![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel geïnteresseerd in de hoogstpersoonlijke overtuiging van Dadeemelee en ben nieuwsgierig waarop deze gebaseerd is. Zou het iets met de jeugd van Dadeemelee te maken hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens panda ligt het aan de opvoeding van de ouders wat er van hun kinderen terecht komt. Dat klopt, maar slechts voor een beperkt deel. Mijn ouders hadden het NOOIT over politiek, en ze stemden heel hun leven CVP. Ik heb nooit CVP gestemd, en in ben ook geen geradicaliseerde terrorist geworden. 30 jaar geleden liet ik mij schrappen uit het doopregister, en er ligt een testament bij de notaris dat ik geen last van pastoors wil hebben als ik begraven word. Ik ben een braaf en sociaal menske. De mensen die mij kennen zullen dat gegarandeerd staven, maar niemand, NIEMAND kan mij nog dwingen om te denken en doen wat ik niet zélf wil.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 november 2023 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met de haatkraaiers die van einde ende verre komen??? Ach, de anderen moeten toch iemand kunnen veroordelen om zelf niet in de problemen te geraken?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2023 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicist rijmt op racist en fascist.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom Van Grieken:
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10309919.html Wat maakt een Vlaming een Vlaming? “Ik ben ervan overtuigd dat het christelijke, het Vlaamse en als u wilt zelfs het blanke een dominante factor moeten zijn in onze samenleving”, zo zei VB-voorzitter Tom Van Grieken in een interview met De Tijd.
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
achteraf nie komen bleiten dat het toch niet was wat ge er van verwachte, als ge tenminste geen kopje kleiner zijt gemaakt van uw troetels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even geduld, en de moslims zijn hier in de meerderheid. We zullen zien wiens cultuur dan meerderwaardig is.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Congo is van nature zwart. We weten toch wat een koninklijke Belgische blanke racist daar te bakken maakte? Wie juicht dat toe? Het Vlaams Belang???
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is er iemand die gelooft dat ze daar nog enig belang zullen aan hechten op het moment dat zij de meerderheid zijn, en wij de minderheid?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn geformuleerd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een geluk hebben de belgicistjes omdat Tommy de enige is die ooit uit zijn rol is gevallen.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2023 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The proof of the pudding is in the eating, en je kan toch moeilijk stellen dat het "afkeuren van racisme en xenofobie" een positieve invloed heeft gehad op onze maatschappij, nietwaar ? Het is toch een totale ramp gebleken zou ik denken. Kijk naar de verschrikkelijke gevolgen die dat "bestrijden van racisme en xenofobie" heeft gehad bij ons. Je zou toch voor minder iets verwerpen, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 13 november 2023 om 04:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gevolgen kunnen hen worst wezen.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het racisme van Leopold II in andermans land, dat miljoenen levens kostte, hebben de haatzaaiers tegen het eigen volk geen probleem. Integendeel.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan men een pacifist zijn, en proberen NIET op elkaars bakkes te slaan. Dat is een lovenswaardig uitgangspunt ALS DAT RECIPROOK IS, net zoals binnen een volk, waar men ook afspreekt om niet op elkaars bakkes te slaan. Als er buurvolkeren zijn met wie we a priori weinig affiniteiten hebben, maar als beide volkeren inzien dat het misschien wederzijds gunstig is om NIET op elkaars bakkes te kloppen, dan kan dat een wijze overeenkomst zijn, op dezelfde wijze dat het een wijze overeenkomst kan zijn met uw buur om elkaars huis NIET in brand te steken. Maar dat neemt niet weg dat waar men het buurvolk waar men mee afgesproken heeft om elkaar niet op de smoel te slaan, niet noodzakelijk in grote getallen welkom is OP EIGEN BODEM, he. Dat een enkeling van bij de buren zodanig veel bewondering heeft voor uw cultuur dat hij hier wil komen, ma foi, als die mens oprecht is, waarom niet. Maar ganse hordes zulk volk dat is niet welkom he. Die willen wij eventueel in een afspraak opnemen om niet op elkaars bakkes te kloppen als zij dat ook bereid zijn met ons, maar ze moeten wel op hun territorium blijven he, op de uitzondering na. Aangezien het bovenstaande gezonde evidente verstand tegenwoordig "racisme en xenofobie" genoemd wordt is het misschien een goeie zaak om op die manier een xenofobe racist te zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 november 2023 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Boeren eisten dat land op met de stelling dat ze er Het Ware Geloof brachten, en beschaving en dat die zwarten toch onderontwikkeld waren. Toen er druk kwam om de leiding van het land terug te geven is daar een groot probleem van gemaakt. En er zijn er die het nog altijd niet verteerd hebben. Terwijl de blanken er nog steeds politieke rechten hebben, alleen niet meer dan elke andere Zuid-Afrikaan.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zo met de slavenhandel. Het zijn altijd de blanken, terwijl historisch gezien dat helemaal niet klopt. |
|
![]() |
![]() |