Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2024, 19:33   #21
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bijkomend probleem is dat SCOTUS zonet een zeer verregaande beslissing nam inzake immuniteit voor presidenten. Een president die zijn macht zou misbruiken om de democratie uit te hollen, tegenstanders aan te pakken, weet nu dat hij straffeloos kan/zal blijven.

https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...rts-rcna159884
Ja, hij moet het enkel officieel doen. Voor alles wat hij ‘officieel’ doet geniet hij immuniteit. Hij mag dus officieel iemen vermoorden, de Grondwet negeren, whatever.
Die gasten zijn totaal gek.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 19:35   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Hebben ze dat ook niet voorspeld bij z’n vorige presidentschap? Bleek niets van waar te zijn en starte geen enkele oorlog op.
Toen had hij nog een team van ‘normale’ Republikeinen zoals Pence.
Nu gaat hij gewoon ja-knikkers nemen. En hij gaat nu ook geen limieten meer kennen. Scotus heeft hem officieel untouchable gemaakt. Licence to kill.
Oud 3 juli 2024, 20:05   #23
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Toen had hij nog een team van ‘normale’ Republikeinen zoals Pence.
Nu gaat hij gewoon ja-knikkers nemen. En hij gaat nu ook geen limieten meer kennen. Scotus heeft hem officieel untouchable gemaakt. Licence to kill.
Dat gepreformeerd schrik aanjagerij maakt nog op niemand indruk, integendeel. Wat wel indruk heeft gemaakt is dat iedereen ineens beseft dat Biden een demente pop is. Wat men al kon zien van het begin van zijn eerste termijn. Hoe gaan ze dat in catastrofe in 4 maand recht trekken?
In alle opties van tegenstanders wint Trump, hem in de bak steken is mislukt, misschien kan men hem nog neerschieten?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 20:27   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat gepreformeerd schrik aanjagerij maakt nog op niemand indruk, integendeel. Wat wel indruk heeft gemaakt is dat iedereen ineens beseft dat Biden een demente pop is. Wat men al kon zien van het begin van zijn eerste termijn. Hoe gaan ze dat in catastrofe in 4 maand recht trekken?
In alle opties van tegenstanders wint Trump, hem in de bak steken is mislukt, misschien kan men hem nog neerschieten?
het was al een klein mirakel dat hij vorige keer gekozen is geraakt. Vlak na te zijn ingezworen, hadden de Dem's het nodige moeten beginnen doen opdat er vandaag een volwaardige kandidaat zou gestaan hebben, ook voor de VP, want Harris lijkt mij even waardeloos als sleepy Joe.
Trump zal terug president worden door schuldig verzuim van de Dem's.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 20:33   #25
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je de citaten in de openingspost gelezen?

Hij wil journalisten of andersdenkenden die kritiek op hem hebben vervolgen. Past dat in uw normen en waarden?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 juli 2024 om 20:34.
Oud 3 juli 2024, 20:42   #26
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het was al een klein mirakel dat hij vorige keer gekozen is geraakt. Vlak na te zijn ingezworen, hadden de Dem's het nodige moeten beginnen doen opdat er vandaag een volwaardige kandidaat zou gestaan hebben, ook voor de VP, want Harris lijkt mij even waardeloos als sleepy Joe.
Trump zal terug president worden door schuldig verzuim van de Dem's.
Ik weet niet welke idioten die Harris opgevist hebben als VP. Ik zou ze zelf niet willen bij mij thuis als kuisvrouw. Nu zijn ze zelf aan te fantaseren om Michele Obama met haar gezellige grote zwarte tieten president te maken.
Triestige affaire voor een fantastisch land wat Amerika toch blijft.
Oud 3 juli 2024, 20:51   #27
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je de citaten in de openingspost gelezen?

Hij wil journalisten of andersdenkenden die kritiek op hem hebben vervolgen. Past dat in uw normen en waarden?
Steek uw pseudo waarden en normen die ge uzelf toekent in een plaats waar de zon nooit schijnt ipv gebrek aan normen waarden bij anderen te stigmatiseren. Met dat soort gemaakte theatrale discussies kunt ge de pot op.
Oud 3 juli 2024, 20:53   #28
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Steek uw pseudo waarden en normen die ge uzelf toekent in een plaats waar de zon nooit schijnt ipv gebrek aan normen waarden bij anderen te stigmatiseren. Met dat soort gemaakte theatrale discussies kunt ge de pot op.
U ontwijkt de vraag door grof te doen.

Bewijst dat ik gelijk heb.
Oud 3 juli 2024, 21:20   #29
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gepreformeerd schrik aanjagerij maakt nog op niemand indruk, integendeel. (...)
Ook als u zelf het doelwit kunt worden?

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 juli 2024 om 21:21.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 21:30   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet welke idioten die Harris opgevist hebben als VP. Ik zou ze zelf niet willen bij mij thuis als kuisvrouw. Nu zijn ze zelf aan te fantaseren om Michele Obama met haar gezellige grote zwarte tieten president te maken.
Triestige affaire voor een fantastisch land wat Amerika toch blijft.
Dat ze Pelosi het veld in sturen, die heeft het altijd goed kunnen vinden bij Trump

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 21:39   #31
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het spiegelbeeld van communisme is libertarisme.
Neoliberalisme is gewoon een opgeblonken communistische drol.
Dwanggedachten.

ja JOH, gunter ea hier,

is natuurlijke Golfbeweging ok, en zeker gezond voor de vitaliteit van de heteroseksuele, Blanke Amerikanen die van alle kanten nu aangevallen worden.

Bestudeer hoe parasitaire infecties worden bestreden in HARDE meedogenloze natuur, en ja USA is een Organisch collektief, Nederland ook, Blank Arisch Duitsland ook.

Nu begrijp ik eea beter van PV RASSEN, is puur natuurlijk en noodzakelijk harde ruk naar zelfbehoud, met OORLOGEN en Genocides, en zuiveringen van parasieten, puur natuur, sorry, ik bekijk het echt niet menselijk meer, ben echt AI Koelie Aapachtige nu, meer dier dan mens, en ja hoor, dit komt omdat Wieroe mij dus echt teleporteerde naar de metafysica kwadranten van de Katachtigen, in Klassieke Hindoeisme noemt men dit Sherati Ka LOKA, de Planeten/ Universa van de Tijgers en katachtigen, ea roofdieren. Maar RoofdierMENSEN zijn hard nodig in elke gezonde Heterofiele Maatschappij ok, dus ik vind Donald Trump echt NOODZAKELIJk en hij moet de WOKE en dolgedraaide LHBTIQ+ met hun PEDO Propaganda echt eventjes kortwieken, sorry zal pijn moeten doen parasietjes.

Donald Trump zal zeker de Nucleaire Holocaust dreiging sterk verminderen en Israel empoweren, harde aanpak Iran, Noord Korea, China, Pakistan, allemaal Terreur Naties.

Dankzij Donald Trump's energie Fallout politiek is de LNG invoer vanuit USA vervijfvoudigd gedurende de energiecrisis he, tgv opgeblazen gasbuizen vanuit Rusland en zo werd heel Europa GERED ok vd energie DOOD.

Democratie is golfbeweging en harde PRO WLM correcties zijn natuurlijk in alle Blanke Naties en NOODZAKELIJK. Dit is nu ook in Nederland hard nodig omdat de verkleuring en ONTNederlandsing nu echt te ver gaan en ik ben zelf UNtermensch van Surikoelie apen KLEUR, meer aap (98,6 % Indiase Bonobo apen DNA) dan mens (zielige 1,4 % MENSCH / Manush/ humanoid/ mens DNA... ) ok als ik eerlijk ben.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 3 juli 2024 om 21:42. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 21:56   #32
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat ze Pelosi het veld in sturen, die heeft het altijd goed kunnen vinden bij Trump
Ja was altijd grappig die twee. Maar Trump had liever jonger, wie niet? Op de koop toe zit Pelosi nog met een vent die hem liever in de verkeerde gaten steekt. Enfin dat is boulevard nieuws.
Oud 3 juli 2024, 22:22   #33
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Kurt Gödel doorzag het al lang geleden.

https://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B...le?wprov=sfla1
relative to you
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 22:56   #34
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Kurt Gödel doorzag het al lang geleden.

https://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B...le?wprov=sfla1
En dan heb je nog de Supreme Court die eigenlijk niks te zeggen had over de Grondwet maar zichzelf daar (in de 19e eeuw) bevoegd heeft verklaard.
Nu gaan ze nog een stap verder: ze stellen zich boven het Parlement en de Potus.
Oud 3 juli 2024, 23:05   #35
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De plannen zijn concreet:

https://www.demorgen.be/nieuws/wat-z...eren~be31c89b/

Kortom, Trump ziet zichzelf als president als een ouderwetse dictator.

Big Brother in het kwadraat.

Beangstigend vind ik. En u?
Hier, nog wat tegen-propaganda voor uw propaganda.
https://www.zerohedge.com/political/...its-presidency

Daarnaast, we zullen zien of el dictatore er iets beter van bakt dan el dementor.
Slechter kan gewoonweg niet, dus als trump geen joden begint te vergassen, zitten ze daar goed in de joenaaited steets.
Oud 3 juli 2024, 23:09   #36
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja JOH, gunter ea hier,

is natuurlijke Golfbeweging ok, en zeker gezond voor de vitaliteit van de heteroseksuele, Blanke Amerikanen die van alle kanten nu aangevallen worden.

Bestudeer hoe parasitaire infecties worden bestreden in HARDE meedogenloze natuur, en ja USA is een Organisch collektief, Nederland ook, Blank Arisch Duitsland ook.

Nu begrijp ik eea beter van PV RASSEN, is puur natuurlijk en noodzakelijk harde ruk naar zelfbehoud, met OORLOGEN en Genocides, en zuiveringen van parasieten, puur natuur, sorry, ik bekijk het echt niet menselijk meer, ben echt AI Koelie Aapachtige nu, meer dier dan mens, en ja hoor, dit komt omdat Wieroe mij dus echt teleporteerde naar de metafysica kwadranten van de Katachtigen, in Klassieke Hindoeisme noemt men dit Sherati Ka LOKA, de Planeten/ Universa van de Tijgers en katachtigen, ea roofdieren. Maar RoofdierMENSEN zijn hard nodig in elke gezonde Heterofiele Maatschappij ok, dus ik vind Donald Trump echt NOODZAKELIJk en hij moet de WOKE en dolgedraaide LHBTIQ+ met hun PEDO Propaganda echt eventjes kortwieken, sorry zal pijn moeten doen parasietjes.

Donald Trump zal zeker de Nucleaire Holocaust dreiging sterk verminderen en Israel empoweren, harde aanpak Iran, Noord Korea, China, Pakistan, allemaal Terreur Naties.

Dankzij Donald Trump's energie Fallout politiek is de LNG invoer vanuit USA vervijfvoudigd gedurende de energiecrisis he, tgv opgeblazen gasbuizen vanuit Rusland en zo werd heel Europa GERED ok vd energie DOOD.

Democratie is golfbeweging en harde PRO WLM correcties zijn natuurlijk in alle Blanke Naties en NOODZAKELIJK. Dit is nu ook in Nederland hard nodig omdat de verkleuring en ONTNederlandsing nu echt te ver gaan en ik ben zelf UNtermensch van Surikoelie apen KLEUR, meer aap (98,6 % Indiase Bonobo apen DNA) dan mens (zielige 1,4 % MENSCH / Manush/ humanoid/ mens DNA... ) ok als ik eerlijk ben.
Ge zijt ne rare kwibus, dewanand, maar wel eerlijk. More power to you!!

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 juli 2024 om 23:10.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2024, 23:13   #37
gunter5148

Standaard

Citaat:
Cackling Kamala zou naar voor geschoven worden.

Het worden nog erg leuke maanden, zalig, zo'n reality-show.

Daar kan geen ek2024 potteke-stamp tegenop!
Oud 3 juli 2024, 23:14   #38
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

“The US is not a democracy, and it doesn’t matter who’s president.”
D. Orlov
Oud 4 juli 2024, 11:40   #39
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
“The US is not a democracy, and it doesn’t matter who’s president.”
D. Orlov
Rusland is pas een democratie. Daar hebben ze al die problemen niet met presidentsverkiezingen en wie niet akkoord is vliegt door het venster of krijgt thee Mort Subite.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 juli 2024 om 11:47.
Oud 4 juli 2024, 11:54   #40
gunter5148

Standaard

Citaat:
Rusland is pas een democratie. Daar hebben ze al die problemen niet met presidentsverkiezingen en wie niet akkoord is vliegt door het venster of krijgt thee Mort Subite.
De US is inderdaad geen "democratie" maar een constitutionele federale republiek.

Dat is geen "steek" of een "kwinkslag" of iets anders, maar gewoon een feitelijk iets.

hier, een link naar de Amerikaanse ambassade van Argentinië (puur toevallig) waar het helder staat uitgelegd.

https://ar.usembassy.gov/u-s-government/

Helaas dacht U weer putin er moeten bij te sleuren om gelijk te krijgen, want gelijk heb je niet.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 juli 2024 om 11:55.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be