![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje recensies van Club Tsar folies
Beschaamd!!! 40 € toegang voor 2 drankjes, bij aankomst aan de bar moet je 5 € toevoegen om ons drankje te krijgen. Wees niet nieuwsgierig om deze plek te betreden, want het zou een grote teleurstelling zijn, maar ook een grote verspilling van geld. Ik bracht mijn oudejaarsdiner hier door en gaf 870 euro per koppel uit (diner + fles champagne). Het eten was KOUD, de kwaliteit was ZEER SLECHT en om 1.30 uur zaten we nog steeds te wachten op de tweede gang. Niet prettig voor zeer hoge prijzen. Ik raad het niet aan https://www.google.com/search?sa=X&s...RyMDlXWmlnRRAB |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afschaffen al die koninklijke huizen. En snel! Zo simpel is het. Bovendien, die kinderen van deze zogenaamde ‘koninklijke’ huizen krijgen veel te veel aandacht in de kranten en ze voeren geen moer uit. Eigenlijk een schande dat we die tot op het bot bedorven kinderen in de picture willen zetten. En dat we hun onrechtstreeks geld toestoppen ook nog. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 augustus 2024 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zal imo wel "iets meer" zijn, als ik al 17€ betaalde op het strand voor een "vulgair" blik cola (met rietje) 15jaar geleden.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik eens nadenk over wat er zoal met 'ons geld' gebeurt is een feestje van een 18-jarige in Zuid Frankrijk nog het minste van mijn zorgen hoor.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zit dan mee in de prijs he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen den Berre in den tijd de gas van zijn jacht eens een half uur open draaide, wel daar kunt ge wel heel veel voor zuipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik me afvraag hoelang en tot hoe ver die allemaal prinsen en prinsessen blijven. De kinderen van de Koning tot daar aan toe maar al die neven en nichten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 augustus 2024 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |