![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste homo's en lesbiennes gedragen zich "normaal" in onze samenleving. Ik heb er echt geen boodschap aan dat mensen zich outen door middel van kleding en dergelijke attributen. Wat iemand in z'n vrije tijd doet en met wie of wat (buiten met kinderen) kan me de kloten van Schoof schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit "beleefdheid" kon Dewinter toch mee opstappen hé, maar wellicht is bij bang hardcore BLOKKERS tegen hun schenen te stampen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet dat Bart De Wever ooit het etiket "homofoob" opgekleefd kreeg, en dat is nog niet zo heel lang geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever in 2006:
Een soortgelijke evolutie voor de homobeweging lijkt moeilijk denkbaar. De tolerantie die homo’s op dit deel van de wereld genieten kent nu eenmaal zijn gelijke niet. Pim Fortuyn liet niet na daarop te wijzen ten aanzien van de islamwereld en de migranten daaruit. Het gaf hem een unieke positie binnen het spectrum van radicaal rechts. Een jaar na zijn dood legde het toenmalige Vlaams Blok, met onder anderen Gerolf Annemans, een krans neer aan de Vlaams-Nederlandse grens bij Baarle-Hertog. Wie vóór Fortuyn voorspeld had dat het VB ooit een krans zou neerleggen ter ere van een nicht die er prat op ging aan het sperma te kunnen proeven wat zijn bedpartner tevoren gegeten had, was allicht volslagen gek verklaard. In de Kamerfractie onder leiding van Annemans zitten nog wel mensen die homoseksualiteit publiekelijk afdoen als iets waarvan men kan genezen, maar het is duidelijk dat zelfs voor extreem rechts dat soort stellingen niet meer rendeert. Het is veel interessanter de (homoseksuele) kiezer bijvoorbeeld te wijzen op geweldplegingen vanwege jonge allochtonen tegen homo’s in het Antwerpse Stadspark. Zowel in de Kamer als in het Vlaams Parlement stemden de VB-fracties, ondanks een hele rist negatieve bedenkingen, niet tegen de invoering van 17 mei als dag ter bestrijding van homofobie. Ironisch genoeg verwees een Spirit-parlementslid tijdens de plenaire besprekingen daarvan naar een interview met de Marokkaanse echtgenoot van zangeres Sylvie Melodie, waarin die verklaarde dat hij gezien zijn godsdienst een homoseksuele zoon zou verstoten, om uitgerekend het VB er op te wijzen dat er nog werk op de plank ligt inzake de maatschappelijke aanvaarding van homoseksualiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen homo's, maar voor mij moeten zebrapaden niet geschilderd worden in de holebi-kleuren. Laatst gewijzigd door reservespeler : 13 augustus 2023 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mensen doen als seksueel vertier maakt mij niet uit.
Dat ik het leuk vind of niet maakt niet uit. Wat voor mij niet kan, is mij gaan verplichten wat mijn partners en ik leuk moeten vinden. En daar gaat het naar toe. Langs de ene kant die LGBTQXYZ-letteralfabet³ pauwen/powerwijven die een gewoon witneus hetero koppel abnormaal verklaren. Langs de andere kant keelschrapertjes die al testosteron uit hun oren spuiten als ze een haar zien.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freak-show
Eigenlijk dienen daar carnavalstoeten voor,dat is men blijkbaar overal een beetje vergeten....Een jaarlijkse gebeurtenis waar de bestuurders dan even de andere kant uitkeken en eens wat meer remmen en tongen los mochten komen... DAAR hoort dat thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien stond er politie klaar om te verhinderen dat het belang meedeed? Zou niet de eerste keer zijn Met zelfs fysiek geweld tegen de voorzitter en andere volksvertegenwoordigers
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat bontkraaghyena's het wel mogen, maar da's dan toch uit de media geweerd.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normale homo's en lesbiennes hebben voldoende zelfvertrouwen om daar niet aan mee te hoeven doen. Geslachtsveranderaars, hermafrodieten en andere sacochen (of hoe noemt ge die categorieën) doen misschien wel graag aan dat soort uitspatting mee maar dat is inherent aan hun eigen labiele levenspatroon. In de natuur lost dat probleem zich zelf wel sneller op.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch moeten we opletten, de linkse meute probeert het hele transgendergedoe te normaliseren, hetgeen het zeker niet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou, dank je wel… ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henricus is zelf onbeleefd want hij was er zelf niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://mijn.vlaamsbelang.org/word-lid/ ps, ge moet u niet schamen hoor 2/3 zijn oud sossen die het wanbeleid beu zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting... Het VB ,n och enige andere politieke partij heeft verplichtingen t.o.v. de LGBTQRSTU+... |
|
![]() |
![]() |