![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat “willen” vermengen is nefast voor de culturen die men wil vermengen. Zowel de autochtonen als de allochtonen ervaren dat. Ik zie maar 1 oplossing, en dat is niet de palestinisering van Europa.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is exact de moslim doctrine die confronterend is, die de sociale cohesie niet alleen benadelen, maar als totaal ongewenst voorstelt, en het is de moslim cultuur die de pestmaatregelen (zich geregeld eens laten ontploffen, nu en dan een leraar de keel over snijden, nu en dan eens een vrouw verkrachten....) instelt, en die inderdaad op korte termijn gejuich bij de moslim achterban bevredigt. Wat begrijp jij niet aan "de moslim doctrine is een extreem rechtse doctrine", die exact aan alle probleem eigenschappen voldoet die je daar probeert op de rug van de westerlingen te schuiven ? Er is niks mis met die immigranten als dusdanig (als menselijk wezen), het is hun moslim cultuur die maakt dat zij hier voor een diepe schade en verrotting van onze maatschappij zorgen he. Exact voor de redenen die je daar opsomt, maar waarvan je doet dat het de westerlingen zijn die het doen. Er is maar een grote extreem rechtse stroming in het westen van significante omvang, en dat is de islam. Wie dat niet ziet, mist de olifant in de kamer he. Wat jij "extreem rechts" noemt, zoals nogal wat andere collaborateurs met onze echte extreem rechtse vijand (de moslims dus), is gewoon een heel heel licht besef dat er wat verzet moet komen tegen die totalitaire invasie. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2023 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Het is ook niet zo onlogisch dat totalitair ingestelde politiekers die we gemakkelijkheidshalve "links" noemen, zo hoog oplopen met de Islam. Dat de gesels die de totalitairen gebruiken verschillend zijn (queers in Iran, anyone??) dat neemt men er gewoon maar bij.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang een religie zich tot het puur interne en spirituele beperkt, heeft dat geen totalitair (zij het misschien wel irrationeel / waanzinnig) kantje he. Nu is het inderdaad zo dat vele religies die succesvol zijn, zich met die leefregel aspecten (du politieke aspecten) bezig houden. Maar daar waar bijvoorbeeld het Joodse geloof ook veel leefregels heeft, kan men niet zeggen dat mede-Joden streng toezien op het naleven van die regels bij hun mede gelovigen, en geweld aan de dag gaan leggen als ze "zonden" vaststellen. Bij de Christenen was dat sterk het geval, maar dat hebben we afgeleerd ; bij de moslims is dat volop het geval en dat is wat die doctrine zo extreem rechts en onleefbaar maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Soit, we gaan niet muggenziften, we weten waar de klepel hangt. En ik zei het al, van alle totalitaire religies is de Islam de ergste.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Men durft gewoon niet consequent zijn. Het op de stoep zetten van verkoopswaar. Ja dát gaan ze aanpakken. ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 6 december 2023 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Geef dan eens een voorbeeld van iemand die U benoemt als "rechts" die op een hypocriete manier omgaat met de genitale mutilatie van kinderen, die wordt ingegeven door religieus totalitarisme. En geef nu eens "Uw" sluitende definitie van "rechts." Voor mijn part is zeggen "Moest 'rechts' niet zo hypocriet zijn zouden ze dat soort van wantoestanden aanpakken" compleet inhoudsloos.
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Idem de hypocrisie rond het verband tussen migrate en westerse onderdrukking elders. Verheugd over het afslachten van moslims in pak Gaza en tegelijk klagen dat ze hier toestromen. Trouwens. De besnijdenis uit religieuze overwegingen wordt terug betaald door de belastingbetaler. Met andere woorden wordt permanente religieus geïnspireerde mutilatie en de voor de hand liggende gevolgen op radicalisering en sociale cohesie gestimuleerd door de politieke kaste. Lijkt me een belangrijk en op zich gemakkelijk punt om absolute prioriteit van te maken mits achterwege laten van hypocrisie. Helaas, buiten wat opmerkingen van medici of een eenzame politici geen actie. Links noch rechts. Laatst gewijzigd door Bach : 6 december 2023 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze topic gaat over China, waar men niet tolerant is tegen religie's die zich rechten toe-eigenen die aan de partij toebehoren. Niet over het Blegische politiek bestel dat uitblinkt in het niets doen tot het kalf wegrottend verzopen kren is.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Alé. Het gaat over de islam hier en gij wil het over China hebben. Hoe out of character. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is weeral "onze" schuld dat moslims zich niet kunnen ontdoen van hun vijandelijk gedachtengoed. Kijk, mocht het 70-puntenplan uitgevoerd zijn, dan zou dat probleem zich niet gesteld hebben, niewaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk, in de grond heb ik er niks tegen dat andere mensen hun kinderen mishandelen en in stukken kappen. Dat is hun broedsel, niet het mijne. Kortom, dat Joden een stuk piet afsnijden van Jodengebroed, en dat moslims een stuk klitoris afsnijden van moslimgebroed, wat kan mij dat nu schelen ? Het probleem met moslims is niet dat ze stukken van hun kinderen wegkappen. Het probleem met moslims is hun destructief gedrag in onze maatschappij, dat gaat van gewoon maar fan base zijn voor vandalisme, dan wel tot het aanranden en moorden overgaan. Of dat nu met kinderen waar een stuk af is gesneden het geval is of niet kan ons niet schelen he. Wat voor ons telt zijn onze eigen kinderen, niet het gebroed van anderen, waar ze mee doen wat ze willen. Daarentegen, daar waar er maatschappelijke interactie is met anderen stellen we gewoon statistisch vast dat moslims voor problemen zorgen, van klein tot groot. Van onbeschoft gedrag op school tot massa moord. Daarom is het gewoon nadelig om dat volk hier toe te laten van levend rond te lopen. Puur enkel en alleen daarom. Mochten die mensen zich keurig gedragen, en voor geen problemen zorgen, dan was er geen probleem met moslims, of die nu al dan niet stukken van hun kinderen afhakken. Zoals de Joden. HUN kinderen kan ONS niet schelen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2023 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Schaf de koek af. Probleem opgelost.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want kom nu, dat schaamlapje van elektrocutie is toch te zot voor woorden. Het lijkt me een regel specifiek tegen moslims eerlijkgezegd.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk wordt het erg. Macron krijgt het moeilijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar de koek wordt niet afgeschaft, dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China sluit en sloopt honderden moskeeën Ik zou toch durven beweren dat de draad over China en hun tolerantie ivm "eigenlandse" tapijtsnuffelaars gaat.
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Da's zoals een kleuter die weigert om geen koekjes te krijgen.
Het heeft te maken met het geweldsmonopolie en genoeg koekjes-krijgers te creëren. Zijt gij een koekjes-krijger? Of een koekjes-gever? Soit, in china zeggen ze "piss off" tegen de islam. En over zelfmoordaanslagen hoort ge daar weinig. Hoewel ik er niet zou van staan te kijken als ze die zouden verbergen. ![]()