![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nu na een paar jaar terug eens naar ‘Blind gekocht’ gekeken.
Twee zaken: - ze halen er wel echt de ‘hopeloze gevallen’ uit. - hoe betalen ze in ‘s hemelsnaam die renovaties? Een nieuwe badkamer en keuken voor 20.000€. De keuken was dan nog Dovy ook en het sanitair moest vernieuwd worden want er was geen warm water. En ook een vraagje: iemand goede ervaringen met badkamer renovaties? Ik ben naar een aannemer op zoek, maar wat ik ervan lees is deprimerend. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 januari 2025 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerste offertes. De laagste €12K. De hoogste €19K. Maar geen van beiden bieden wat ik vroeg. Noch kwamen de "project verantwoordelijken/prospectors" me over als enigzins onderlegd of kennisvol. Te bedenken dat ikzelf de huidige, prima werkende, edoch versleten badkamer 20 jaar geleden voor €4K van blote muur tot warme maar saaie sanitaire plaats heb omgevormd.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb tot hiertoe een paar keer chance gehad met de aannemers die ik over de vloer gehad heb.
ene was ook zo een prutser die vooral in centen geintereseerd was, die krijgt dus vanaf nu gratis reclame... (is er zelf niet aan moeten beginnen en zou ik resoluut van mijn hof trappen mocht ik hem hier ooit nog zien.) De andere 2 ja, die mogen terugkomen, je hebt dat direct door als je met die gasten klapt, commercieel inzicht en ja die gaan dat oplossen want die weten waarover ze klappen en zo geschiede. Die krijgen dus wel goeie reclame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij gaat het over een vrij simpele kleinebadkamer met douche of douche/bad combinatie en een wasbakmeubel. Maar de betegeling moet helemaal nieuw en er moet wat geboord en sanitair verlegd worden en daar begin ik zelf liever niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 januari 2025 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |