![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe reageer jij op mensen met mondmasker anno 2024? | |||
Ik vind dat dit terug moet verplicht worden wanneer je ziek bent, met actief beboeten. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Ik vind dat dit een nieuwe elementaire beleefdheidsregel moet zijn, zoals in je elleboog niezen, geen luide scheten of boeren laten in 't openbaar... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Dat mogen zij zelf kiezen, ik oordeel er niet over zolang het niet verplicht wordt voor mij en ik kan doen wat ik wil. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 70,59% |
Ik keur het af, ik bekijk ze misschien wat scheef maar vermijd verder conflict. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Ik ga confrontatie aan en probeer hem of haar te overtuigen het af te zetten. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik eis dat die persoon zijn masker afzet, ik voel me er door beledigd, als er daardoor ruzie ontstaat dan is dat maar zo. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom het laag-bij-de-grond is, hij lacht toch ook met transgenders? Anyway, ik ben helemaal akkoord, zolang je anderen gewoon gerust laat wanneer die anderen geen kwaad doen, ben je goed bezig. Je kan bvb een marokkaan in een jurk niet uw ding vinden, maar uiteindelijk doet die niemand kwaad, dus zou het gek zijn om daar met boosheid op te reageren. Vanaf dat die echter vindt dat anderen dat ook moeten doen, en het beginnen op te dringen door het meer en meer explicieter te tonen dan is dat een ander verhaal natuurlijk. maar dan gaat het meer om klederdracht, terwijl mondmaskers om medische redenen worden gefabriceerd.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En jij lacht wel met zijn uiterlijk: "babyface met lelijke flaporen"? Dan maak je hem als persoon belachelijk.. Dat is het verschil. Maar, soit, iedereen mag lachen met wat ie grappig denkt te vinden, hoe onnozel en beledigend dat ook mag zijn voor anderen of wat anderen daarvan vinden of hoe er op gereageerd wordt. Dat is vrijheid maar ook tweerichtingsverkeer waarvoor tolerantie en verdraagzaamheid van beide kanten moet komen. Citaat:
Dat is wel het geval met mondmaskers maar niet met een marokkaan in soepjurk die onze cultuur daardoor minacht en weigert te respecteren door niet te willen integreren. Dat zijn heel andere redenen... Dat is overigens provocatie, net zoals de religieuze hoofddoeken, verzet tegen integratie door klederdracht. Een uiting van hun gewaande islam superioriteit tegen onze westerse cultuur om sluipend onze cultuur te vervangen door hun uitheemse cultuur/religie op te dringen onder het mom van eigenheid. En die segregatie is niet bevorderlijk om vreedzaam samen te leven in onze westerse cultuur. Draag dus gerust je mondmasker voor je verkoudheid als je denkt jezelf daarmee te beschermen maar besef terdege dat je de reacties van anderen niet in de hand hebt.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mensen vrijwillig een mondmasker opzetten wanneer ze zichzelf zwaar verkouden in drukke, weinig verluchte plaatsen moet begeven, vind ik één van de weinige positieve "gevolgen" van heel de COVID hysterie. Dat zou wat mij betreft zeker mogen blijven.
Een ander is: blijf zo veel mogelijk thuis als je ziek bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn houding staat niet in het keuzelijstje van het onderwerp. Ze mogen dat van mij kiezen maar Ik oordeel er over. Bvb iemand mag van mij ook in een clownspak lopen en slapen, mijn oordeel is, hahahahahaha. Zie em goan zie em goan, met zen mondmaskerke oan. Ik heb er geen last van, en dat is het zowat. Het is voor hun eigen rekening. Ik denk dat het pros en contras heeft. Enerzijds loop je minder kans op besmetting, anderzijds, als je op een onbewaakt moment toch besmet wordt staat je immuunysteem dat weinig lering had als noob tegen de pathogeen. Te vergelijken met het amalgaam allergieen allerhande, te proper wezen = te weinig training en zijn mensen vatbaar voor vanalles, dat voor mensen die leefden als zwijnen spartelende in de modder als een akkefietje is. Ziekte is een trainingsproces dat een lastige tegenstander kan hebben. Het doel is om te voorkomen dat het verschil te groot kan worden. Dat je immuunsysteem teveel achterop raakt op de pathogenen die rondwaren. Dat massa MOETEN van heel proper wezen is een uitnodiging van allerhande nieuwe vatbaarheden. Ze veroorzaken vatbaarheden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Japanners worden gezien als zeer bezorgd voor besmettingen maar ze gebruiken dat masker gewoon als excuus om ziek naar het werk te kunnen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zijn het mijn zaken niet. Ik moei mij niet met de kledij van andere mensen.
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat in Japan ook de "hoffelijke" gewoonte is om ziek te komen werken.
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zelfs niks te maken met epidemies. Een masker dragen buiten is daar zelfs nooit verplicht geweest. De BE nazi's daarentegen, die stuurden polizei op 't strand. ja. Dat has ook niks met antivirus te maken, en alles met nazi gedrag: dwingen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het compromis zou dan kunnen zijn het mondmasker dragen en bij de nadering van een aanstootnemende antivaxer het mondmasker afzetten en in hun richting niezen , zij kunnen zo hun immuunsysteem updaten, iedereen content.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je er innerlijk teveel op reageert, ben je nog onder invloed van de coronapropaganda. Wat een zeer apart programma was waar ik zelf door gevangen werd. Maar het pas uitbrak bij mij na vervolging en daarna vrijspraak.
Vandaag reageer ik daar amper op. Ik ben boos op die Babylonische lobbyhoeren en niet tegen mensen die meelopen. Zij zijn schapen van slechte herders wiens stem ze blaaskes wijsmaakt om volgzaam te maken. Er is altijd wel een wolf of geruchten van wolven om te gaan schuilen bij de slechte herders. Als je hen hoort spreken, blaten ze maar de slechte herder na. Ze zijn enorm volgzaam en geconditioneerd met angst en spot en triggeren zich kapot aan wie een andere herder aanwijst. Dan komen ze met verhalen van wolven en geruchten van wolven. ![]() Sorry...
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Is het jouw zaak ook niet als gij dan verplicht wordt om tegen jouw wil een mondmasker te dragen omdat meelopers uit angst nutteloze mondmaskers dragen? En dan zijn die angsthazen meestal ook nog gevaccineerden, die geloven blijkbaar ook niet dat ze beschermd worden door hun prikken... ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou beter zijn dat gevaxte angsthazen die niezen dan in hun kot blijven, dan kan ieders immuunsysteem updaten en dat bespaart ook nog es de kost van nutteloze mondmaskers.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn niet zoveel mondmaskers meer zichtbaar in het publiek, maar van wie ermee rondloopt, zal er wel een flink aantal geen objectieve reden voor zijn. Smetvrees, graag opvallen ...
maar wie het echt doet om het besmetten van anderen te voorkomen: dik in orde !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld zou ik het dus niet noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de traditionele luierik uithangen is in de landen maatschappelijk bekeken als een big no-no.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |