![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt wel of het enige waar moslims hun krent voor willen opheffen is om aanslagen te plegen...
en wat doe je met mijn verwijzing ? dat 95 % van Thailand boedhistisch is ? en het verschil in doden ?? het zijn verdomme de overlevenden die de handen uit de mouwen moeten moeten steken....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 31 december 2004 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boedhisten staan echt wel bekend om hun terreurdaden nietwaar Jolle.
Bof, ik zal het maar houden op een straf van Allah.
![]() |
#23 |
|
![]() Iemand nog een verklaring voor het verschil in gedrag van de overlevenden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://www.thaiworldview.com/bouddha/islam.htm Het diepe zuiden is die landtong die zo uitsteekt, en zo zwaar getroffen is. Een straf van god dus... En verder, als U niet gelooft dat het voornamelijk om de toeristen te doen is : Citaat:
Maar dat zijn de beelden die wij NIET zien, want daar zitten geen toeristen, en dus geen journalisten wegens niet interessant... Wat die doden betreft : als je met meer levenden bent dan doden, lijkt de job nog te klaren. Als je meer doden hebt dan levenden, zijn die laatsten zo murw geslagen dat ze inderdaad niet weten waar beginnen. Je kan niet weten wat jij zou doen in die situatie, want je hebt niet juist je ganse familie zien wegspoelen. Dus tegendradigaard, zeer jammer, maar deze keer houdt uw opmerking geen steek. PS : ge moet niet afwijken, deze discussie gaat niet over terorrisme.
Laatst gewijzigd door Jolle : 31 december 2004 om 13:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je wil konklusies trekken uit enkele beelden van het nieuws van de televisie, dan moet je wel profetische gaven hebben.
Wel, ik durf de volgende konklusie trekken uit deze draad: er zijn er hier die een enorm hoge dunk van hun eigen kapaciteiten hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
I hate to repeat myself Plus het feit dat je uit televisiebeelden ook niet al teveel conclusies mag trekken. Ze brengen maar een klein gebied voor een korte tijd in beeld.
Laatst gewijzigd door Griffin : 31 december 2004 om 14:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Jolle zoek eens op wie hier het eerst een moslim aanslag vermelde aub als bewijs voor het feit dat het zuiden van Thailand overwegend moslimgebied zou zijn. Dank U.
Schoofzak gij kent mijn profetische gaven nog niet echt.... Ik zat in mijne zetel en ik bekeek gewoon het verschil tussen die twee werelden. Langs Thaise kant liep men de benen onder zijn gat bij wijze van spreken en bij de moslims (duidelijk herkenbaar aan de hooffdoek etc...) stond men met de handen in de lucht. en ik dacht in mijn eigen : in plaats van te staan klagen doe liever iets als ik die moslims bezig zag (of niet bezig zag eigenlijk) Ik kan in de Jolle zijn uitleg ergens inkomen trouwens waar hij zegt dat als er minder overlevenden zijn het moeilijker is. Maar komaan dat is toch geen excuus om helemaal niets te doen. En zeker niet na bijna 1 week he dan moeten de overlevenden toch al in staat zijn om iets te doen he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 31 december 2004 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() samenvatting van mijnentwege :
1. ik zag de beelden zoals beschreven 2. ik vergeleek met de stilstand in de Arabische wereld sinds het onststaan van de islam 3. ik maakte een vergelijking met de 'schijnbare' stilstand van die moslims in het rampgebied 4. ik vergeleek die beide "stilstanden" en kwam tot de conclusie (misschien te vlug of verkeerdelijk) dat in beide situaties de islam toch wel een zekere rol speelt. Misschien kan men mij er van overtuigen dat de Arabische wereld nog altijd voorop loopt op alle gebieden (zoals tot aan de jaren 700-800 trouwens) en dan valt natuurlijk de voornaamste vergelijking weg he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Soit, uw ongezouten interpretatie heeft ons weer een mooie middag bezig gehouden met opzoekwerk en over en weer leuteren. Het was mij aangenaam, tot over enkele weken.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() als het voor U aangenaam was, dan was het voor mij ook aangenaam
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wil ook even een korte reactie toevoegen:
in een stukje tekst dat ik onlangs heb gelezen, en dat wel degelijk vanuit een neutraal standpunt was geschreven, stond uitgelegd dat moslims hun lot/leven/toekomst/... veel meer in handen leggen van Allah, terwijl andere religies meer vertrouwen op het eigen kunnen van de mensen. Dit IS gewoon zo, het zit ingebakken in hun cultuur. Of het slecht is of niet kan in dit geval niet gezegd worden, hun wereld draait nu eenmaal zo.
jorisvandael.be/weblog Laatst gewijzigd door jovada : 31 december 2004 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Zo kwam het eigenlijk over Jovada...
... een moslim vrouw stond zich af te vragen hoe ze dat moest overkomen en vroeg hulp aan allah... een moslim man vroeg ook hulp van allah om over deze ramp te komen en als Allah niet kon mochten het ook de (anders soms vervloekte) Australiers zijn.... en die lamlendige houding deed bij mij het bloed koken en kreeg ik de reactie die ik hier gepost heb zo van : doe er verdomme zelf iets aan... wentel U zelf zo niet in zelfbeklag maar reageer...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mja, ik persoonlijk vond het "straf van die aannemers", dat ze zóveel geld hadden achtergehouden aan bouwmaterialen ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() aha, dus daarom pleegt men terroristische aanslagen de andere religie's werken gewoon te hard, en allha doet niks...
tja, ik zou ook gefustreerd zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Dit doet mij denken aan Nazi propaganda toen alle schuld werd toegeschoven aan de Joden.
Werkloosheid? De Joden hebben het gedaan Ziektes? De Joden hebben het gedaan Armoede? De Joden hebben het gedaan Het is gewoon om te kotsen en ik zie geen enkel verschil met Nazi propaganda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turk4Ever schrijft,
Citaat:
[size=3]Werkloosheid, Allah heeft den dop uitgevonden[/size] [size=1](praktijkervaring)[/size] [size=3]Ziektes[/size], Allah is groot, maar de ziekenkas is groter([size=1]vrij naar de Strangers[/size]) [size=3]Armoede[/size] Allah is barmhartig.([size=1]direct uit de koran[/size]) [size=3]Natuurrampen[/size] , Allah heeft de ongelovigen en afvalligen gestraft.([size=1]blijkbaar veel ongelovigen en afvalligen in "moslim" gebied[/size]) Flippend Rund, je hebt je naam niet gestolen.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Thai behoren tot de Indochinese bevolkingsgroep en verschillen volledig van de Indonesiers die behoren tot de Maleisische bevolkingsgroep. Indochinezen zijn verwant met de Vietnamezen en Chinezen en dat zijn harde werkers. Maleisiers en Polynesiers hebben een totaal andere ingesteldheid. Een beetje liggen in een hangmat en wachten tot de kokosnoten in je handen vallen. De hele business in deze landen is dan ook vrijwel volledig in handen van mensen van Chinese afkomst. Die houden de zaak daar nog een beetje draaiende. Anders was het daar nog veel erger.
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |