![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"En de mensen "geloven" in die mentale transitie hé. Dat is het hele punt. De basis van elk collectivisme. Religieus of seculair. Mentaal geloof wordt lichamelijke slavernij. Elders vroeg men van WELK communisme men moet gered worden. Wel, van DIT communisme."
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Als ik wat rondkeek op Xitter (gelukkig al een tijdje weg) en ook deze site, zijn het vooral diegenen die opkomen voor vrije meningsuiting (lees: 'onze mening') en tegen elke vorm van censuur zijn, die de langste tenen, het kortste lontje en een brainworm hebben. Ik heb in al die jaren nog geen enkele keer op het rode driehoekje gedrukt. De free speech absolutists daarentegen...
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 13 augustus 2024 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijt ge in de veronderstelling dat de medeforummers deze definitie volgen ? Want dat is toch wel nodig om de vraag te beantwoorden of en hoe onze redders/verlossers BDW, Trump...daarvan gaan slagen in hun opdracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er begrip voor opbrengen dat er wettelijke restricties tot stand zijn gekomen betreffende bijvoorbeeld laster en eerroof, meineed, bedreigingen met de dood en zo. ![]() Iemand die op een 'beschaafde manier' met mij probeert te converseren, kan alleszins op véél méér goede wil van mijnentwege rekenen dan iemand die van bij de eerste kennismaking(en) met beledigingen en vergelijkbare onnozelheden afkomt. ![]() Waar ikzelf serieus 'lastig' van kan worden en wat bij mij in elk geval werkt als de spreekwoordelijke rode lap op de al even spreekwoordelijke stier, is een mens (m/v/x) die blijkt te menen zichzelf ALTIJD ALLES te kunnen permitteren maar onmiddellijk moord en brand begint te krijsen wanneer hij/zij/het op zijn/haar beurt en bij wijze van wederdienst op ALLES wordt getrakteerd. ![]() En ondanks dat alles: Citaat:
Ik hoop dat ik dat ook ga kunnen blijven zeggen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 augustus 2024 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
En het lijkt ook wel hoe conservatiever, des te perverser men achter de muren is.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het even wat en hij spreekt ook raar. Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2024 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2024 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier een ander geluid van het Ministerie van Waarheid:
CNN. Tech titan Elon Musk threw open his X platform on Monday night, offering Donald Trump a pipeline free of fact checks for his falsehoods, conspiracy theories and extremism as he tries to slow the rise of Democratic nominee Kamala Harris. Het grappige is dat ik zulke woorden ook terugzie bij medeforumners als Pandareus. Vanuit het niets duikt onze medeforumner op en raaskalkt exact het Ministerie v Waarheid na om vervolgens als een mol weer onder te duiken om weer boven te kruipen en soortgelijke teksten weer rond te bazuinen op politics.be. Men, de collectivisten van dit forum, gaat 0 in op de inhoud als opengrenzen, inflatie, transgenderwaanzin. Gewoon kwakkeloos het Ministerie v Waarheid overnemen volstaat. En dan wel weer doen voorkomen alsof het hun eigen mening en wijsheid betreft terwijl het hardcore groepsdenken betreft dat je direct van internet kan copypasten. Geen greintje individualisme te bekennen. Intrigerend nietwaar ? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2024 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Neen. Ik veronderstel niets, en verwacht niets van niemand.
![]() |
#31 |
|
![]()
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 13 augustus 2024 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
En gezien Musk het algoritme beheert komt elke gebruiker het meermaals tegen. Dat miljard views, pak dat maar met een korrel zout. Het merendeel van de views heeft wellicht een kijktijd van enkele luttele seconden. Het verbaasd me eigenlijk niet hoe goedgelovig sommigen zijn. Anders krijgt men een complottheorie natuurlijk nooit verkocht. ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gisteren een dikke afgang bij een paar miljoen kijkers (och ja, de DDOS ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vermoed dat wij die info toch nooit te zien gaan krijgen, dus iedereen kan er op los liegen zo veel hij wil. Voor de rest; Oproepen tot geweld is "des links." Zoals een zekere H. Brusselmans nog mocht doen, onlangs. En toch mag hij dat van mij. Geen probleem mee. Hij heeft er mee in zijn kaarten laten kijken. Dat is voor mij meer waard dan hem te verbieden te uiten wat hij toch al denkt. Ook hier op dit eigenste forum is er een lid dat mensen met een andere politieke mening dan hemzelf liever vergast ziet. Laat hem dat zeggen, aub. Geen probleem mee. Voor mij mag ALLES gezegd worden. Als mensen vrijuit praten is een karakterstudie kinderspel. ZEKER als ze kwaad of dronken zijn.
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() lol met 1 miljard kijkers.
Wat zei Twitter zelf? Citaat:
Het is geen wonder dat mensen die nu geloven dat er 1 miljard kijkers waren voor het gesprek, bij eventueel verlies van Trump overtuigd zullen zijn van fraude. En dat is de reden waarom Musk en Trump die dubbelzinnige zever verspreiden. Zal wel leuk zijn indien Trump vanaf nu op elk van zijn rally's 10 minuten lang zal stoefen over zijn 1 miljard kijkers.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 13 augustus 2024 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan elke ontbijttafel in China en India het gesprekonderwerp nummer 1.
![]() |
#40 |
|
![]() Brussels slaps down Breton over ‘harmful content’ letter to Musk
Internal market commissioner’s warning to owner of social media site X was not approved thierry de tsaar die beslist wat wij mogen zeggen, wordt op de vingers getikt. Hij mag zo maar niet zeggen wat hij wil, blijkbaar. oh, de ironie. paywall, dus geen verdere duiding. https://www.ft.com/ https://www.ft.com/content/09cf4713-...3-ed5de61c2afa
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 augustus 2024 om 17:55. |
![]() |
![]() |