![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die was gewoon aan het stikken.
Toxicoloog: het zijn de nieren.
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja zeker simpelweg slik je in een dag hele strip DAvitamon compleet vitaminen, 30 stuks he, dan ben je gelijk zwaar ziek, vergiftigd, galblaas, nieren beschadiging denk ik???? wat zou er dan gebeuren?? is ook zelfmoord pil ok deze Davitamon vitaminen denk ik?? slik tien dagen lang elke dag 30 ervan en je bent zeker in coma of DOOD denk ik?? Is dit ooit onderzocht?? =========================== Ja ben zelf ziek schizofreen KUTdag eenzaam ok vol suicidale problemen Untermensch^13 maar echt dood gaan wil ik nu niet ok, gelukkig, heb nu toch hele goed hartsvriendinnen ok toch ongeneeslijk ziek als lagere, minderwaardige, genetisch gehandicapte, viesbruine, surikoelieaapachtige (Untermensch^13) in de harde, kapitalistische, veeleisende, prestatie maatschappij ben je NOOIT Goed genoeg ok, en ook veel HOGERE, lange, grootgeschapen Blanke supermannen raken hierdoor in diepe suicidale depressies en krijgen burn out. ====================================== |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 augustus 2023 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() er zijn dus duizenden manieren om op een hele simpele manier zelfmoord te plegen ok
RAAR ok het hele leven Er is maar een manier om te leven en dat is dus DOORLEVEN ================= Waarom ben ik niet als HOGERE lange, grootgeschapen, superieure Blanke Ubermenschen man geboren?? Dit is een van mijn grootste suicidale problemen ok, maar nu heeft mijn Katten zoontje Wieroe mij hiermee op professionele wijze mee geholpen ok. Het lijkt WAAR te zijn ok dat BLANKzijn iets HOGERS is, omdat het nieuwe metafysica model eea aan theorie over HOGERE blanken heeft opgeleverd voor mijzelf ok. heel veel Minderwaardige zwarten en bruintjes zijn hiermee bezig ok in INdia en heel Afrika. ja en daarom denk ik nu dat wij verdoemd zijn op deze planeet, er komt een grote bloedbad, Vierde Wereldoorlog in 2040 of voor 2083 en men zal het blanke RAS wreed aanvallen, met invasie legers van tientallen miljoenen zwarten, arabieren, enz en dan gaan de HOGERE Blanke Nano Goden met harde HAND terug moeten slaan, met Hypersonische WMD ok niet nucleair, met HI Tech laser kanonnen op miljoenen drones, Nieuwe HOlocaust tegen Untermenschen staat absoluut zeker op de toekomst Agenda van Satan, Allah, God, Hanuman, Krishna, Durga Maata, Kali Maata, Shiva, Yamraj, Jehovah, Baal, Altecrea, Wodan, Thor, Freya, Zeus, enz enz haha hahaha ja joh onze aardse wereld is gewoon een Karmische strafzone voor verdorven en zieke Atmaas, tapasya doen tot DOOD, veel lijden, tot DOOD. Zo geloven zwarte Hindoe aapjes het ok in werkelijkheid. (Tapasya: boetedoening, Penance, STOICIJNSE kern geloofsbegrip vd Stoicijnen Ora Et Labora ) ===================== Laatst gewijzigd door dewanand : 6 augustus 2023 om 23:49. Reden: aanvullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je al eens een lidmaatschap bij Reuzengom overwogen ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 7 augustus 2023 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We gingen van een man op de maan (hoax) naar de man op het vrouwentoilet.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 augustus 2023 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6486156/ er staat geed hoeveelheid, ik zou ook eerder denken aan een liter of 5 , 6 zo in een keer zo een sip well container leegzuipen bvb. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3626165/ Deze studie spreekt dan weer over meerdere dagen 10 a 15 liter drinken. maar ik denk dat ik dat ook al gedaan heb, Natuurlijk warme periode in de zomer waarbij je liters per dag kunt uitzweeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
99 procent van de goden beeldjes in hindoeisme zijn blank ok dus de zwarte hindoe aapjes geloven ook echt dat blanken hogere goden en godinnen zijn ok. Hindoeisme is toch een heel racistisch en zielig geloof denk ik vaak. Blanken zelf willen God spelen op aarde, omdat de laatste god toch stierf aan het kruis na kruisiging jezus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heineken, vernederlandsing van het Luikerwaalse "Hainnequin", krijgt dikwijls het stempel van "slecht smakend bier". Waarom? Is het zoveel beter of slechter dan gelijkaardige merken? Wij geloven van niet! Al het bier heeft een slechte smaak en verlaagt de hoeveelheid teelbalstof (testosteron). Het is op alle gebieden schadelijk voor de gezondheid. Echte Vlaamse mannen drinken dus geen bier (= piswater). Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun laatste jaren zijn geteld.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://sporza.be/nl/2019/07/23/zwet...ns-per-uur-no/
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 augustus 2023 om 08:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge zo een uur volle gas geeft op uwe velo en ze geven u een half literke water gaat ge het zelf niet trekken. |
|
![]() |
![]() |