![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Compleet het tegenovergestelde van politici. Neem nu Alexander De Croo. In publiek de aimabele man spelen, maar achter de schermen een grote narcist en stuk krapuul. Geef mij maar Herman.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man is superrijk geworden met te doen alsof hij 'een beetje onnozel' was. Dat was een perfect uitgekiende truc van Eddy natuurlijk en iedereen trapte erin. Den Eddy was een keiharde zakenman. Zoals ik reeds schreef; al die mensen die regelmatig op TV komen moeten wel hun rol spelen. Dat is hun broodwinning. Terecht of onterecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt. Mensen die op TV om te knuffelen zijn, maar in het echte leven arrogante onbeschofte klieren. Brusselmans is het tegengestelde vermoed ik.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serge Gainsbourg bijvoorbeeld, die ik tijdens de 80-ties backstage toevallig heb kunnen begroeten, was daar een klein stil verlegen ventje.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de zaak van mijn grootouders zaliger hebben wij Eddy eens mogen ontvangen: ik het daar toen echt goed gelachen, formidabel was het. ![]() Ook in de Abdijstraat (Kiel-Antwerpen) heb ik heb op een praalwagen weten staan en zingen. Het zou oneerlijk zijn mocht ik er een slecht woord over schrijven. p.s. Mocht ik Herman irl tegen het lijf lopen zou ik hem vragen hoe het afgelopen is met de negerin die hem achtervolgde en in zijn schoenen wou schijten???? (uit een boek)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2023 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet er uit alsof hij nu kutjeugdboeken gaat schijten
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze quote komt toch van hem "laat ze maar doen, wij pakken de poen..."
t was uiteindelijk vooral zijne manager of nen anderen uit zijn entourage die met de centen gaan lopen is. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 juni 2023 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voorwaarde is wel dat er in elke zin minstens een keer kut of foef voorkomt, en in elke alinea neuken, of een ander scheld of vuil woord naar keuze. Dan moet je alleen nog ene vinden bij het geluidshuis om het geheel in te lezen en ge hebt ne cd voor in den auto af te spelen op weg naar de kust of de limburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik was alweer vergeten dat Brusselmans ook nog schrijft naast zijn geschabbel
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou kunnen. En dat zou nog best kunnen meevallen, H. Brusselmans is geen oen.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gaat het terug laten groeien. Maar dat kan uiteraard ook een grap zijn.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230621_92407470 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hem een tweetal keer ontmoet in de Turkse straat in Gent. Voor de rest heb ik een paar boekjes van hem gelezen zoals "In de knoei", echt hilarisch goed. Enne, de uitzending destijds "Morgen maandag" waar hij de uitzending afsloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij nog, jaren geleden, dat Brusselmans in een TV-interview verklaarde dat Louis-Paul Boon eigenlijk geen Nederlands kende en dat zijn proza veel te veel dialectisch overkwam. Grote consternatie bij alles wat links was en zichzelf als progressief beschouwde. Maar Herman Brusselmans had gelijk. De verhalen van L.P. Boon waren inhoudelijk rijk en boeiend. Maar zijn taal en stijl kon een heel stuk beter.
Brusselmans had op een gegeven ogenblik wel een fikse rel uitgelokt door een dame uit de Antwerpse mode-academie te omschrijven als iemand met “puitogen” ![]() ![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 21 juni 2023 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de Kapellekesbaan, onleesbaar. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 juni 2023 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |