![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van mij doen ze wat ze willen, maar stop met filmpkes te tone op youtube over dikke vette wijven die zich niet scheren onder hun oksels.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderzoekers: Baard is net zo vies als toilet Een baard dragen mag dan wel hip zijn, echt hygiënisch blijkt het niet te zijn. Amerikaans onderzoek laat zien dat sommige baarden evenveel bacteriën bevatten als een gemiddeld toilet. Microbioloog John Golobic van Quest Diagnostics in New Mexico ging met een wattenstaafje door een aantal baarden, op zoek naar bacteriën. Hoewel sommige baarden een normale hoeveelheid bacteriën bevatten, zaten in andere zóveel poepdeeltjes dat ze te vergelijken zijn met een wc. Als dezelfde hoeveelheden poepbacteriën in het drinkwater zouden worden gevonden, moest de watervoorziening meteen worden afgesloten, aldus de onderzoeker. Hoewel de bacteriën bij de onderzochte baarddragers niet direct voor ziektes zullen zorgen, noemt Golobic de viezigheid 'problematisch'. Is er nog iets aan te doen? Vaak handen wassen en de baard schrobben. ,,En zoveel mogelijk met je handen van je gezicht afblijven'', zegt de bioloog volgens de Engelse Metro. Bron: Algemeen dagblad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zijn bijna al die mannen ook vet met een dikke bierbuik. Wat is het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaamluis.
Opgelet!
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat in schaambaar wel meer te vinden is. Het zit nogal dichtbij de oorsprong.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij serieus af hoeveel mannen hun handen wassen na een kleine of grote boodschap? Een minderheid. Hoeveel mannen trekken elke dag proper ondergoed en sokken aan? Ook een minderheid. Hoeveel mannen wassen hun handen voordat ze voedsel aanraken ? Ik ken er heel weinig. Dus: wees maar zeker dat er op mannen véél meer bacteriën te vinden zijn dan op vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen met baarden daarentegen, daar vindt ge 5 dagen later nog vanalles in. Bweurk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In aantal, leven er meer bacteriën in en op de mens dat dat hij/zij lichaamscellen heeft. En als je al die bacteriën zou wegtoveren zou je al snel zwaar ziek zijn.
Dus, een beetje vuiligheid is goed voor je. ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaamluizen krijg je niet weg met een douche.
![]() |
#34 | |||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het scheren van lichaamshaar is nuttig om de spieren (of spiervezels) en aderen zichtbaarder te maken. Citaat:
Citaat:
Volgens een mededeling vanuit onverdachte hoek, zou een lange baard niet verplicht zijn. Een netjes onderhouden stoppelbaard is ook deugdzaam. Overgewicht (vette wijven of mannen met bierbuik) is uiteraard niet deugdzaam. Citaat:
Toch blijken de hierboven vermelde vooroordelen i.v.m. vuile, onverzorgde mannen onterecht. Echte mannen verlangen namelijk hoog aangezien te worden. Een net, verzorgd en ook gespierd voorkomen draagt hier tot bij. Met gespierde groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mevrouw de kikkerpad, uw uitspraken zijn nergens op gestoeld. Genoeg vrouwen die ik persoonlijk ken die groter zijn dan 1,85m. De allergrootste (die ik ken) meet 2,1m. Ze torenen hoog boven de gemiddelde Vlaamse man uit. Gelieve dus uw prietpraat voor uzelf te houden. Met propere groeten, NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze draad zit weer vol met knappe staaltjes van mansplaining.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat me opvalt is dat mensen vaak dikke, lelijke, groenharige vrouwen voorstellen. Lelijke attributen erbij verzinnen om toch maar te 'bewijzen' dat het vies zou zijn.
Dat mensen doen wat ze zelf leuk vinden. Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2023 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een man gehoorzaamd en ben ook niet van plan dat ooit te doen. Ik sterf nog liever! |
|
![]() |
![]() |