![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gij duvelke, ik zie dat je een gat in haar jeans hebt gefikst. Zij uwen hof en jij hare hof LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Amai, ik verschiet hiervan Quercus. Wel ten goede he. Ge komt over als een jonge gast begot! En ja, dat meen ik oprecht. Mocht ge gezegd hebben dat ge 40j zijt; ik had het direct geloofd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas..., ik kan slechts met nostalgie terugdenken aan de tijd dat ik 40 was. Maar ik mag ook niet oneerlijk zijn, ik kan slechts dankbaar zijn dat ik de leeftijd van 86 bereikt heb. Mijn echtgenote heeft dezelfde leeftijd maar heeft wat meer fysiek ongemak. Ons samenzijn gaat terug tot onze studententijd.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat ouder dan ikzelf. Meer dan tien zelfs. (ik doe me ouder voor op dit forum, dan dat ik werkelijk ben ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn jullie al zo'n 60+ jaar bij elkaar; dikke proficiat voor u en uw echtgenote! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Deze draad heeft een veelbelovende naam. Een plek waarin wij onze krachtvorderingen naarmate het ouder worden kunnen delen. De werkelijke kracht van de verandering. Jammer genoeg, blijkt deze draad uiteindelijk de aanzet voor onnozele kluchtjes. Wij bedanken alvast het bankzittertje bij het Nieuw-VlaemSSch Verbond (pardon: "Alliance") hiervoor hartelijk. Vraag: Wie kan hier 220 pond / 100 kg (= ongeveer het gewicht van twee gezonde volwassen wijven) of meer bankdrukken? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet minder dan 38 koppels werden in de bloemetjes gezet, ze vierden 50, 60 en zelfs één koppel 65 jaar huwelijk. Deze jubilaris zei dat ie met de dag verliefder wordt op z'n vrouw, en dat had absoluut niets te maken met dementie. Deze kranige 90 plussers, waren beide nog zeer goed bij hun verstand. Hun leven is, ondanks het feit dat bijna al hun vrienden, en zelfs één dochter overleden zijn, nog steeds de moeite waard om het te leven. Het gaat soms iets moeilijker, maar ze wonen nog steeds samen in hun huisje dat ze ooit samen bouwden, en ze doen nog praktisch alles zelf. Zo wil ik ook oud worden hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag gedaan, een vleugje humor mag wel eens op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vallen de stikstofmaatregelen van uw vriendinnetje Yzermans (Turks: "Demir") ook onder de noemer "een vleugje grappigheid"? Zo ook was de vraag van de heer Koenaard Depuydt over het bankdrukken. De lezer beseft ook dat geen enkel lid binnen het Nieuw-VlaemSSch Verbond (oui oui Alliance) zo veel gewicht kan bankdrukken. Met VlaemSSche groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U hebt gelijk. Wij zullen vanaf nu in deze draad enkel berichten over onze lichamelijke krachtvorderingen. Hopelijk zijn alle heren binnen het Nieuw-VlaemSSch Verbond (désolé Alliance) ondertussen droog geoefend (wasbordje, zichtbare aders/spiervezels). Zo niet, kan uw vriendinnetje wel eens overlopen naar haar speelmaatje (mateke) Conard. Met gespierde groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet zeggen dat ik op mijn leeftijd lichamelijk sterker ben dan 40 jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Bij volle maan ben ik telkens als herboren.
Ik bedoel - ach laat maar zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 mei 2023 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() 'k Geef toe, die was te schoon om te laten liggen.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 30 mei 2023 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |