Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2024, 11:16   #21
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Al die goudzoekersprogramma’s heb ik jaren geleden al bekeken, die over opaalzoekers. Gaat dat nog altijd door?

Huis gebouwd is op één van die bijzenders van vtm. En het is ook omdat ik zelf aan het verbouwen ben dat ik het interessant vind. Dan kan ik anderen zien knoeien.
Als ze knoeien bij je verbouwingen dan zou ik een betere aannemer nemen in het vervolg.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2025, 23:39   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nu na een paar jaar terug eens naar ‘Blind gekocht’ gekeken.
Twee zaken:
- ze halen er wel echt de ‘hopeloze gevallen’ uit.
- hoe betalen ze in ‘s hemelsnaam die renovaties?
Een nieuwe badkamer en keuken voor 20.000€. De keuken was dan nog Dovy ook en het sanitair moest vernieuwd worden want er was geen warm water.

En ook een vraagje: iemand goede ervaringen met badkamer renovaties? Ik ben naar een aannemer op zoek, maar wat ik ervan lees is deprimerend.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 januari 2025 om 23:44.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2025, 07:09   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb nu na een paar jaar terug eens naar ‘Blind gekocht’ gekeken.
Twee zaken:
- ze halen er wel echt de ‘hopeloze gevallen’ uit.
- hoe betalen ze in ‘s hemelsnaam die renovaties?
Een nieuwe badkamer en keuken voor 20.000€. De keuken was dan nog Dovy ook en het sanitair moest vernieuwd worden want er was geen warm water.

En ook een vraagje: iemand goede ervaringen met badkamer renovaties? Ik ben naar een aannemer op zoek, maar wat ik ervan lees is deprimerend.
Je bent niet alleen.

Eerste offertes. De laagste €12K. De hoogste €19K. Maar geen van beiden bieden wat ik vroeg.
Noch kwamen de "project verantwoordelijken/prospectors" me over als enigzins onderlegd of kennisvol.

Te bedenken dat ikzelf de huidige, prima werkende, edoch versleten badkamer 20 jaar geleden voor €4K van blote muur tot warme maar saaie sanitaire plaats heb omgevormd.
Oud 4 januari 2025, 07:34   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb tot hiertoe een paar keer chance gehad met de aannemers die ik over de vloer gehad heb.

ene was ook zo een prutser die vooral in centen geintereseerd was, die krijgt dus vanaf nu gratis reclame...

(is er zelf niet aan moeten beginnen en zou ik resoluut van mijn hof trappen mocht ik hem hier ooit nog zien.)

De andere 2 ja, die mogen terugkomen, je hebt dat direct door als je met die gasten klapt, commercieel inzicht en ja die gaan dat oplossen want die weten waarover ze klappen en zo geschiede.

Die krijgen dus wel goeie reclame.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2025, 10:35   #25
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je bent niet alleen.

Eerste offertes. De laagste €12K. De hoogste €19K. Maar geen van beiden bieden wat ik vroeg.
Noch kwamen de "project verantwoordelijken/prospectors" me over als enigzins onderlegd of kennisvol.

Te bedenken dat ikzelf de huidige, prima werkende, edoch versleten badkamer 20 jaar geleden voor €4K van blote muur tot warme maar saaie sanitaire plaats heb omgevormd.
12K valt nog mee, ik lees over 20K en meer en ook over sommige van die ‘bekende adverteerders’ ronduit vernietigende reviews.
Bij mij gaat het over een vrij simpele kleinebadkamer met douche of douche/bad combinatie en een wasbakmeubel. Maar de betegeling moet helemaal nieuw en er moet wat geboord en sanitair verlegd worden en daar begin ik zelf liever niet aan.
Oud 4 januari 2025, 10:40   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik heb tot hiertoe een paar keer chance gehad met de aannemers die ik over de vloer gehad heb.

ene was ook zo een prutser die vooral in centen geintereseerd was, die krijgt dus vanaf nu gratis reclame...

(is er zelf niet aan moeten beginnen en zou ik resoluut van mijn hof trappen mocht ik hem hier ooit nog zien.)

De andere 2 ja, die mogen terugkomen, je hebt dat direct door als je met die gasten klapt, commercieel inzicht en ja die gaan dat oplossen want die weten waarover ze klappen en zo geschiede.

Die krijgen dus wel goeie reclame.
Der rijden momenteel veel van die ‘klussers’ rond. Om nen boiler te plaatsen of zo kun je dat riskeren, maar een badkamer is toch wel iets waar je ervaring mee mag hebben. Als daar bijvoorbeeld met een inloopdouche wat verkeerd gedaan is (lekken) zit je in de miserie.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 januari 2025 om 10:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be