![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 kg er al af. Maar ik barst nog van energie en heb al 20% opgekuist van wat in mijn weg zat. Maar de wereld zal het nooit weten en alle eer komt God toe.
Als enkele geobsedeerde zielen dag en nacht volle gas vooruit komen, ... Dat zij de oorlog aan drugs verklaren, tot daar aan toe. Maar als ze aan ons geloof willen komen; hebben ze toch iets anders komen. Wij openbaren hen aan de wereld en de tijd zal de rest doen. De wraak komt den HEERE toe, en als het allemaal bullshit is, heeft niemand iets te vrezen. ![]() Rejoice in this beautiful game
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 4 juli 2024 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er gerust op wedden. 100 tegen 1, dat Cufi ooit het loodje zal leggen, wat ie ook eet of drinkt.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is er helemaal geen war on drugs gezien we de meest verslavende en gevaarlijkste drug blijven promoten en of vergoelijken . Of je nu een Alcoholicus bent of een Coke head en of een speedfreak ....wat is uiteindelijk het verschil ??
https://www.demorgen.be/nieuws/waaro...lijk~b2521dab/ Alcohol blijft het belangrijkste verslavingsmiddel. Drugsverslavingen lopen in de media misschien wat meer in de kijker, maar zijn in aantal nog altijd mijlenver verwijderd van alcoholverslavingen. In psychiatrische ziekenhuizen staat alcohol op de eerste plaats als reden waarommannen opgenomen worden. Wegens die duidelijke kankerverwekkende effecten van alcohol zijn we dus veel strenger geworden in onze adviezen. Je kunt echt niet meer zeggen dat alcohol veilig is. Nee, het is vanaf het eerste glas schadelijk.” Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2024 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf het zeggen, als ik in mijn jeugd gewoon olie kon krijgen en gebruiken, ik had een normaal leven kunnen leiden. Of toch normaler.
Maar men koos te criminaliseren en marginaliseren. Kies wijzer voor de volgende generatie autisten. Geef ze wiet, geen genderdysforie.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Dus hoe we het draaien of keren de meesten onder ons zijn druggebruikers. Ook iemand die af en toe een glas drinkt is een druggebruiker.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2024 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge als samenleving uw errors weigert in te zien, zorg dan tenminste dat mensen zich kunnen verdoven?
![]() Errors = overbevolking, veel lawaai, heel veel veranderingen kort na elkaar dat het fundament onder uw voeten weg rukt.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel opperen om coke te legaliseren, maar je moet maar een kwetsbare minderheidsgroep als autist zijn die geholpen is met medicinale cannabis. Dan moet ge kapot gepest en kapot verdeeld worden met bullshit propaganda en hebben ze nog liever dat ge in duisternis afglijdt dan te erkennen dat het helpt bij mensen als mij.
De democratie zijn goddeloze psychopaten. Dat ik hier nog ben, betaal en deelneem aan hun voedsel en water getuigt mijn eigen waanzin. Beter politiek asiel aanvragen in een land dat niet lobbyt met experimentele vaccins en eugenetica via dwaalleren. Bende fascisten
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Enkele bedenkingen:
Met drugs is geld te verdienen. Overheden hebben vaak tekort aan geld (om tegemoet te komen aan bestaande noden bij haar bevolking). Als overheid nu deals maakt met producenten en zelf verdeler wordt. Legaliseren en zelfs iets meer dus (actieve speler wordt in het spel). Producenten krijgen eerlijke prijs en hoeven niet ongerust te zijn om gepakt te worden (ah neen, het is legaal). Overheid kan toezien op kwaliteit en zorgen dat er geen te giftige/dodelijke dingen op de markt komen. Overheid kan bijsluiter voorzien en wijzen op de gevaren van gebruik, tevens wijzen op eigen verantwoordelijkheid als het gebruik tot problemen leidt. Met andere woorden de gebruiker dient bij het ontstaan van problemen zelf geheel of ten minste gedeeltelijk voor de remediëring te zorgen (zelf kosten dragen). Bij het onvermogen om zulks te doen mag de overheid uiteraard de kosten beperken door een alternatief aan te bieden waarbij de problematische gebruiker een uitweg geboden wordt onder vorm van een zo zachtaardig mogelijke vorm naar levensbeëindiging, (enigszins hard, maar tenslotte was de gebruiker een gewaarschuwd man/vrouw, en een gewaarschuwd man …). Overheid krijgt een hele hoop financiële middelen erbij en maait in één klap tevens het gras voor de voeten van de georganiseerde misdaad door het goedje tegen prijzen aan te bieden waarbij de woekerwinsten voor de misdaad verdwijnen als sneeuw voor de zon. Meteen gedaan met bendeoorlogen en al het onfraais dat het met zich meebrengt. Voila weer een probleem (een simpel dit keer) opgelost. Geen dank ![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die zo achterlijk zijn er geen taksen op te pakken en duizendtal naar een burn out te jagen is meer ons probleem dan da van hun.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verduidelijken mag altijd natuurlijk.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan geven ze propaganda bullshit om hun acties te rechtvaardigen terwijl ze zelf verder hard drugs (alcohol) aan kinderen dealen. Sociaal of niet ik wil niet dat mijn dierbaren dat kunnen kopen, maar de wet gaat daar wederom aan mij voorbij. Ze kunnen dus allemaal vakkundig mijn kloten kussen en moeten dan ook nimeer komen met nieuw pestbeleid. Bende fascisten zijn het ja. Mijn stoornis is nu dus permanent omdat het enige wat het leefbaar maakt mij anders criminaliseert. En degene die het criminaliseren zijn wapenhandelende corrupte mensenmoordenaars.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik volg het allemaal niet op de voet. Ik dacht dat men nog steeds één plant zelf mag kweken (lijkt me soort gedoogbeleid)? Natuurlijk er zijn veel soorten drugs. Allemaal met bepaalde eigenschappen (goede & kwade in diverse vormen en gradaties). Zelf vind ik dat de overheid de plicht heeft om de burger correct te informeren (over die eigenschappen). De burger zou dan volgens mij vrij moeten zijn om al dan niet te gebruiken. Bij problematisch gebruik kan hij dan echter niet te veel op steun of vangnet rekenen (gezien hij/zij correct geïnformeerd geweest is over de eigenschappen/gevaren). Om de misdaad te bestrijden kan de overheid volgens mij best de hele handel van producent tot gebruiker reguleren (alles binnen bepaalde normen en prijszetting, geen woekerwinsten voor de misdaad meer met andere woorden). Tot slot is de overheid volgens mij geen bende wapenhandelende corrupte mensenmoordenaars. Het zijn natuurlijk ook niet allemaal heiligenbeeldjes, maar jouw oordeel (ik denk toch dat het dat is wat je van de overheid denkt) lijkt me veel te streng.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon niets meer. Ik ga wel verder als nuchtere zuurzak, ik moet die mensen hun invaliditeit niet betalen. En het zijn wel fascisten die experimentele vaccins en chemische sterillisaties op kinderen handhaven. Ze wegperverteren van hun oorspronkelijke identiteit met seksuele identiteiten en terwijl ons omvolken. Collaborateurs van Duitsland die de geschiedenis herhalen onder een ander narratief. Dat ze ontploffen, vrij letterlijk bedoeld. Ze hebben de grootste migratiegolf en dodentol in de menselijke geschiedenis veroorzaakt. En dan gaan ze wat onnozel doen over wiet terwijl het bewezen helpt tegen vele kwalen? Dat ze in de hel branden!!!
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben van iets een probleem gemaakt dat zoveel oploste. Dat ze nu verrotten, ontploffen en in de hel branden!!!!
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enkel met die van hier? Lokaal, regionaal, federaal? Allemaal of enkelingen (individuen/namen)? Is het elders (andere landen) beter? Wijkt af van draad, dus mss beter hier antwoorden: https://forum.politics.be/showthread.php?t=265342
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zou Sativex plotseling "gepanteerde zooi" zijn? Medische argumenten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je trouwens wat Sativexx kost zonder tussenkomst? HONDERDTAL euro's! En dat groeit dan gratis onder de zon en werkt beter dan zo'n orale spray toe te passen. Ik denk trouwens dat alleen mensen met MS Sativexx kunnen krijgen.
![]() |