![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Het is een van de. Ik kan Kim Dotcom zijn gevatte commentaren wel smaken. Zonder fte willen zeggen dat hij steeds gelijk zou hebben. Uiteraard is hij niet de enige die waarschuwt tegen een Oekraïense valse vlag rond de ZNPP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1/ je hebt de waarheid (mogelijks onbekend van gelijk welke kant UKR of RU) 2/ je hebt de nachtmerries verhalen , die de waarheid wat erger maken, die je met een korrel zout moet nemen (dus een beetje overdreven in die zin van ipv 10 doden zijn er maar 2 doden en 8 gewonden) 3/ en dan heb je leugens van de andere kant (om het even welke kant) 4/ en dan heb je site die fake, fakenews stempels uitdeelt... t'is toch eenvoudig: aangezien fakenews een fakesite is die fake stempels zet, is eigenlijk alles dat daar staat gewoon waar, maar wordt het als onwaar bestempelt omdat de russen willen dat wij dat geloven. de enige fakestempels die wel juist zijn, zijn de fakenews van UKR die de RU dan terecht fake bestempelen. maar de site labelt uiteindelijk al de russiche berichten niet, en alleen de ukrainse berichten als fake, dat maakt het natuurlijk een beetje bizar, je kunt het dus niet gebruiken om te weten wat daar waar is of niet. Wat wel duidelijk is, als de site zegt dat fakenewes=RU-damopblazen dan is dat geen fake maar een juist bericht. Als UKR zelf de dam opblaast en een fakenews zou maken dat de RU het opgeblazen hebben, dan is die fakenewsstempel terecht... Dus je kan er niets mee doen met die bron...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juli 2023 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaporizhzhia: de russen blazen straks de koeling op
Draadtitels die zoals deze in de toekomstige tijd staan, horen thuis in k&k. Subform "ik heb een glazen bol en ik zie: "
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja maar ik wil de fakenews show voor zijn, we verzamelen hier de informatie zodat we de aanwijzingen voor ze gebeuren al liggen hebben en kunnen kijken hoe goed we zijn in het anticiperen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat we IAEA in deze wel kunnen vertrouwen. Die zijn on-site en zitten er kort op, hebben geen reden om zaken te verzwijgen of te versterken. IAEA vindt geen aanwijzingen dat de Russen de boel willen opblazen: https://www.iaea.org/newscenter/pres...n-in-ukraine-0
Kan ook psychisch zijn van Kiev, waarschuwen voor het risico zodat iedereen goed volgt, om te vermijden dat het zou gebeuren. Anticiperen op een 2e (nog ergere) nova khakova-dam toestanden. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar na de dam, ik acht de Russen er echt toe in staat om het te doen…
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is een eeuwenoud probleem: Alle Kretensers zijn leugenaars. Indien een Kretenser dit zegt is het een leugen en dus niet waar. Ik mis Patrick met zijn onverbiddellijke logica, niet alleen voor dit probleem maar nog meer voor bespreking van het risico van ioniserende straling bij het opblazen van een kerncentrale.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Debat-junkvoer voor heel 2023 en later.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs een atoombom gooien vind ik geen probleem, alleen politiek gezien ligt dat echt niet goed in de markt ![]() de enige die er dan weer gelukkig van worden zijn die groene angstprofeten, en de mosselpolitiek die geen ruggegraat en technische bagage heeft om eens na te denken over microsievert en andere waarden en te relativeren naar background radioactiviteit
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juli 2023 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ja, ik mis Patrick ook. Als ik een team moest kiezen zou het zijn team zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat was tegen een offensief bovenop de dam, daarmee gingen ze de dam niet doen instorten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt niet; zou betekenen dat UKR en RU met een janettenleger moeten vechten, zou een heel ander type oorlog zijn volgens mij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles blazen de Russen op...
Russische bom treft school waar tientallen burgers schuilden Uit de tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2023 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de centrale gaan ze volgens zelly , remote opblazen, zoals de gaspijpleiding hé
President Volodymyr Zelenskyy announced one of Russia's plans to blow up the Zaporizhzhia Nuclear Power Plant (ZNPP); they want to blow it up remotely after handing over the plant to Ukraine. Source: Zelenskyy in an interview with Spanish journalists Quote from Zelenskyy: "They are looking for the format and the moment (of blowing up the ZNPP – ed.). We know for sure that the moment was considered one of the plans for later, when the plant is handed over to Ukraine, to remotely blow it up for emission [of hazardous chemicals – ed.]. When we get to the station, the IAEA should check everything clearly and in detail and warn Russia that we know about your alleged plans, and they are dangerous for the world." Details: He explains that Russia plans to cause an explosion at the nuclear power plant in order to freeze the war. They need this in order to strengthen their army and return to Ukraine with the war. Reminder: Oleksii Danilov, Secretary of the National Security and Defence Council of Ukraine, said that in the civilised world, Russia's alleged terrorist attack on the occupied Zaporizhzhia Nuclear Power Plant will be regarded as "the use of nuclear weapons against the civilian population". |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Angst is de dienaar v.d. macht" Machiavelli. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |