![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik waarneem is dat het vele levens inkortte.
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=nJ0QL7EwJp4&t=14 En in het parlement van het V.K. wil men alleszins niks weten over deze oversterftes , afgaande van de opkomst. Nochtans was het bij oversterfte MET covid alle hens aan dek om alle vrijheden te beknotten. De ene dode is minder nuttig blijkbaar dan de andere zekers... ![]() https://www.dannykruger.org.uk/news/...4-october-2023 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zat er wat kwik in. Zoals ze dat deden in de tijd bij Chinese heersers die allerlei kwakzalvers en "wijze" mensen afgingen op zoek naar het eeuwige leven.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verdacht overlijden?
Ik ken persoonlijk 2 mensen die overleden zijn aan covid zonder vaccinatie. Eén heeft het 2 weken uitgehouden na de vaststelling van covid, de andere 4 dagen. Zelf heb ik weken covid gehad (zonder vaccinatie) en ben er door gekomen op covid afdeling in het ziekenhuis. Daarna heb ik in totaal nog 4 vaccinaties gehad, eenmaal nog eens een Covidaanval gehad, die was stukken minder dan de eerste aanval. Men kan hier zagen over het nuttig zijn betreft covidvaccins doch ik weet 1 ding, covid is en was dodelijk. Zonder opname in het ziekenhuis was ik nu in de hemel/hel. De vaccins hebben me enorm geholpen bij de tweede aanval. Ieder z'n gedacht en overtuiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De genie in u ontging mij. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De officiele De onofficiele En de echte. Maar er is wel degelijk een verband te rijmen met de vaccins, maar 1 met 1 als 2 optellen is wappie geworden.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is nu veel radicaler ontwikkeld sinds we bewust geworden zijn dat ze al voor corona lobbyden en hoeveel (onnodige) doden de pharmaindustrie draagt. Texas Buyers Club eens zien, is echt gebeurd.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2024 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) covid zelf 2) de maatschappelijke waanzin + de desorganisatie van de zorg 3) de vaccinaties Wat men vaststelt is dat er landen zijn met heel hoge vaccinatie graad, waaronder Vlaanderen, waar er GEEN oversterfte is. Dat sluit dus eigenlijk al de vaccinaties uit als bron van oversterfte. En eigenlijk ook covid zelf, want in Vlaanderen heeft het meeste volk ook covid opgedaan, tenminste de omicron varianten. Blijft dus over: de maatschappelijke waanzin EN de desorganisatie van de zorg (het feit bijvoorbeeld dat kanker minder behandeld werd). Dat zal afhangen van land tot land, en van manier van doen he. Dat de UK met een minder sociaal systeem en eerlijk gezegd, een lamentabele openbarer zorg, daar gevoeliger aan is dan Vlaanderen of zo, zal daar niet vreemd aan zijn. Want covid, de vaccins, en de waanzin hebben we allemaal zelf ook gehad. En toch is er geen oversterfte bij ons. Blijft over, de desorganisatie van de zorg, en misschien ook de sociaal-economische impact van de waanzin op de inkomens van de mensen en zo, gekoppeld aan de zorg. Er is inderdaad een verschil in vaccinatie: wij hebben eerder RNA vaccins gehad, en de Britten voornamelijk Astra Zeneca. Misschien zijn die RNA vaccins minder "dodelijk" dan Astra Zeneca, dat zou eens moeten bekeken worden he. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2024 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps Kortom, ik vraag mij af of er daar in de normalisatie niet iets is misgegaan op myworldindata. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wachten al sinds 2021. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was en ben wel nog steeds bezorgd dat dit de opbouw naar het teken is.
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee, helaas niet. Iedereen MOEST mee in de waanzin.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 januari 2024 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we inderdaad geen problemen uit het verleden oprakelen. Er zijn er zo ook die het willen hebben over kampen, nazi's en zo. Allemaal verleden tijd, geen referenties meer naar AUB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tis wel makkelijk een platform te etaleren, miljarden weg te smijten en dan zeggen: laten we niet terugblikken. Een basisinkomen voor ieder mens op aarde, geïndexeerd op de huur en energieprijzen.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gek. Een basis inkomen voor eigen volk, en al de rest van de wereld in slavernij om dat basisinkomen voor ons te verdienen tiens, en afgemaakt te worden als ze versleten zijn !
|
![]() |
![]() |