![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilde gisteren BorgerRio aandoen maar ben toch maar binnen gebleven. Ik denk dat ik m'n Asia trip ook maar wat uitstel, 't is daar nu echt een bakoven ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit nichterig wederwoord bewijst dat dergelijke hitteklagers geen echte mannen zijn. Wat een geluk! De hitteklagers zullen niet langer wegsmelten en terug de hele dag kunnen slapen. Zij zullen na enkele dagen regen over de regen klagen. Dit stelletje slappe vodden dient te volharden. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat allemaal zo erg niet feitelijk.
Alles gewoon wat meer 'a l'aise'.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 25 juni 2023 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie bent u om te bepalen wat echte mannen zijn? Niet echt hoogachtend
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel op voorhand mevrouw de wrattenpuit haar antwoord: - Echte mannen hebben zichtbare aderen - Echte mannen hebben spieren van staal ![]() - Echte mannen verplaatsen zich per rijwiel - Echte mannen tokkelen op een tokkelbord - Echte mannen hebben < 10% vetgehalte - Echte mannen nuttigen geen geestesverruimende middelen Enz enz enz....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wist u dat de mens meer dan 1kg hersenen heeft?
Kikkers hebben 1 gram hersenen volgens wiki. Verstaanbaar dat ze onzin uitkramen. Gekwaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier inmiddels al een beetje afgekoeld
![]() ![]() Je respire de nouveau ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij mag het een heel jaar door 30 graden zijn. Snachts een graadje of 15 om een goeie nachtrust te verzekeren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Als het hier buiten onder de 25 graden daalt met 'koude' wind (wat zelden gebeurd), dan wil ik al een lange broek en trui met lange mouwen dragen. Laat staan onder de 20. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor 't eerst sinds weken is het hier nu 22° binnen. Heerlijk! Ik moet er wel veel voor opofferen hoor. Elke dag de wekker zetten om 5u ![]() Daarna blijf ik beneden en probeer nog een uurtje of 2 te slapen in de zetel. Ik durf niet weer boven in mijn bed te kruipen want elke inbreker kan hier zomaar binnenwandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snak echt naar de herfst.
Héél veel regen , dat vind ik zalig als rasechte pluviofiel; héél veel bewolking en lekker frisse temperaturen. Een echte winter, daar kan ik alleen maar van dromen. Ik ken dat alleen nog van in mijn kindertijd. Toen lag er 30-40cm sneeuw en vroor het dat het kraakte. En het allermooiste: 's morgens bij het wakker worden stonden er ijsbloemen op de ramen! ZO mooi..... Nu klaagt het gros van de mensen wanneer het 3 of 4 nachten per jaar -3° vriest......of wanneer er 3cm sneeuw ligt.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overmorgen na zeven weken terug naar Belgenland.
De hitte hangt hier m'n voeten uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De allerergste hitte is hier voorlopig achter de rug. Morgen en overmorgen nog 26° hier in het binnenland en dan een weekje 22-24°. Alhoewel ik 24° nog steeds te warm vind. Maar ja, dat is persoonlijk natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat ik wel nog wil doen is terug eens gaan skiën en daar mag het gerust vriezen dat het kraakt en natuurlijk een pak sneeuw liggen. Maar daarvoor is BE nu niet meest de geschikste plaats. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee, het is gewoon zo dat echte mannen niet eindeloos over de "hitte" klagen of leuteren. Slappe vodden beginnen al te puffen als het warmer wordt dan 80° Varenheide. Dit is vadsig. Nogmaals, zij dienen te volharden. Met warme groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vanwaar uw overdreven geboeidheid voor kikkers, padden en puiten? Vertel! Wijven hebben ook kleinere, lichtere hersenen. Is dit ook de reden of één der redenen waarom zij heel de tijd onzin uitkramen? Of zijn de zeer kleine hersenen van een kikker ook zodanig goed ontwikkeld zodat het gewichtsverschil er niet meer tot doet? Met onzijdige groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |