Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2023, 14:23   #21
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maakt mij niet uit als ze liever spuwen.
Die was gewoon aan het stikken.

Toxicoloog: het zijn de nieren.
Oud 6 augustus 2023, 18:13   #22
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Is meteen mijn kritiek op de docufilm "Supersize me": man eet maandenlang alleen maar grote hoeveelheden hamburgers, en nadat ie uiteraard gezondheidsproblemen krijgt, gaat hij beweren dat hamburgers ongezond zijn.

Gelijk wat het is: als je het in bijzonder grote hoeveelheden eet of drinkt en voor langere tijd, zal je er altijd wel negatieve gevolgen van hebben. Een appel is gezond, maar ik zou ook niemand aanraden om gedurende een paar maanden hele dagen grote hoeveelheden appels te vreten.

Ja zeker simpelweg

slik je in een dag hele strip DAvitamon compleet vitaminen, 30 stuks he, dan ben je gelijk zwaar ziek, vergiftigd, galblaas, nieren beschadiging denk ik???? wat zou er dan gebeuren??

is ook zelfmoord pil ok deze Davitamon vitaminen denk ik??
slik tien dagen lang elke dag 30 ervan en je bent zeker in coma of DOOD denk ik??

Is dit ooit onderzocht??

===========================

Ja ben zelf ziek schizofreen KUTdag eenzaam ok vol suicidale problemen Untermensch^13
maar echt dood gaan wil ik nu niet ok, gelukkig, heb nu toch hele goed hartsvriendinnen ok
toch ongeneeslijk ziek als lagere, minderwaardige, genetisch gehandicapte, viesbruine, surikoelieaapachtige (Untermensch^13)

in de harde, kapitalistische, veeleisende, prestatie maatschappij ben je NOOIT Goed genoeg ok, en ook veel HOGERE, lange, grootgeschapen Blanke supermannen raken hierdoor in diepe suicidale depressies en krijgen burn out.

======================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 21:53   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja zeker simpelweg

slik je in een dag hele strip DAvitamon compleet vitaminen, 30 stuks he, dan ben je gelijk zwaar ziek, vergiftigd, galblaas, nieren beschadiging denk ik???? wat zou er dan gebeuren??

is ook zelfmoord pil ok deze Davitamon vitaminen denk ik??
slik tien dagen lang elke dag 30 ervan en je bent zeker in coma of DOOD denk ik??

Is dit ooit onderzocht??

===========================

Ja ben zelf ziek schizofreen KUTdag eenzaam ok vol suicidale problemen Untermensch^13
maar echt dood gaan wil ik nu niet ok, gelukkig, heb nu toch hele goed hartsvriendinnen ok
toch ongeneeslijk ziek als lagere, minderwaardige, genetisch gehandicapte, viesbruine, surikoelieaapachtige (Untermensch^13)

in de harde, kapitalistische, veeleisende, prestatie maatschappij ben je NOOIT Goed genoeg ok, en ook veel HOGERE, lange, grootgeschapen Blanke supermannen raken hierdoor in diepe suicidale depressies en krijgen burn out.

======================================
In de meeste gevallen is bij het nemen van medicatie of vitaminen welke dan ook het echt geen overdreven optie om de bijsluiter even door te lezen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 augustus 2023 om 21:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 23:35   #24
dewanand
Minister-President

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

er zijn dus duizenden manieren om op een hele simpele manier zelfmoord te plegen ok

RAAR ok het hele leven

Er is maar een manier om te leven en dat is dus

DOORLEVEN

=================
Waarom ben ik niet als HOGERE lange, grootgeschapen, superieure Blanke Ubermenschen man geboren?? Dit is een van mijn grootste suicidale problemen ok, maar nu heeft mijn Katten zoontje Wieroe mij hiermee op professionele wijze mee geholpen ok.

Het lijkt WAAR te zijn ok dat BLANKzijn iets HOGERS is, omdat het nieuwe metafysica model eea aan theorie over HOGERE blanken heeft opgeleverd voor mijzelf ok.

heel veel Minderwaardige zwarten en bruintjes zijn hiermee bezig ok in INdia en heel Afrika.

ja en daarom denk ik nu dat wij verdoemd zijn op deze planeet, er komt een grote bloedbad, Vierde Wereldoorlog in 2040 of voor 2083 en men zal het blanke RAS wreed aanvallen, met invasie legers van tientallen miljoenen zwarten, arabieren, enz en dan gaan de HOGERE Blanke Nano Goden met harde HAND terug moeten slaan, met Hypersonische WMD ok niet nucleair, met HI Tech laser kanonnen op miljoenen drones, Nieuwe HOlocaust tegen Untermenschen staat absoluut zeker op de toekomst Agenda van Satan, Allah, God, Hanuman, Krishna, Durga Maata, Kali Maata, Shiva, Yamraj, Jehovah, Baal, Altecrea, Wodan, Thor, Freya, Zeus, enz enz haha hahaha ja joh

onze aardse wereld is gewoon een Karmische strafzone voor verdorven en zieke Atmaas, tapasya doen tot DOOD, veel lijden, tot DOOD. Zo geloven zwarte Hindoe aapjes het ok in werkelijkheid. (Tapasya: boetedoening, Penance, STOICIJNSE kern geloofsbegrip vd Stoicijnen Ora Et Labora )

=====================

Laatst gewijzigd door dewanand : 6 augustus 2023 om 23:49. Reden: aanvullen
Oud 7 augustus 2023, 00:01   #25
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er zijn dus duizenden manieren om op een hele simpele manier zelfmoord te plegen ok

RAAR ok het hele leven

DOORLEVEN

=================
Waarom ben ik niet als HOGERE lange, grootgeschapen, superieure Blanke Ubermenschen man geboren?? Dit is een van mijn grootste suicidale problemen ok,

Denk eraan ! Zelfmoord is irreversibel!

Heb je al eens een lidmaatschap bij Reuzengom overwogen ?

Laatst gewijzigd door Anselmo : 7 augustus 2023 om 00:02.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 00:30   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

RAAR ok het hele leven

DOORLEVEN

=================
Waarom ben ik niet als HOGERE lange, grootgeschapen, superieure Blanke Ubermenschen man geboren?? Dit is een van mijn grootste suicidale problemen ok, maar nu heeft mijn Katten zoontje Wieroe mij hiermee op professionele wijze mee geholpen ok.

Het lijkt WAAR te zijn ok dat BLANKzijn iets HOGERS is, omdat het nieuwe metafysica model eea aan theorie over HOGERE blanken heeft opgeleverd voor mijzelf ok.

heel veel Minderwaardige zwarten en bruintjes zijn hiermee bezig ok in INdia en heel Afrika.

ja en daarom denk ik nu dat wij verdoemd zijn op deze planeet, er komt een grote bloedbad, Vierde Wereldoorlog in 2040 of voor 2083 en men zal het blanke RAS wreed aanvallen, met invasie legers van tientallen miljoenen zwarten, arabieren, enz en dan gaan de HOGERE Blanke Nano Goden met harde HAND terug moeten slaan, met Hypersonische WMD ok niet nucleair, met HI Tech laser kanonnen op miljoenen drones, Nieuwe HOlocaust tegen Untermenschen staat absoluut zeker op de toekomst Agenda van Satan, Allah, God, Hanuman, Krishna, Durga Maata, Kali Maata, Shiva, Yamraj, Jehovah, Baal, Altecrea, Wodan, Thor, Freya, Zeus, enz enz haha hahaha ja joh

onze aardse wereld is gewoon een Karmische strafzone voor verdorven en zieke Atmaas, tapasya doen tot DOOD, veel lijden, tot DOOD. Zo geloven zwarte Hindoe aapjes het ok in werkelijkheid. (Tapasya: boetedoening, Penance, STOICIJNSE kern geloofsbegrip vd Stoicijnen Ora Et Labora )

=====================
Wat doet u toch geloven dat we de goeie zijn? Niet moeilijk dat ge suïcidaal wordt kerel. Wees gewoon uw mooie zelf.

We gingen van een man op de maan (hoax) naar de man op het vrouwentoilet.

Laatst gewijzigd door CUFI : 7 augustus 2023 om 00:33.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 08:58   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik geloof er niks van dat dit niet van een onderliggend ander probleem kwam.

2 liter water drinken op 20 minuten is nu ook niet zo spectaculair, ik ben er zeker van dat ik dat al gedaan heb.

Dat het de concrete aanleiding is voor een akuut probleem als je een onderliggend probleem hebt wil ik wel geloven. Dat een gezond persoon serieuze kans heeft om dood te gaan door 2 liter water te drinken daar geloof ik geen snars van.

Op de bierfesten in Beieren wordt er meer dan 2 liter gedronken op 20 minuten tijd he
Ik denk inderdaad dat ik dat ook al gedaan heb, maar het kan wel

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6486156/

er staat geed hoeveelheid, ik zou ook eerder denken aan een liter of 5 , 6 zo in een keer zo een sip well container leegzuipen bvb.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3626165/ Deze studie spreekt dan weer over meerdere dagen 10 a 15 liter drinken. maar ik denk dat ik dat ook al gedaan heb, Natuurlijk warme periode in de zomer waarbij je liters per dag kunt uitzweeten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 09:01   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Fuck, sjans gehad, k heb na een wedstrijd ook eens een fles water van 1,5l in een keer leeggedronken.
ik ken er ene die bijna verdronken is in liter pinten Heineken.
Oud 7 augustus 2023, 09:50   #29
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Door "slikproblemen" neem ik aan ?

Niemand wil die bucht doorslikken.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 12:08   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Door "slikproblemen" neem ik aan ?

ja ik verstond dat ook niet, nu moet ik er wel bijzeggen dat het import bier gruwelijk duur was. Maar ik heb mij na een consumptie van die kattepis bij gin-tonic gehouden.
Oud 7 augustus 2023, 17:09   #31
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat doet u toch geloven dat we de goeie zijn? Niet moeilijk dat ge suïcidaal wordt kerel. Wees gewoon uw mooie zelf.

We gingen van een man op de maan (hoax) naar de man op het vrouwentoilet.

99 procent van de goden beeldjes in hindoeisme zijn blank ok dus de zwarte hindoe aapjes geloven ook echt dat blanken hogere goden en godinnen zijn ok. Hindoeisme is toch een heel racistisch en zielig geloof denk ik vaak.

Blanken zelf willen God spelen op aarde, omdat de laatste god toch stierf aan het kruis na kruisiging jezus.

Oud 7 augustus 2023, 17:42   #32
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Citaat:
Maar ik heb mij na een consumptie van die kattepis bij gin-tonic gehouden.
Geachte heren

Heineken, vernederlandsing van het Luikerwaalse "Hainnequin", krijgt dikwijls het stempel van "slecht smakend bier". Waarom?
Is het zoveel beter of slechter dan gelijkaardige merken? Wij geloven van niet!
Al het bier heeft een slechte smaak en verlaagt de hoeveelheid teelbalstof (testosteron). Het is op alle gebieden schadelijk voor de gezondheid.

Echte Vlaamse mannen drinken dus geen bier (= piswater).

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 18:15   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
99 procent van de goden beeldjes in hindoeisme zijn blank ok dus de zwarte hindoe aapjes geloven ook echt dat blanken hogere goden en godinnen zijn ok. Hindoeisme is toch een heel racistisch en zielig geloof denk ik vaak.

Blanken zelf willen God spelen op aarde, omdat de laatste god toch stierf aan het kruis na kruisiging jezus.
Het wordt geen rassenoorlog maar een oorlog tegen diegene die bogen voor Baal en daarmee in ons huis poogden te infiltreren.
Hun laatste jaren zijn geteld.
Oud 8 augustus 2023, 08:37   #34
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk inderdaad dat ik dat ook al gedaan heb, maar het kan wel

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6486156/

er staat geed hoeveelheid, ik zou ook eerder denken aan een liter of 5 , 6 zo in een keer zo een sip well container leegzuipen bvb.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3626165/ Deze studie spreekt dan weer over meerdere dagen 10 a 15 liter drinken. maar ik denk dat ik dat ook al gedaan heb, Natuurlijk warme periode in de zomer waarbij je liters per dag kunt uitzweeten.
Ik begin toch ook wel te denken aan een onderliggend probleem bij deze dame. Op hete koersdagen, drinken de wielrenners vier bidons per uur, dan kom je toch ook wel aan veel meer dan twee liter per koersdag.

https://sporza.be/nl/2019/07/23/zwet...ns-per-uur-no/
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 augustus 2023 om 08:38.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 08:57   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ik begin toch ook wel te denken aan een onderliggend probleem bij deze dame. Op hete koersdagen, drinken de wielrenners vier bidons per uur, dan kom je toch ook wel aan veel meer dan twee liter per koersdag.

https://sporza.be/nl/2019/07/23/zwet...ns-per-uur-no/
ja maar hoeveel bidons per uur zweten die gasten uit. dus water en mineralen.

Als ge zo een uur volle gas geeft op uwe velo en ze geven u een half literke water gaat ge het zelf niet trekken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be