproepen te beantwoorden. In afwachting van verdere richtlijnen vraagt de regering binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 16 mei 2023 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hier te beluisteren : https://www.youtube.com/watch?v=qKXwFJ4fTo0 Laatst gewijzigd door Henri1 : 16 mei 2023 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Er mag nergens meer gelachen worden. Lachen is illegaal en discriminerend en per definitie niet woke.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 16 mei 2023 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Door de trein heen en weer stappen is een mogelijkheid. Vooral als het ofwel een internationale trein is, ofwel een trein van de NMBS.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |