![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit gevonden; brieven die naar het OCMW gestuurd werden.
Hiermede wil ik U vragen of U onze afwatering eens in handen wil nemen. Wij verzoeken meer gas, daar ik op 5 maart een zoon heb bijgeboren, wat met door de drukte geheel door het hoofd is geschoten. Mijn moeder werd door de tand des tijds gedwongen bij mij te komen wonen. Mijn gezin telt vier ledematen. Daar mijn vrouw een zoon ter aarde heeft geschonken, zitten we van alles zonder. Mijn vrouw moet hete zitbaden gebruiken, als de kachel brandt moet ze het daarop doen. Bij een ontploffing heeft mijn zus haar man en haar hele inboedel verloren. Door omstandigheden moet ik mij meerdere keren per week wassen, daar ik alles in het donker moet doen verzoek ik U of ge me een eindje tegemoet wil komen. Wij moeten dringend een andermans woning, wegens ziekte van mijn vrouw heb ik tijdelijk een ander gehad. Ik ben zuinig, want ik ben niet zomaar iemand die gas laat ontsnappen. Mijnheer, toen ik een kachel had deed ik vaak een hoop op de kachel, maar nu moet ik alles op het gasfornuis doen. Wij zitten zo krap dat de buren naast ons griep hebben en ons door de muren aansteken, als ge eens poolshoogte komt nemen kunt ge ook de koorts krijgen. Aan de ene kant is mijn vrouw in verwachting en aan de andere kant regent het binnen. De W.C. is bouwvallig en zodoende kunnen we daar niet langer huizen. Als het hard waait, zijn we met levensgevaar verbonden. Ik heb reumatiek en een kind van vijf jaar. U moet er iets aan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook nog dit gevonden, gericht aan het OCMW:
Ik heb vier dochters open en bloot op zolder liggen, komt U eens kijken? Even leg ik mij bij U neder om U enkele letters toe te dienen. Wij kunnen de was niet drogen, mijn vrouw zit al veertien dagen met haar ondergoed omhoog en niemand die komt kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ééntje gevonden:
Mijne heren, Naar aanleiding van uw laatste schrijven, waarin u alweer om betaling van uw rekening vraagt, delen wij uw mede dat uw voortdurende gejammer over die paar centen ons tot HIER zit! Ons betalingsbeleid is als volgt: Als we wat geld over hebben aan het eind van de maand, dan doen we de namen van al onze crediteuren in een hoed, en trekken we de naam van de gelukkige winnaar. U ziet, en heel eerlijke manier met voor iedereen gelijke kansen. Maar als u niet stopt met dat gedram … DAN GAAT UW NAAM ZELFS NIET IN DE HOED! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interimkantoor ontving dit:
Enkele anekdotes letterlijk uitgeschreven zoals we ze ook daadwerkelijk binnenkomen op kantoor. Je moet op ons computersysteem bij inschrijving via de pc vermelden of je "alleenstaand", "single", e. d. bent. Deze kandidaat geeft alle (te veel) info tegelijk: "Feitenlijk alleenstaand single en wonend in een gekocht huis dat van men eigen is" ... Je moet ook je competenties ingeven. Dit is een kandidaat die reeds bij "Maiski" had gewerkt. - Salaat in pottekes doen - Salaat kuisen - Salaat sorteeren - Alles wat met salaat maaken heefd |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was een spontane geschreven sollicitatie van een meisje dat werk zocht in de verkoop:
"Ik kan goet met mensen om, mensen hebben mij graag en ik hun, ik zoek dus een werk als vertegenwoordiger of in de verkoop omdat ik van menselijk kontact houd. Ik ben dus zeer contactvaardig. Ik ben neig sociaal. Ik ben direkt vrij want ik zen alleen." Ook een spontane sollicitatie via mail: "Ik wil werken in den ALDI want daar gaan ik graag. Den Delhais is niks voor mij." Iemand die een job in de horeca wilt en bij het vak 'competenties' het volgende schrijft: "Ik kan opdienen met 3 borden, het aantal glazen weet ik ni, want als ne platoo vol sta hang et er van af of er bv e duvelglas of ne coca op staat. & gt; Den ene platoo is dus voller als den andere" Via mail: "Ik kan ni lang rechtstaan want ik hem platvoeten. Daar is niks aan te doen. Den doktoor zegt dat ik zo gebooren ben" Idem: "Ik wil werk. Ik heb mijn kinderen om de 2 weken. Ik zoek dus e werk waar ik 2 weken wel en 2 weken ni werk. Ik wil alles doen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze is van een poetsvrouw: "Hallo, ik zen Rita en zen 56 jaar, ik kuis graag. Mijn man zegt, ga dan iets verdienen met te kuisen want dat kunt ge goed. Ik zoek dus een werk om te kuisen. Ik zen een proper op men eigen, maar zekers ook in huis. Liefst 1 of dagen in de week, maar ni op woensdag, want dan kuis ik zelf bij mij. Ik breng zelf alles mee, want ik kuis enkel met MR Proper of ST Marc, d a zijn de beste."
Deze van een zwangere vrouw: "Ik ben reeds 5 maand in verwachting. Ik weet niet of ik daarna nog kan werken, want als de kleine van Benny is moet ik van hem niet meer gaan werken, maar als Ludo de vader is dan is het dringend dat ik een werk nodig heb, want dan wilt Benny er niks meer mee te maken hebben, en Ludo heeft ook geen werk." Dit meisje was ontslagen bij "Maiski", en mailt ons de reden: Hij zee (haar personeelsverantwoordelijke) doet uw piercing uit. IK zee: nog voor de konink nie Hij zee: dan moogt ge het afstappen Ik zee niks en heb hem recht oep zenne smikkel geslagen. NIKS respekt hebbe ze daar in de MAISKI De laatste. Ook iemand die na een vechtpartij bij "Maiski" onstlagen was: "Den Dennis smeet een kiekebil recht in me bakkes, ik heb dan op ze bakkes geslagen, want ik moet me tog ni laten doen? Hij is begost, en ik zen buiten gesmeten. Is da eerlijk????? Ik hem nog gezegd ik steek de banne van uwe otto plat, ma ar da was ik ni van plan. Ik zen in me recht. Wa vind gelle daarvan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de sollicitatie:
HR bediende: "Wat zou u graag willen doen?" Sollicitant: "Uw werk lijkt me wel wat." HR bediende: "Zijt gij zot?" Sollicitant: "Is dat een vereiste?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Volgens de website was het dorpje waar ons hotel lag, gelegen naast een vulkaan. Maar toen we er aankwamen, was er geen lava te zien maar een berg. We voelen ons bedrogen"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog enkele klachten van toeristen in Thailand:
We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning. Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner”. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen kappers in het resort, stond in de reisbrochure. Wij zijn studenten aan de kappersschool en we vermoeden dat ze dat wisten want wij moesten langer wachten aan de receptie”.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hotelklachten:
- De lakens zijn te wit - Het roomijs is te koud - Mijn hond was niet tevreden over het verblijf, dus ik wil mijn geld terug - De ober is te knap - Het hotel heeft geen zicht op zee. ( in Londen)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitspraken door patienten in een ziekenhuis, geschreven door een arts:
‘Die discofenac helpt verdomd goed’ (diclofenac) ‘Brengt u een plectrum in?’ (speculum) ‘Het is grijnzende pijn’ (schrijnend) ‘Ik krijg een hysterioscopie’ (hysteroscopie) ‘Ik wil een saté-scan’ (CT scan) ‘Waar gaat u naartoe met die zwanenhals?’ (speculum) ‘Ik heb heel slecht gelegen op de fancy fair’ (intensive care) ‘Ik lag op de intensieve carré’ (idem) ‘Ge moet een grote maat snavel nemen’ (doelend op het speculum) ‘Op de echo zagen ze een grimmige vruchtzak’ (grillige vruchtzak, missed abortion) ‘Mijn laatste periodiek was in 2002’ (laatste menstruatie) ‘We zijn familiair verkleefd’ (veel adhesies in de familie) ‘Ik wil graag een bloedtransactie’ (wens van patiënt na een fluxus post partum) Mieke Kerkhof, gynaecoloog JBZ, ’s-Hertogenbosch |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Versprekingen
Dit steekt er met kop en schotel bovenuit. Dat is er met de paplepel ingeslagen. Ik erger me kostelijk. Hij was opslag halfdood. Ze heeft een postanale agressie. Laten we met een schone luier beginnen. Dat is niet tegen Dobermansoren gezegd. Ik ben er helemaal infuus van. De zanger kreeg een staande ovulatie. Pak je borst maar vast. Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul. Ik sta helemaal triplex. Ik spreek vloeibaar Nederlands. Het is niet alles koek en ei wat er blinkt. Het escaleert helemaal uit de hand. Je brengt mij helemaal van mijn abrikoos. Het is het een of het twee. Er waren 3 doden, waarvan twee ernstig. Dat legt geen doden aan de zeik. We gaan er met de volle 50% tegenaan. Iemand dood maken met een blije mus. Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken. Dat slaat nergens over. Dat helpt geen nut. Moet je zeggen wie het hoort. Ik moet niet teveel rijden; ik moet nog drinken. Ik ga niet met jou onder discussie. 't Is al weer vroeg laat. Qua geld kost dat financieel niet duur. Ik heb er gevaccineerd naar gekeken. Dat introduceert me niks. Ik word met scheve schaatsen aangekeken. Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk. Het regent dat het pijpt. Dat is geen vraag op mijn antwoord. Geef mijn portie maar aan Flipper. We gaan er met verkrachte eenden tegenaan. Daar krijg je stierballen van. Gaat er nu een mapje bij je rinkelen? 't Is zuipen of verpompen. Je moet geen wakkere honden slapend maken. Je ziet hier veel gapen en schijten. Ik heb een leuke jas op de kip getokt. Sorry, neemt u mij niet dadelijk. Wilt u mij even executeren. Ik heb een gespierde scheur. Ik ben erg quensecont. Je moet niet dronken dat ik denken ben. Kut maar krachtig. Ik zou niet naast zijn schoenen willen lopen. Ik kreeg een klap en was meteen disney. Zij hebben een huis van een kast. Je imiteert me mateloos. Je denkt toch zeker niet dat je bang voor me bent? Ik kan dit niet door de beugel tolereren. Je hebt er geen hout van gegeten. Je nekt uit je lul. Hartelijk geteleviseerd. Wie laat begint, mag vroeg weer naar huis. Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn automatische grasmaaier is ontsnapt van mijn gazon en heeft daarbij de openbare weg betreden..
Daar zijn nu 3 auto's kapot en mijn grasmaaier ook nog eens een keer....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 2 september 2024 om 17:52. |
![]() |
![]() |