![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mag je boos worden op zigeuners die sluikstorten? | |||
Ja, natuurlijk. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 75,00% |
Nee, als je dat doet moet je je publiekelijk excuseren voor heel het land zodat ze verder kunnen doen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bedenk net,
zo ne woonwagenbewonerstick dat gaat niet verkopen he, allee wie wil er nu ne woonwagenbewoner op een stokske opeten, ? Ik stel voor een marktonderzoek op te zetten in de omgeving van het Hemelrijk in Sint-Niklaas, misschien is daar wel marktpenetratie mogelijk voor deze nieuwe snack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zoudt schrik krijgen om naar de frituur te moeten gaan...
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijden veranderen nogal wat. Niemand ontsnapt eraan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit zou Dries niet overkomen. Vertel over hem wat je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() je kan ook boos zijn over sluikstorten, zonder racistische zever erbij te halen. simpel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voorspel strafkamp voor VB trollen die Grote Leider Tom tegenspreken.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge zijt zo wat zat, ge staat in een frituur en ge wilt een kleintje me woonwagenbewonerststick en woonwagenbewonersaus. en ne jodekoek. Of negerinnetetten dat is ook lekker. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 6 oktober 2023 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die term is helemaal niet racistisch. Het is niet omdat een paar kloefkappers dat zo menen te moeten en mogen beslissen, dan wij onze woordenboeken zouden moeten aanpassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede politici en goed beleid zorgt ervoor dat brave mensen veel minder vaak boos moeten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, haar Roma man denkt dat het kind dat zijn vrouw net gebaard heeft niet van hem is omdat de huid te licht van kleur is. Hij doodt dus zijn vrouw en brengt het kind naar een berg om te sterven.