![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() pils en ander gemeen goed (interbrew) kan uit het fleske of blik gedronken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een frisse pint drink je best uit een proper glas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Direct het vat leegzuipen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal die gast eens uitnodigen en hem een paar Duvels voorschotelen. Uit de fles natuurlijk. Eens benieuwd of hij nog lang 'echte man' blijft nadat het schuim uit zijn neus komt...
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Respect! Lol
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb ook linkse Amerikanen weten spotten met de Bud Light boycot. "Now those conservatives are boycotting beer over politics? Talk about shooting in one's own foot."
Die mensen weten echt niet wat goed bier is. Die drinken enkel om zat te worden en drinken het zelfs door een rietje terwijl ze een foute hoed dragen met twee bierblikjes op terwijl ze naar hockey of American football kijken. Het doet me aan mijn tijd in Rotterdam denken, daar wist ook niemand wat van bier af en drinkt men het niet om te genieten, maar om aangeschoten of dronken te worden. De machogedachte dat 'enkel mietjes' uit een glas zouden drinken is dus niet ver weg in een dergelijke cultuur. Velen weten zelfs niet dat sommige bieren juist een schuimkraag horen te hebben (zowat alle Belgische bieren). Dat concept is hen vreemd. En inderdaad. Nederland, vooral over de Moerdijk, heeft er wat van weg. Ze hebben er net genoeg van onze invloeden overgenomen om geen Amerikaanse proporties aan te nemen. De VS is als Holland op steroïden eerder. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 19 mei 2023 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat ik aan het fleske dronk/drink zijn/waren "Callekes" , wegens de zo handige fleskes en wegens gloeiende irritante hekel aan fluitjes-glazen. Maar ik blijf Carlsberg wel een frisse en lekkere pils vinden. Naast Vedett, de enige pils die me geen hoofdpijn bezorgt na drie stuks.
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 mei 2023 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Gewoon opendraaien, die kraan, eronder gaan liggen, mond of muil wijdopen trekken, en zuipen maar. Maar 't moet wel goed bier zijn. Of ge kunt het zoals Obelix doen en dat ganse vat vastpakken en zo leegzuipen, maar da's voor de sterkeren onder ons.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Gewoon cultuurbarbaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan niet in alles uitblinken, eh. Ze maken al de beste auto's vd hele wereld, en in (huishoud)-elektro (Miele, Bosch, Siemens, Krups....) staan ze ook al lonely at the top
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dan toch snel zat wil worden , pak dan een fles goeiekope wodka of genever. en als ge dat te straf vind doe er dan wat fruitsap bij of zo... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 mei 2023 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die huishoud electro valt het nog mee, Wapens kunnen ze ook nog altijd goed maken. En bier, ja Rheinheidsgebot he, wat hen verbied van kruiden en fruit etc toe te voegen daar enkel rein gerstenat. En op een zomerse dag gat zo een Heffe Weisen goed naar binnen en 2 ook en 3 ook, maar dan moet ik wel eens gaan pissen want dan heb je al 1,5 liter vocht binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Sterke drank kan i.i.g. ook lekker zijn, af en toe. Zelf ben ik een fan van de sterke blonde bieren. Sowieso, verandering van drank doet leven. Laatst gewijzigd door Weyland : 19 mei 2023 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |