![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gewerkt, nooit iets gepresteerd en komt dan pronken met de centen van papa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt. Andersom ook trouwens. Dingen die illegaal zijn maar eigenlijk weinig kwaad kunnen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl zulke lelijke smikkel gerust strafbaar mocht zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn veel degoutante mensen. Bijvoorbeeld mensen die "het zeetje" zeggen mogen ze van mij ook langs hun kloten aan een lantaarnpaal ophangen tot ze vanzelf losscheuren.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat iedereen het recht heeft op kleding na 3 keer dragen te pensioneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat ze hun geld en daden stoppen waar hun mond is. Dus allen nog maar 2e hands kleding, en afdragen he Geen kinderen krijgen Geen vakanties Geen restaurants, so wie so niet te veel eten Geen reisjes voor je werk maar netjes online Klein appartement. Liefst woongroep Euthenasie op je 65 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geen idee waar dat vandaan komt... Het zeetje.... Meestal zijn dat ook de mensen die tegen hun 'kids' zeggen dat ze hun 'groentjes' moeten opeten. Vanwaar plots die kneuterigheid?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben normaal nen hele verdraagzame mens maar als ik iemand hoor vertellen dat-ie naar het zeetje gaat moet ik mij inhouden om te roepen: "Doe maar stuk verdriet!! Ik hoop dat ge erin verzuipt, in uw zeetje!!"
Raar eh?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is goed advies, je kan de wereld niet veranderen, alleen jij kan veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is exact wat ik dacht toen ik deze draad voor het eerst opende.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan slechts hopen dat een financieel min-vermogende van haar lichtzinnig weggegooide outfits nuttig gebruik maakt.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je een kindje hoort aan te spreken in een zoet taaltje, zodat het de aardappeltjes, de groentjes en het vleesje mooi in het mondje moet stoppen met zijn vorkje en met de tandjes erop moet kauwen.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat nu, volgens sommigen, net de grootste notoire racisten zijn ...
![]() |