Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2023, 16:44   #21
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Blankenberge is de vakantiekolonie van de gepensioneerde Antwerpenaars hee.

Ze kan naar de revue gaan kijken van Jacky Lafon in Het Witte Paard.

En lekker gaan smullen in één van de slechtste restaurants van de kust.
https://www.tripadvisor.be/Restauran..._Province.html
En blijkbaar niet onbekend bij petertje 1962.
Nu ja als ge van Ronse zijt is dat waarschijnlijk nog te hoog gegrepen voor u.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2023, 22:44   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Blankenberge, ... ja dat is de kust he,

dat is alleen maar schoon als t winter is of s nachts als de toeristen naar huis zijn of in hun bed liggen.

dat strand moet leeg zijn, liefst volledig leeg zo heel , heel in de verte mag er eventueel iemand lopen.

In Blankenberge kunt ge die ervaring zo goed als nooit beleven, dus het is al een kwart eeuw geleden dat ik daar nog geweest ben.

Ooit eens s nachts geweest, (maar niet in Blankenberge natuurlijk, toen ze de volgende morgen aan haar moeder moest uitleggen waar dat zand vandaan kwam, ja.... gewoon iets gaan drinken he, (waren al die cafe's daar in de winter nog toe ook. )

Dus als ge in de winter gaat en op een onchristelijk uur, zorg dan dat ge een thermosfles mee hebt en heb er erg in, in t feit dat er daar overal zand ligt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2023, 06:53   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

dat is alleen maar schoon als t winter is of s nachts als de toeristen naar huis zijn of in hun bed liggen.

dat strand moet leeg zijn, liefst volledig leeg zo heel , heel in de verte mag er eventueel iemand lopen.

In Blankenberge kunt ge die ervaring zo goed als nooit beleven, dus het is al een kwart eeuw geleden dat ik daar nog geweest ben.

Ooit eens s nachts geweest, (maar niet in Blankenberge natuurlijk, toen ze de volgende morgen aan haar moeder moest uitleggen waar dat zand vandaan kwam, ja.... gewoon iets gaan drinken he, (waren al die cafe's daar in de winter nog toe ook. )

Dus als ge in de winter gaat en op een onchristelijk uur, zorg dan dat ge een thermosfles mee hebt en heb er erg in, in t feit dat er daar overal zand ligt.
Misschien opnieuw eens gaan kijken ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2023, 07:18   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tip: tussen Wenduine en De Haan valt het meestal goe mee.
Oud 27 september 2023, 07:31   #25
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Iedereen zijn goesting, ik zou alles beter vinden dan in een stad te wonen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2023, 07:33   #26
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dan moet je juist naar Blankenberge gaan.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2023, 07:40   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De jachthaven van Blankenberge he, uit de stad, op het water en mobiel op nen zodiac met zo een werptent op .
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2023, 07:43   #28
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfde idee hier.
Allez, helemaal leeg moet niet persé maar van die Blankenberge-drukte krijg ik kromme tenen.
Ik heb ook nooit begrepen dat mensen hun peuters daartussen los willen laten. Om dan nadien bij de redders te gaan zeuren dat ze hunnen Kevin kwijt zijn...

Vandaar dat wij vroeger (pakweg 20 jaar geleden, toen de kinders nog klein waren) altijd in Zeeland naar het strand gingen.
Niet dat wij elke week op't strand zaten maar als we als eens gingen was het naar daar.

Daar heb (had?) je toen links en rechts nog van die strandjes waar zo goed als geen kat zat, zelfs midden in de zomer niet.

Vaak in Wemeldinge geweest, daar had je naast het dorp nog van die strandjes waar je bijna alleen lag. En het was maar een goei 100km rijden, terwijl Oostende en Blankenberge toch al snel 170km ver zijn voor ons...

Ook bij Vrouwepolder lagen van die eindeloze stranden waar je buiten een paar vissers ook vaak geen mens zag. Maar dat was wel bijna even lang rijden als naar Oostende ofzo...

Ik moet wel zeggen; enkele jaren geleden waren wij daar nog eens in de buurt en ik merkte wel dat er één en ander veranderd was. In Wemeldinge stond zo'n soort "strandkraamke" waar je eten en drinken kon kopen. En ik veronderstel dat die daar niet gaan staan omdat er nooit iemand op't strand zit...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be