![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Agalev groen is de dader van de wet op kernuitstap VLD O-VLD is sinds die wet de remmende partij om deze wet te splitsen Zelfs tijdens de besprekingen na 2019 was Gwendolyn duidelijk. Niet met ovld Ik zou graag zien 3 maanden voor de verkiezingen NV-A dient punt in tot stemming met wisselmeerderheid Schrappen wet kernuitstap met hoogdringendheid Dan moet O-VLD kleur bekennen
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 10 december 2023 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is doordat we nen betere leesbril hebben, dat we hier en daar een spellingsfout zien in de constructie van de huidige kern-centrales, maar dat dat feit nooit een veiligheidsrisico inhield, inhoudt, of zal inhouden, en dat bij doorgedreven controle en onderhoud, de huidige kerncentrales vrank en vrij energie kunnen opwekken, nog voor VELE jaren, EN dat we inzetten op onderwijs in en naar, en de constructie van NIEUWE kerncentrales. Graag meteen, aub.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw energievoorzinning verkopen aan een vreemde mogendheid is wel degelijk even erg als een uitstap. Het is pure collaboratie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de hamvraag is waar ga je nog een centrale kunnen bouwen. Ik zie geen enkele gemeente die daar een toestemming voor zou geven. Je zou de centrale kunnen bouwen op de site waar nu al centrales staan, maar dan moet er wel een centrale afgebroken worden en dat duurt 10 jaar en kost circa 10 miljard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het allereerste wat gedaan moet worden, is de oude centrales terug oplappen en weer in gebruik nemen. Ik ben het met U eens dat men aan de bouw van nieuwe ook kan beginnen, maar vooral als PRACTICUM om het vak weer aan te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de tijd/kostprijs van het afbreken betreft. Een nucleaire centrale is niet alleen een melkkoe zolang ze in werking is. Zelfs daarna geeft ze nog volop melk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen heeft nen blauwen die verpast aan Frankrijk ![]() Winst ging naar Frankrijk en sjoemel merk België heeft geen geld meer om te investeren in Nieuwe kerncentrales Vergelijkbaar >>> Alsof men den ABL zou in handen geven van Frankrijks aandeelhouders ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 december 2023 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er eens een windmolen omkukeld, of in brand vliegt is het van "Oh, cool". Als er in een kerncentrale een kuisvrouw in't admin gebouw een verstropt WC meld, is het een Tjernobyl net vermeden.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een poging om de schade die hij opliep te beperken pleit Crootje vandaag voor een verdriedubbeling van kernenergie, maar..... Citaat:
Marianne Verhaert weet wiens hypocriete reet ze moet likken.
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op het konto van de watermeloenen, en spleetje. Als de croo nog enige kans wil maken om politiek te overleven, zal hij spleetje voor de wolven moeten gooien.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een hypocriete internationale postjesjager is me dat!
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O-VLD voorzitter van kamercommissie saboteert zijn eigen zitting.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240130_94384574 Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |