![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Marokko alleen voordelig is voor Marokkanen.
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want je vergeet dat alle eu-landen automatisch de gegevens uitwisselen als een belg ergens een eigendom koopt zodat de fiscus geen belastingen misloopt. Die gegevens uitwisseling geldt overigens niet voor de turken, marrokanen en niet-europese landen waarvan onze fiscus geen enkel benul heeft van hoeveel eigendommen welke dubbel genationaliseerde belgen nu eigenlijk bezitten in hun thuislanden. Het maakt voor de fiscus helemaal niks uit met welk geld, bijv uitkeringen, er eigendommen worden aangekocht zolang het maar geen autochtone, belastingplichtige belgen zijn want daar weten ze immers alles al van. Citaat:
![]() Van belgen met eigendom in europa, ook die geen sociale voordelen genieten, is wel elke eigendom geweten. Het gaat helemaal niet over het bezit van eigendom om sociale voordelen te kunnen krijgen, het gaat erom dat belgen geen huizen meer mogen en kunnen bezitten, niet in eigen land en ook niet in een ander land of ze worden afgestraft door de fiscus met belastingen. Tel daarbij op de opkomende "tiny houses" om het plebs in betaalbare duivehokken van 25 m2 te kunnen stompen omdat een normale woning onbetaalbaar is geworden, Tel daarbij de idioten van propaganda programma's op zoals "blind gekocht - ons huis/nieuw huis" etc....met hun onnozele praat dat 12 miljoen bf/ 300.000€ een te lage prijs zou zijn voor een doorsnee woning om mensen wijs te maken dat 700.000€/28 MILJOEN BF een normale prijs voor een huis zou zijn. Het "nieuwe normaal", het bedrog en de waanzin. Hou het eu/globalisten-plannetje in gedachten, uit de koker van schwab, dat de westerse welvaart moet vernietigd worden en het gepeupel niks meer mag bezitten, geen auto en geen huis, en dan wordt duidelijker welke smerig spelletje gespeeld wordt en waarom belgen(/europeanen) al geen eigen woning meer kunnen verwerven door de medeplichtigheid van onze eigen, corrupte wef/politieke dievenbende. ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet komen zagen als je niet wil meediscussiëren.
![]()
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder is het ook zeer aangeraden dat je de lokale taal goed spreekt. Dat je er al wat connecties hebt etc. Ik ben niet geneigd om iets in de EU te kopen. Ik denk dat het nog een kwestie van tijd is voor de EU al onze bezittingen in kaart wil brengen en vervolgens met een soort vermogensbelasting komt aandraven.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een sukkel met rijke ouders echter, die kan wel eigendom verwerven. Op zich niet eerlijk, maar het kan niet zo zijn dat we dan maar meer moeten belasten (stelen) bij erfenis. Het is nu al schandalig hoeveel de staat steelt. Ik zou eigenlijk liever definitief verhuizen uit dit apenland waar de overheid en de fiscus pretenderen dat diefstal legaal en normaal is. Dat gelijk zijn straks betekent dat we allemaal gelijk moeten zijn in onze armoede en in het onvermogen om iets te bezitten. Citaat:
Ik vermoed dat "by 2030 you will own nothing" eigenlijk te vertalen is als "most people will own nothing". Arm en rijk.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 juni 2023 om 18:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Deze discussie is voorbehouden voor mensen die in België een bijdrage leveren, werken en belastingen betalen. Jij bent gewoon een parasiet die aan het werkpaard komt hangen, en er nog trots op is ook. Reageer inhoudelijk of bol het af
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, ik zal idd wel afbollen -> maar het zal met mucho dinero zijn... waar jij enkel van kunt dromen mon cher ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het haat 'slecht' in België maar wat als Politici het volgende lezen????
Opnieuw meer dan 300 miljard op Belgische spaarboekjes Artikel de dato februari 2023?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niks. Het zijn hun spaarboekjes en die van hun familie.
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoor zelf thuis in de categorie welstellend door erfenis. Ben ook hoogopgeleid. Maar ik ga niet in België werken aan een belastingvoet die veel weg heeft van het communisme. Los van belastingen vind ik ook dat de samenleving steeds totalitairder wordt, en dat de vrije meningsuiting hier onder zware druk staat. Zelfs sociale media worden al gecensureerd zodra een of andere woke aanhanger zich gekwetst voelt. België is mijns inziens zoals de Titanic. Ooit veel prestige gekend, maar momenteel aan het zinken. Aan burgers de keuze of we blijven tot we verzuipen, of op een sloep springen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat me raden: Wachten op erfenis, dan nog wat trukken mbt de BE sociale zekerheid om nog een gratis inkomstenstroom te verkrijgen en dan misschien verkassen. Ken er zo nog... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me ver over de schreef deze super persoonlijke aanval.
|
![]() |
![]() |