![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al scheelde het ooit wel eens maar een haar. Een straat verder was een oudje overvallen en vermoord en de dader leek op mij....bijna de doos in maar ik lag nog in mijn nest toen de flikken aan de deur stonden. maar.. Als het "hoog water" is zoek ik wel een geschikt plaatsje om het kraantje open te zetten.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 3 jarige heb ik ook wel eens van de wijkflik naar zijn pistool mogen zien. die mens was zo fier als ne gieter op zijne nieuwen blaffer. Als ze dat vandaag den dag zouden doen staken ze hem gelijk in den bak. Maar toen was dat allemaal geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig hoe men dergelijke bekkenbeweging als plasbeweging betitelt.
Dat kan alleen uit de koker van impotente flikken komen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij stopten ooit met een bus (op weg naar een festival) in Engeland ergens gewoon naast de autostrade voor een plaspauze.
Niet op een parking ofzo maar gewoon op de pechstrook. Toevallig kwamen daar toen 2 gemotoriseerde agenten voorbij en die waren op zijn minst gezegd 'not amused'. Een boete hebben wij (de plassers) niet gekregen want ik denk niet dat die gasten zin hadden om 50 boetes uit te schrijven. De buschauffeur moest wel zijn papieren afgeven en daar werd het één en ander genoteerd maar of daar ooit iets van gekomen is weet ik niet.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene flik kwam naar mijn raam en de andere stond shui achter de auto met zijn hand op zijn pistool. Ze dachten dat de auto gestolen was. Enfin, na een hoop papieren kontroleren en heen en weer ‘getelefoneer’ was het in orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef het al in een andere rubriek maar ik heb mensen voor vééééééééél minder weten ontslagen.
![]() Of viel dat voorval onder Politieke onschendbaarheid? Afschaffen dan maar?? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2023 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog legerdienst gedaan ('86), en heb nog twee dagen voor mijn "demob" tegen de combi van MP's gepist (zonder het zelf te beseffen, wegens te zat. Het is mij daags nadien verteld). Gelukkig is het rapport een dag te laat toegekomen, zodat ik aan een straf ben ontsnapt.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gepakt maar ik schaam me diep voor het feit dat ik ooit in een wijwatervat in een kerk plaste (ipv tegen een moskee). Toen was tegen religie zijn nog cool. Tegenwoordig mag je niet meer aan godslastering doen of ze draaien je de bak in voor islamofobie. De tijden en vooral 'links' zijn veranderd, en het gaat er niet op verbeteren door aan de tactieken van de moslimbroeders en hun 'groene' vriendjes toe te geven. Toch hoop ik voor ik sterf nog tegen een moskee te pissen.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 6 september 2023 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het nieuwe leerjaar is terug begonnen en de draadschepper weet geen blijf meer met zichzelf. Dit is waarschijnlijk de reden waarom hij (?) deze zeikdraad in het leven geroepen heeft. Hopelijk heeft hij met al zijn plasbewegingen zijn broek ook droog gehouden. “Moema” zal anders boos zijn! Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij deze krijgen wij de bevestiging dat Hendrik de Eerste (Henkie1) ook buiten dit overlegoord de mensen voor de gek houdt. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw kraantje, is dit met nadruk op -tje? Met Aalsterse groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T is niet de lengte van het stokje dat telt maar zijn toverkracht.
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wij onthouden ons van dergelijk klein geschapen taalgebruik. Het betoverend vermogen bij hen schijnt eerder zeer beperkt te zijn. Trouwens het zal ons een grote worst wezen. Met groot geschapen groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog eens over de term 'plasbeweging'. De ervaren man plast onbewogen. Aanstellerij zoals het bekken naar voor bewegen hoort daar niet bij.
Ik stel me vragen bij politiemensen en forumleden die in de lichaamsbewegingen van Q een plashouding ontwaren. Voor de luchtgitaar is er wat weinig armenwerk te zien. Maar het zou zomaar een verhaal over De Daad kunnen zijn. Waar men hopelijk over mag vertellen zonder dat een procureur er zich nadien mee moet bezighouden.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals in : “De Peter was daar ferm de Alex in zijn kont aan ‘t neuken” en ondertussen de beweging na-apen?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet projecteren... het was geen zwemfeestje van die leuke jongens van 'Schild en Vrienden' hee.
|
![]() |
![]() |